Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä oikeasti ainoa joka ei halua elää vanhaksi

Vierailija
22.06.2022 |

Vai lähtisikö joku muukin jo mielellään 50+ tästä elämästä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Silläkin on merkitystä, että minkälainen se vanhuus on. Makaaminen jossakin hoitolaitoksessa ei ole mikään toive olotila.

Vierailija
22/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaus jos tulee, niin kyllä kannattaisi lyödä itseään klapilla päähän puuvajassa. Riittävän lujaa. On niin paskamainen tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tk-eläkkeellä jo kymmenisen vuotta ja olen valmis lähtemään alle 5- kymppisenä. Vaikka heti.

Vierailija
24/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 76-v ja ihan mielenkiinnolla katson, mitä elämä vielä tarjoaa. Tänä vuonna on edessä kaksi ulkomaanmatkaa sekä useita kotimaan matkoja ja retkiä. Harrastukset alkavat syyskuun alussa, tuntuu tosi kivalta. Tykkään vanhuudesta, elän yksin, seuraan maailman menoa, lasten tapaamisia ja lastenlasten kouluja ja opiskeluja. Vanhemmasta päästä jo valmistuneet ja aloittaneet aikuiselämän. 

Vierailija
25/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monta. Jos ei olisi perhettä niin t a p p a i s i n itseni vaikka tänään. Sen verran pitää lapsi elämässä kiinni, etten voi vielä lähteä. 

N44 

Vierailija
26/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä elämässä oikein järkeä tunnu olevan elää vanhaksi. Kavereita ei ole ja sitten ei ole mitään kun vanhemmat kuolevat, sisarustenkaan kanssa ei kauhean vankasti mene.

Vierailija
27/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä nytkään mistään mitään. Vielä vanhempana välitän vieläkin vähemmän.