miten ihmeessä voin hakea neljään paikkaan töihin kuukaudessa kun just ja just löydän yhden paikan johon voisin päästä
melkein kaikki avoimet työpaikat on aloilta, joihin mulla ei ole koulutusta, ja loput on sellaisia joissa tiedän olevani aivan surkea. hain nyt mainostenjakajaksi ja harkitsen siivoojaksi hakemista, vaikka oma kämppä on ku pommin jäljiltä.
Kommentit (44)
Se kun vaan haet mihin tahansa.
Ei niihin ole tämän mallin mukaan edes tarkoitus oikeasti työllistyä.
Ja turhaan säälit niitä turhan työn tekijöitä; syy ei ole sinun.
Mutta en lähettäisi "muuten vaan pellehakemusta" sellaiselle työnantajalle, jonka palvelukseen kenties haluaisin joskus tulevaisuudessa työllistyä.
Itse olen osa-aikatyössä.ja mun pitää hakea yhtä paikkaa 3kk aikana tai tarkemmin sen velvoitteen täytän kun teen jonkun seuraaviata asioista:
1. Yli kaksi viikkoa kestävän työtehtävän hakeminen, muu kuin työtarjous.
2. Yli kaksi viikkoa kestävän työtehtävän hakeminen, työtarjous
3. Avoin hakemus työnantajalle
4. Lisätyön tai -tuntien hakeminen nykyiseltä työnantajalta.
5. Työnhakuprofiilin julkaiseminen työmarkkinatorilla
6. Oman työn markkimointi - etsimällä yrittäjänä mahdollisuuksia.
Mitenkäs lomautettuna? Onko lomautetun haettava töitä? Entä jos saa toisen työn ja oma työ jatkuu?
No tällä olisi todellakin työllistävä vaikutus, te-virkailija soittaa jokaisen työttämän kohdalla tämän hakemiin paikkoihin ja haastattelee hr-henkilöstöä, siitä hakiko se ja se työpaikkaa ja oliko hakemus varteenotettava ja kieliposkessa rustattu.
Jos vaikka Helsingissä on 50 000 työtöntä, jokainen hakee 4 työpaikkaa kuukaudessa, tarkistus soittoja tehdään 200 000,kuukaudessa.