Torille NYT HETI !! Suomalaiskuljettaja nähty IdiotsInCarsissa!!
Se sankari on jarruttamassa rekan edessä Kehä Kolmosella. Lapsi autossa.
https://www.reddit.com/r/IdiotsInCars/comments/vi1r76/this_idiot_had_a_…
Kommentit (7)
Näkyy rekkarikin kivasti tossa videossa 😆
Miksi tuo oletettavasti joku pakurekkakuski ei voinut OHITTAA, jos oli kerran sitä mieltä, että eessä oleva ajaa liian hiljaa????? Whattefuk!
Voisiko joku kurkata traficomista omistajan nimen ja sanoa onko todellakin tuo omistaja suomalainen? Vaikeata uskoa että meidän joukosta löytyy noinkin tyhmää porukkaa. Jostain lähi idän tai afrikan kuuma kallesta voisi ehkä odottaa jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kurkata traficomista omistajan nimen ja sanoa onko todellakin tuo omistaja suomalainen? Vaikeata uskoa että meidän joukosta löytyy noinkin tyhmää porukkaa. Jostain lähi idän tai afrikan kuuma kallesta voisi ehkä odottaa jotain tuollaista.
Kyllä kaikki itse kokemani tai todistamani tieraivokohtaukset on ollu nimenomaan valkoisia kantasuomalaisia. Yksi nainen ja muut miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki itse kokemani tai todistamani tieraivokohtaukset on ollu nimenomaan valkoisia kantasuomalaisia. Yksi nainen ja muut miehiä.
Ehkä kannattaisi kurkata peiliin jos usein kohtaat tieraivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kurkata peiliin jos usein kohtaat tieraivoa.
En mä raivoa, mutta kun ajaa paljon niin näkee paljon. Kaikenlaista vipeltäjää tuolla oikeasti liikenteessä on.
V'tun run...kkari
hahahaa