Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pienirintaisille tehdään mammografia

Vierailija
23.06.2022 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tehtiin sellaisella irrallisella ultraäänilaitteella. Siis samanlaisella, jolla katsellaan sisuskaluja vaikka mahan päältä. Ei siis ollut mitään, mitä litistää sinne levyjen väliin.

Vierailija
2/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat, mutta joutuivat lopulta ultraamaan, kun mammosta ei saanut kunnon kuvaa .

Vierailija
4/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat on sellaiset sitruunan puolikkaat ja hyvin onnistui kun oli pätevä hoitaja hommissa. Hän näytti minulle ne kuvat ja oli se hassun näköistä kun yhdessä sivussa oli vain sellainen pieni pallukka. 

Vierailija
5/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla varmaan kuin minultakin. Buuni levyjen väliin vaan. M55

Vierailija
6/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja ottaa nänneistä kiinni isoilla pihdeillä ja sitten venytetään niin että saadaan 'rinnat' levyhen väliin.

Vierailija
7/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja ottaa nänneistä kiinni isoilla pihdeillä ja sitten venytetään niin että saadaan 'rinnat' levyhen väliin.

Ei ne "pihdit" ollut sellaisia rautakauppatavaraa vaan sellaisia vanhan ajan vohvelipannuja.

Vierailija
8/8 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ultrassa löytyi rintasyöpä kasvain, joka oli aivan kiinni luussa. Ei niitä luita saa mammografiassa kuvattua. Toinen lääkäri ei osannut tutkia niin pohjalta, eikä löytänyt kasvainta,, mutta Synlabin ultraaja osasi ja niin pääsin hoitoon.