Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun lapset tappelee KOKO ajan keskenään :-((?

Vierailija
17.10.2006 |

Mä en enää jaksa... Mulla on 8v ja 5v vuotiaat tytöt, ja ne ei tee muuta kuin tappelee. Nuorempi ärsyttää vanhempaa, ja vanhempi provosoituu, ja siitä se huuto ja mekastus alkaa. Sitten mäkin hermostun ja huudan, ja kohta kaikki vaan huutaa :-((. Mä en enää jaksa tätä ainaista huutamista ja tappelua! Onko muilla tällaista?? Tää vanhempi tyttö sanoi eilenkin, että kaikki lapset tappelee, hänkin kun on jollain kaverilla ollut kylässä, niin samanlaista muka on. En kyllä jaksa uskoa... Ne tappelee siis koko ajan, ei mitään kerran tunnissa. Joskus harvoin on ihanaa, kun vaan leikkivät keskenään jotain leikkiä, mutta sitä on tosi harvoin. Mä olen varmaan täysin epäonnistunut äitinä :-((. *huoh*

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono äiti!

Vierailija
2/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä elettiin kuin pellossa. Vanhemmat eivät panneet mitään sääntöjä riitelylle, vaan toista sai loukata, töniä, repiä ja huijata rajoituksetta. Sitten, kun joku alkoi itkeä (yleensä se olin minä, kun olin pienin), kaikki pantiin itkijän syyksi ja huudettiin, että ole nyt jo hiljaa, ei sulla ole mikään hätänä.

Vanhempien kanssa ei saanut koskaan olla kahdestaan eivätkä he ylipäätään pysähtyneet koskaan hetkeksikään.

Pidä ap huolta, että annat huomiota molemmille lapsillesi tasapuolisesti ja kuuntelet oikeasti heitä ja heidän toiveitaan ja tarpeitaan. Ja laita teille säännöt ja niiden rikkomuksille oikeat seuraamukset, jotka myös panet toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan