Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei pidä takapuolestani

Vierailija
22.06.2022 |

Oltiin mieheni kanssa rupeamassa hommiin äsken, hän tuli päälleni, kun olin mahallaan ja totesi haluavansa työnnellä myös vähän pakaroiden väliin. Kysyin häneltä sitten, että mitä pitää näkemästään (siis flirttailevasti sitä yritin kysyä), kun hän totesi, että kyllähän se vähän "man ass" on, perseestäni. Tietysti hieman tuohduin tästä kommentista, johon taas vastauksena sain, että "älä nyt ei se mitään haittaa, ei mun sitä tarvitse katsoa".
Mitähän helvettiä sitä nyt tästä taas ajattelisi, kun mies toteaa, että on helppo tulla, kunhan ei katso mun persettä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä tollo sun mies on. Ei tollasten kanssa kannata edes olla, on mun mielipide. Jos hän ei pidä sua kauneimpana ja seksikkäämpänä neitona maan päällä, anna ukon mennä paremmille apajille ja etsi sinä sellainen joka arvostaa!

Miten tuollainen typerä Disney-prinsessa -käsitys on levinnyt, että jokaisen kumppanin pitäisi olla parilleen se kaunein ja seksikkäin? Ei pariutuminen sokeaksi tee ja valtaosa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Täysin epärealistinen ehto, josta on parisuhteelle pitkällä välillä pelkkää haittaa.

Tällä tarkoitetaan sitä että kun rakastuu, niin toinen alkaa näyttää yhä kauniimmalta ja kauniimmalta/komeammalta ja komeammalta. Ei sitä, että luulisi, että kumppani näyttää siltä, että voittaisi kilpailuja eli olisi kaikkien muidenkin mielestä kaunein/komein.

Jos kumppanin ulkonäöstä löytää paljon vikoja on se vinkki siitä että rakkautta puuttuu.

Vierailija
62/70 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun panin nuorempana naista takaapäin, jonka olin baarista pokannut.

Huomasin ison syylän perseenreiän ympärillä, maku meni, mut pillu ja nainen oli niin hyvä et "ihan sama"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä tollo sun mies on. Ei tollasten kanssa kannata edes olla, on mun mielipide. Jos hän ei pidä sua kauneimpana ja seksikkäämpänä neitona maan päällä, anna ukon mennä paremmille apajille ja etsi sinä sellainen joka arvostaa!

Miten tuollainen typerä Disney-prinsessa -käsitys on levinnyt, että jokaisen kumppanin pitäisi olla parilleen se kaunein ja seksikkäin? Ei pariutuminen sokeaksi tee ja valtaosa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Täysin epärealistinen ehto, josta on parisuhteelle pitkällä välillä pelkkää haittaa.

Tällä tarkoitetaan sitä että kun rakastuu, niin toinen alkaa näyttää yhä kauniimmalta ja kauniimmalta/komeammalta ja komeammalta. Ei sitä, että luulisi, että kumppani näyttää siltä, että voittaisi kilpailuja eli olisi kaikkien muidenkin mielestä kaunein/komein.

Jos kumppanin ulkonäöstä löytää paljon vikoja on se vinkki siitä että rakkautta puuttuu.

Rakastuminen ja rakkaus ovat täysin eri asioita, älä sekoita niitä keskenään. Kiitos.

Vierailija
64/70 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen ja rakkaus ovat täysin eri asioita, älä sekoita niitä keskenään. Kiitos.

Katsos ne liittyvät toisiinsa siinä kohtaa,että ensin kumppaniin rakastutaan ja sitten rakastetaan, jos suhde kestää. Ja siinä vaiheessa se ulkonäkö on yhä mieluisammaksi muuttunut. Jos kuherruskuukausien jälkeen tuntuu, että vaaleanpunaiset lasit tippuu nenältä ja kumppani onkin ruma, olikin kyse eri asiasta kuin rakkaus. Mutta niillä jotka rakastaa,ei pitäisi tätä tapahtua.

Vierailija
65/70 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottiko ap æhteríiŋ?

Vierailija
66/70 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun panin nuorempana naista takaapäin, jonka olin baarista pokannut.

Huomasin ison syylän perseenreiän ympärillä, maku meni, mut pillu ja nainen oli niin hyvä et "ihan sama"

Hello papillooma! Saitkos syylän varteesi

Vierailija
67/70 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

..jätä se sika.

Vierailija
68/70 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hirveän iso siiderivalaan hehtaariperse.

Vierailija
69/70 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitäisi valehdella jos sinulla ei ole hyvä perse? Sellanen löysä ja lihakseton möllykkä ei nyt ole mikään hieno näky, vaikka siitä kuinka kerjäisi kehuja (sano nyt vielä että sinulla on kauhea akne kankuissa). Treenattu pylly on ihan eri asia, sellaista saa esitellä ylpeänä.

Vierailija
70/70 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin siitä aivan varmasti. Suukkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi