Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teidän teini-ikäiset mukaan mökille juhannuksena vai jäävätkö viettämään juhannusta kavereiden kanssa?

Vierailija
23.06.2022 |

Itse aikoinaan lopetin perhe/sukujuhannukset kun täytin 14 vuotta. Siitä lähtien olin ystävieni kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinit on Euroopassa yhdessä matkalla.

Vierailija
2/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 16v jää pois ja viettää juhannuksen kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vee lähtee mukaan. Sen kaverit on omien vanhempiensa kanssa niiden mökeillä. 

Vierailija
4/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pakotettiin aina olemaan kaikki kesät mökillä ja kaupungissa ollessa pakotettiin pihatöihin. Harvoin näin tai sain viettää aikaa ikätoverieni kanssa. Nyt 30 vuotiaana vanhempani ihmettelee miksi minun sosiaalinen älykkyys on kuin kehitysvammaisella ja viihdyn parhaiten yksin metsässä ja mökillä.

Vierailija
5/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuorojen takia teini jää kotiin.

Vierailija
6/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v tyttö tulee mukaan parhaan ystävänsä kanssa, ystävän vanhemmat molemmat töissä koko juhannuksen niin kysyttiin heiltä että jos vaan heille ja teinille sopii niin haluaako tulla mökillemme. 

Vierailija
7/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä että sopii.

Vierailija kirjoitti:

15v tyttö tulee mukaan parhaan ystävänsä kanssa, ystävän vanhemmat molemmat töissä koko juhannuksen niin kysyttiin heiltä että jos vaan heille ja teinille sopii niin haluaako tulla mökillemme. 

Vierailija
8/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan koko perhe mummolassa maalla. Lapset teinejä. Mummola ulkomailla.

Vierailija
9/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut pakotettiin aina olemaan kaikki kesät mökillä ja kaupungissa ollessa pakotettiin pihatöihin. Harvoin näin tai sain viettää aikaa ikätoverieni kanssa. Nyt 30 vuotiaana vanhempani ihmettelee miksi minun sosiaalinen älykkyys on kuin kehitysvammaisella ja viihdyn parhaiten yksin metsässä ja mökillä.

Sama täällä! Nytkin ajattelin vain katsoa Starnger thingsiä ja syödä jotain sipsiä ja dippiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan