Mieheni ei pidä takapuolestani
Oltiin mieheni kanssa rupeamassa hommiin äsken, hän tuli päälleni, kun olin mahallaan ja totesi haluavansa työnnellä myös vähän pakaroiden väliin. Kysyin häneltä sitten, että mitä pitää näkemästään (siis flirttailevasti sitä yritin kysyä), kun hän totesi, että kyllähän se vähän "man ass" on, perseestäni. Tietysti hieman tuohduin tästä kommentista, johon taas vastauksena sain, että "älä nyt ei se mitään haittaa, ei mun sitä tarvitse katsoa".
Mitähän helvettiä sitä nyt tästä taas ajattelisi, kun mies toteaa, että on helppo tulla, kunhan ei katso mun persettä.
Kommentit (70)
Mä en tykkää mun miehen perseestä. Minikokoinen ja vähän löysä. En kuitenkaan sitä hänelle kerro.
Mieheltä tökerösti sanottu ja käyttäydytty. Mutta heiltä nyt voi odottaa ihan mitä tahansa ja missä tilanteessa vain.
Yhtä kehonosaa kun ei pitäisi muutenkaan tuijottaa ja vain siihen kiinnittyä. Kokonaisuus ja vaikka vain jokin yksi ainoa yksityiskohta ihmisen kehossa, kasvoissa, ominaisuuksissa ja piirteissä, mikä on kaunis, pitäisi omalle kumppanille olla se asia, ylipäätään kehuu toista osapuolta vaikka joka päivä.
Pienimunanen piilohomo,kaikkien kanssa sitä naiset sänkyyn suostuu. Menis toikin sinne homobaariin etsimään kaltaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä tollo sun mies on. Ei tollasten kanssa kannata edes olla, on mun mielipide. Jos hän ei pidä sua kauneimpana ja seksikkäämpänä neitona maan päällä, anna ukon mennä paremmille apajille ja etsi sinä sellainen joka arvostaa!
Millä todennäköisyydellä AP on maailman kaunein ja seksikkäin nainen? Veikkaan aika lähelle nollaa, joten miksi miehen pitäisi valehdella asiasta jonka kumpikin tietää epätodeksi?
Vierailija kirjoitti:
Pienimunanen piilohomo,kaikkien kanssa sitä naiset sänkyyn suostuu. Menis toikin sinne homobaariin etsimään kaltaisiaan.
Ja ap mennä lesbokinkereihin kyselemään mieleisiänsä mielipiteitä kehopositiivisilta twerkkaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä tollo sun mies on. Ei tollasten kanssa kannata edes olla, on mun mielipide. Jos hän ei pidä sua kauneimpana ja seksikkäämpänä neitona maan päällä, anna ukon mennä paremmille apajille ja etsi sinä sellainen joka arvostaa!
Ei siihen parisuhteeseen kannata ryhtyä pelkän ulkokuoren vuoksi. Vaatimalla sitä että on kaikkein kaunein ja seksikkäin saa paskan parisuhteen. Jokainen tietää tämän, mutta illuusio omasta absoluuttisesta kauneudesta on naisille älyttömän tärkeää, siksi naisen ei kannata kysyä, eikä miehen vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo 😂😂🤣
Tuskin kukaan pitää kumppaniaan kauneimpana ja seksikkäimpänä, ellei kyseessä todella ole kaunein ja seksikkäin. Sama kuin pitäis sitä ruosteista Opelia omalla pihalla maailman kauneimpana, nopeimpana ja seksikkäimpänä. Sillä mennään mihin on tyytyminen
"Opelia" ajaa mieluiten, koska se on "mulle paras ja täydellinen" Haaveet kyydeistä kaksipaikkaisella punaisella avoautolla on eri asia. eivät mitenkään verrattavissa ja sinisestä ei tule punaista, vaikka kuinka monta kertaa väriä kysyisit.
Ei muuta kun salille jumppaamaan persettä tiukemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun kasvat aikuiseksi, niin huomaat, että elämä on kompromisseja, myös ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä AP on maailman kaunein ja seksikkäin nainen? Veikkaan aika lähelle nollaa, joten miksi miehen pitäisi valehdella asiasta jonka kumpikin tietää epätodeksi?
Eipä kannata kysellä, jos ei kestä vastausta.
AP:n perse ei millään todennäköisyydellä ole maailman paras. Miksi edes kysellä sellasta.
Miesmäinen perse ei ole pyöreä. Sellanen lattaperse. Toivottavasti kuitenkin karvaton. Jumpalle mars.
Miesoletettu,joka ei ole takapuolesta kiinnostunut, ei ole mies.
Joopa joo....aika samaa kuin oma mies aikoinaa totesi. Himoitsee isoja peppuja ja minä salilla yritin vastoin geenejäni saada isoa pyllyä koska mies sanoi kerra että ei saisi yhtääb pienentyä peppu enää. Kun yksinkertaisesti työ ja perhe-elämä vei kaiken ajan enkä ehtinyt enää käymään, niin Lopulta kerran takaapäin ottaessa mies sanoi että sun peppu on kyl pienentynyt. Just kiva. Eli nyt se ei sitten kelpaa. Samalla haaveili ja kyttäsi isoja peppuja netistä ja kadulta. No, mieheni lempiasento oli takaapäin. Eipä ole sitä enää saanut. Mitä sitä rumaa persettä toljottaa ja vertailemaan niihin unelmiinsa. En todellakaan vaadi että valehdella tarvitsee. Tiedän että olen ystäväpiirini rumin nainen ja monessa mielessä mieheni on joutunut tyytymään minuun. Mutta ei sitä tarvitse kysymättä toiselle naamaan tunkea miten huonona toista pitää. Se satuttaa ja vie pohjan hyvältä nautittavalta seksiltä yhdessä.
N36
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo....aika samaa kuin oma mies aikoinaa totesi. Himoitsee isoja peppuja ja minä salilla yritin vastoin geenejäni saada isoa pyllyä koska mies sanoi kerra että ei saisi yhtääb pienentyä peppu enää. Kun yksinkertaisesti työ ja perhe-elämä vei kaiken ajan enkä ehtinyt enää käymään, niin Lopulta kerran takaapäin ottaessa mies sanoi että sun peppu on kyl pienentynyt. Just kiva. Eli nyt se ei sitten kelpaa. Samalla haaveili ja kyttäsi isoja peppuja netistä ja kadulta. No, mieheni lempiasento oli takaapäin. Eipä ole sitä enää saanut. Mitä sitä rumaa persettä toljottaa ja vertailemaan niihin unelmiinsa. En todellakaan vaadi että valehdella tarvitsee. Tiedän että olen ystäväpiirini rumin nainen ja monessa mielessä mieheni on joutunut tyytymään minuun. Mutta ei sitä tarvitse kysymättä toiselle naamaan tunkea miten huonona toista pitää. Se satuttaa ja vie pohjan hyvältä nautittavalta seksiltä yhdessä.
N36
Itsetunto vaikuttaa hurjasti siihen, että ottaako asiat mahdollisimman negatiivisella tavalla ja yhdesteleekö keskusteluja vuosien takaa nykyisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36Itsetunto vaikuttaa hurjasti siihen, että ottaako asiat mahdollisimman negatiivisella tavalla ja yhdesteleekö keskusteluja vuosien takaa nykyisiin.
Ja mitähän hittoa tälläinen kommentti tarkoittaa? Jos mies on haukkunut naistaan niin kyllä se kolahtaa oli millainen itsetunto tahansa.
Vierailija kirjoitti:
N36
Meinasin kummastella että olet vielä tuon ukon kanssa mutta sitten totesin että kyllä sä itse taidat olla kaikkein huonointa seuraa itsellesi. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36Itsetunto vaikuttaa hurjasti siihen, että ottaako asiat mahdollisimman negatiivisella tavalla ja yhdesteleekö keskusteluja vuosien takaa nykyisiin.
Ja mitähän hittoa tälläinen kommentti tarkoittaa? Jos mies on haukkunut naistaan niin kyllä se kolahtaa oli millainen itsetunto tahansa.
Mies sanoi että peppu on pienentynyt. Osalle se on kohteliasuus. Tollaset ihmiset on lopulta kaikista ärsyttävämpiä kumppaneita, koska ei voi sitten sanoa yhtään mitään kun heti pahoitetaan mieli. Jos on aikoinaan sanonut jotain, niin nykyistä puhetta aletaan yhdistelemään siihen ja tietenkin negatiivisella tavalla. Kaikki ihmiset ei missään nimessä toimi niin. Sitten myös ravataan salilla ja siitäkin saadaan repästyä uhriutuminen. Oli sitten mies tai nainen, niin ei toi on todella vastenmielinen tapa ja haitallista myös itselle.
Lättänä, keski-ikäisen miehen perse naisella on kyllä todella paha turn-off. Siihen kun lisää vielä patukkamallisen ruumiinrakenteen ja ylipainokiloja, niin mahdotonta on heteromiehenä kiihottua.
Jättikö ap sian?