Rehellisesti, miksi vietät juhannuksen kotona?
Kommentit (176)
Vaihtoehtoja ei ole. Elän yksin, ei ole autoa, eikä kukaan ole ehdottanut yhteistä juhannuksen viettoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja ei ole. Elän yksin, ei ole autoa, eikä kukaan ole ehdottanut yhteistä juhannuksen viettoa.
Osta hyvää ruokaa ja herkuttele. Hyvää juhannusta sinulle. ♥
Yksin olen minäkin.
Olen niin väsynyt töistä että haluan hetken ladata akkuja ennenkuin starttaa taas työviikko. Nukun, syön, katson elokuvia, luen kirjoja.
Koska olen niin väsynyt, että en ole jaksanut edes miettiä koko juhannusta. Mutta toisaalta en myöskään ole ns. juhannusihmisiä, joten en luultavasti olisi minnekään lähdössä muutenkaan.
Koska en vaan jaksa ihmisiä, enkä varsinkaan humalaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse ole ehdottanut kenellekään juhannuksenviettoa yhdessa? Miksi ihmiset odottavat aina toisten tekevän aloitteen ja kutsuvan yhteiseen tekemiseen?
Amatöörit juhlii ns. virallisina juhlapäivinä, kuten vappu, juhannus tai uusi vuosi.
Instaan päivittävät ankarasta krapulastaan, kun illalla tuli juotua muutama sidukka.
Me ammattilaiset sen sijaan ryypätään silloin, kun siltä tuntuu.
Me vuokrattiin ensi viikonlopuksi mökki (3vrk), koska on paljon halvempaa kuin juhannusvuokrat, siksi olemme kotona juhannuksen, mies ja minä. Meillä ei ole lapsia. Mutta ei tässä mitään harmitusta ole. Tänään siivotaan, illalla käydään kaupassa hakemassa herkkuruokia. Istuskellaan paljon parvekkeella. Onneksi on kiva sää tulossa.
Hyvää juhannusta kaikille.
Miksi pitäisi mennä jonnekin muualle ?
Vierailija kirjoitti:
Me vuokrattiin ensi viikonlopuksi mökki (3vrk), koska on paljon halvempaa kuin juhannusvuokrat, siksi olemme kotona juhannuksen, mies ja minä. Meillä ei ole lapsia. Mutta ei tässä mitään harmitusta ole. Tänään siivotaan, illalla käydään kaupassa hakemassa herkkuruokia. Istuskellaan paljon parvekkeella. Onneksi on kiva sää tulossa.
Minä myös vuokrasin mökkini, kun mökkielämä ei kiinnosta. Kahdeksi vuorokaudeksi vuokrasin. Mökillä on kaikki mukavuudet astianpesukoneesta lähtien.
Omalla pihalla voi viettää juhannusta koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös vuokrasin mökkini, kun mökkielämä ei kiinnosta. Kahdeksi vuorokaudeksi vuokrasin. Mökillä on kaikki mukavuudet astianpesukoneesta lähtien.
Ok. Tajusin viestin väärin. 🥴
Avokki on juhannuksen töissä, ei ole ketään muuta kenen kanssa juhlia. Surettaa. En olis pari vuotta sitten edes kuvitellut että 25-vuotiaana mulla ei enää oo kavereita.
Ei kiinnosta mökkeily, omassa talossa kaikki mitä mökilläkin olisi. Ihan turhuutta olisi ylläpitää toista paikkaa. Ihana olla kotona rauhassa.
Kotona möllötetään kun ei saatu kutsua minnekään eikä kukaan pääse meillekään vaikka kutsuttiin.
Teini pelaa omassa huoneessaan, mies kattoo yläkerrassa telkkaria ja minä istun alakerrassa ja surffaan netissä. Jossain vaiheessa varmaan grillataan jotain. Muutaman lasin viiniä otan ihan vaan v***tukseen.
Ei ole tuttuja, kavereita tai ystäviä kenen kanssa viettää Juhannusta tai mennä jonnekin. Puoliso on mutta haluaa ryypätä vain kotona ja olla perseet olalla. :( On tämä todella masentava tilanne, juuri pari päivää sitten todettiin lääkärissä masennukseni pahentuneen enkä ihmettele. Sängyssä päivästä toiseen av:lla eikä mitään muuta. :/ Voi kun pääsisi jo pois täältä kärsimästä.
Ei ole ystäviä jotka kutsuisivat mökille, eikä myöskään omaa mökkiä mihin mennä itsekseen. Taloustilanteenikin on tällä hetkellä sen verran huono, ettei vuokramökkikään tullut ainakaan tänä vuonna kysymykseen ja eiköhän nuo mökkijuhannukset ole jo muutenkin aika nähty ja koettu.
Hauskaa mökkeilyä kuitenkin kaikille niille suuntaaville. Tänä vuonna taitaa olla tiedossa harvinainen poikkeus kuivan ja hyvin lämpimän juhannus sään puolesta ja varmasti on mukavaa ainakin ison veden äärellä sijaitsevalla mökillä. On suorastaan ihme, ettei ole luvassa sitä perinteistä valtavien hyttys parvien pakoilua koleassa ja kosteassa +15 asteessa.
Sinulla on hyvä ajatus. Isäni kuoltua jäi lapsuuden kotini äitipuolen hallintaan.
Ihan hyvä, koska en mitenkään olisi pystynyt pitämään huolta talosta.
Oma poikani on joskus ajanut siitä ohi moottoripyörällään. Hän vietti siellä lapsuudessaan kesiä.