Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, miksi vietät juhannuksen kotona?

Vierailija
23.06.2022 |

?

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä joskus työelämään päästyäni ostan kyllä oman auton ja lähen käymään mun iskän puolen mummolassa sillä, vaikka onkin nykyään tyhjillään vakituisista asukkaista. Mummolan lapsuusmuistot ja maaseudun rauha ajavat mutkin sinne. Helsingissä en kyllä välttämättä haluaisi asua loppuelämääni. Opiskelut menee täällä vielä ihan ok.

-70

Sinulla on hyvä ajatus. Isäni kuoltua jäi lapsuuden kotini äitipuolen hallintaan.

Ihan hyvä, koska en mitenkään olisi pystynyt pitämään huolta talosta.

Oma poikani on joskus ajanut siitä ohi moottoripyörällään. Hän vietti siellä lapsuudessaan kesiä.

Vierailija
122/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja ei ole. Elän yksin, ei ole autoa, eikä kukaan ole ehdottanut yhteistä juhannuksen viettoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja ei ole. Elän yksin, ei ole autoa, eikä kukaan ole ehdottanut yhteistä juhannuksen viettoa. 

Osta hyvää ruokaa ja herkuttele. Hyvää juhannusta sinulle. ♥

Yksin olen minäkin.

Vierailija
124/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt töistä että haluan hetken ladata akkuja ennenkuin starttaa taas työviikko. Nukun, syön, katson elokuvia, luen kirjoja.

Vierailija
125/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen niin väsynyt, että en ole jaksanut edes miettiä koko juhannusta. Mutta toisaalta en myöskään ole ns. juhannusihmisiä, joten en luultavasti olisi minnekään lähdössä muutenkaan.

Vierailija
126/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en vaan jaksa ihmisiä, enkä varsinkaan humalaisia ihmisiä.

Vierailija
127/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse ole ehdottanut kenellekään juhannuksenviettoa yhdessa? Miksi ihmiset odottavat aina toisten tekevän aloitteen ja kutsuvan yhteiseen tekemiseen?

Vierailija
128/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit juhlii ns. virallisina juhlapäivinä, kuten vappu, juhannus tai uusi vuosi.

Instaan päivittävät ankarasta krapulastaan, kun illalla tuli juotua muutama sidukka.

Me ammattilaiset sen sijaan ryypätään silloin, kun siltä tuntuu.

Vierailija
129/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuokrattiin ensi viikonlopuksi mökki (3vrk), koska on paljon halvempaa kuin juhannusvuokrat, siksi olemme kotona juhannuksen, mies ja minä. Meillä ei ole lapsia. Mutta ei tässä mitään harmitusta ole. Tänään siivotaan, illalla käydään kaupassa hakemassa herkkuruokia. Istuskellaan paljon parvekkeella. Onneksi on kiva sää tulossa. 

Hyvää juhannusta kaikille. 

Vierailija
130/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä jonnekin muualle ?

Vierailija
131/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vuokrattiin ensi viikonlopuksi mökki (3vrk), koska on paljon halvempaa kuin juhannusvuokrat, siksi olemme kotona juhannuksen, mies ja minä. Meillä ei ole lapsia. Mutta ei tässä mitään harmitusta ole. Tänään siivotaan, illalla käydään kaupassa hakemassa herkkuruokia. Istuskellaan paljon parvekkeella. Onneksi on kiva sää tulossa. 

Minä myös vuokrasin mökkini, kun mökkielämä ei kiinnosta. Kahdeksi vuorokaudeksi vuokrasin. Mökillä on kaikki mukavuudet astianpesukoneesta lähtien.

Vierailija
132/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla pihalla voi viettää juhannusta koko kesän.

Vierailija
133/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös vuokrasin mökkini, kun mökkielämä ei kiinnosta. Kahdeksi vuorokaudeksi vuokrasin. Mökillä on kaikki mukavuudet astianpesukoneesta lähtien.

Ok. Tajusin viestin väärin. 🥴

Vierailija
134/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuumeessa.

Vierailija
135/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki on juhannuksen töissä, ei ole ketään muuta kenen kanssa juhlia. Surettaa. En olis pari vuotta sitten edes kuvitellut että 25-vuotiaana mulla ei enää oo kavereita.

Vierailija
136/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mökkeily, omassa talossa kaikki mitä mökilläkin olisi. Ihan turhuutta olisi ylläpitää toista paikkaa. Ihana olla kotona rauhassa.

Vierailija
137/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona möllötetään kun ei saatu kutsua minnekään eikä kukaan pääse meillekään vaikka kutsuttiin.

Teini pelaa omassa huoneessaan, mies kattoo yläkerrassa telkkaria ja minä istun alakerrassa ja surffaan netissä. Jossain vaiheessa varmaan grillataan jotain. Muutaman lasin viiniä otan ihan vaan v***tukseen.

Vierailija
138/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttuja, kavereita tai ystäviä kenen kanssa viettää Juhannusta tai mennä jonnekin. Puoliso on mutta haluaa ryypätä vain kotona ja olla perseet olalla. :( On tämä todella masentava tilanne, juuri pari päivää sitten todettiin lääkärissä masennukseni pahentuneen enkä ihmettele. Sängyssä päivästä toiseen av:lla eikä mitään muuta. :/ Voi kun pääsisi jo pois täältä kärsimästä.

Vierailija
139/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin. 

Vierailija
140/176 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä jotka kutsuisivat mökille, eikä myöskään omaa mökkiä mihin mennä itsekseen. Taloustilanteenikin on tällä hetkellä sen verran huono, ettei vuokramökkikään tullut ainakaan tänä vuonna kysymykseen ja eiköhän nuo mökkijuhannukset ole jo muutenkin aika nähty ja koettu.

Hauskaa mökkeilyä kuitenkin kaikille niille suuntaaville. Tänä vuonna taitaa olla tiedossa harvinainen poikkeus kuivan ja hyvin lämpimän juhannus sään puolesta ja varmasti on mukavaa ainakin ison veden äärellä sijaitsevalla mökillä. On suorastaan ihme, ettei ole luvassa sitä perinteistä valtavien hyttys parvien pakoilua koleassa ja kosteassa +15 asteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä