Paljonko teillä on viinaa juhannukseksi?
Meillä bissee 40 tölkkiä, sidukkaa 20, 3 skumppaa, punkkua 4 litraa ja tiukat päälle. Kahestaan ollaan.
Kommentit (23)
O litraa. Tosin onhan tässä vielä huominen ja ylihuominen aikaa ostaa alkoholia. Tosin en aio ostaa sitä sillä en juo ollenkaan alkoholia.
En osaa sanoa. Kaapissa on joitakin viinipulloja, mut ei oo aikomusta avata niitä. Ei oo todellakaan mitään tarvetta olla humalassa.
Meillä on ehkä 6 olutta ja saman verran siideriä ja lonkeroa ( en laskenut, kun mätin laatikkoon), pullo punkkua, prosecco ja limoncello
Limoncello on aaton drinkkejä varten ja siitä iso osa tulee takaisin kotiin. Luultavasti myös osa olut-lonkero-siideriosolta.
Tänään tultiin mökille kahdestaan mökille, mutta mökkinaapurit tulevat aattona käymään
En juo juhannuksena. Töissä, töissä.
2 olutta, 1 siideri, 1 lonkero. Siinä mun juomat. Miehellä noin 10-kertaisesti.
Riittävästi on juomia, vaikka tulisi tusina vierasta, niin voisivat olla viikon päissään.
Tuskin kuitenkaan otetaan saunaolutta enempää. Alkoholi ei ole keskiössä eikä ongelma.
0 litraa "juhannukseksi". Tosin kaapista löytyy hyvälaatuisia viskejä, armanjakkeja, konjakkeja jne litratolkulla. Esim pari pulloa Baron de Castelnau 50 Years Old ja Tariquet XO Pot Gascon armanjakkia.
Onneksi ei enää tarvita viinoja juhannuksen viettoon. Ihanaa olla selvinpäin ja kotona.
Ei yhtään. Panostetaan hyvään ruokaan.
Riittävästi. Ei lopu, vähenee vaan.
Ei yhtään, juhannuksen olen yksin.En kai yksin juo,ei mitään järkeä se olisi!
Tämä sinkku juuri kävi varustautumassa, mukaan tarttui viinipullo, kaksi vahvaa lonkkua ja kaksi laatusidukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään, juhannuksen olen yksin.En kai yksin juo,ei mitään järkeä se olisi!
Kokeile! Unohda toi robottimaisuus, elämästä voi tulla hauskempaa, kun pipo löystyy päässä;)
Muutama alkoholiton olut, näillä mennään.
Ei tippaakaan. Jos olisi, juhannus kestäisi ainakin jouluun.
koittakaa pärjätä, onneksi nykyisin kaupat on auki juhannuksena jos kesken loppuu