Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torille NYT HETI !! Suomalaiskuljettaja nähty IdiotsInCarsissa!!

Vierailija
22.06.2022 |

Se sankari on jarruttamassa rekan edessä Kehä Kolmosella. Lapsi autossa.

https://www.reddit.com/r/IdiotsInCars/comments/vi1r76/this_idiot_had_a_…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V'tun run...kkari

hahahaa

Vierailija
2/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy rekkarikin kivasti tossa videossa 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo oletettavasti joku pakurekkakuski ei voinut OHITTAA, jos oli kerran sitä mieltä, että eessä oleva ajaa liian hiljaa????? Whattefuk!

Vierailija
4/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kurkata traficomista omistajan nimen ja sanoa onko todellakin tuo omistaja suomalainen? Vaikeata uskoa että meidän joukosta löytyy noinkin tyhmää porukkaa. Jostain lähi idän tai afrikan kuuma kallesta voisi ehkä odottaa jotain tuollaista.

Vierailija
5/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kurkata traficomista omistajan nimen ja sanoa onko todellakin tuo omistaja suomalainen? Vaikeata uskoa että meidän joukosta löytyy noinkin tyhmää porukkaa. Jostain lähi idän tai afrikan kuuma kallesta voisi ehkä odottaa jotain tuollaista.

Kyllä kaikki itse kokemani tai todistamani tieraivokohtaukset on ollu nimenomaan valkoisia kantasuomalaisia. Yksi nainen ja muut miehiä.

Vierailija
6/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki itse kokemani tai todistamani tieraivokohtaukset on ollu nimenomaan valkoisia kantasuomalaisia. Yksi nainen ja muut miehiä.

Ehkä kannattaisi kurkata peiliin jos usein kohtaat tieraivoa.

Vierailija
7/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi kurkata peiliin jos usein kohtaat tieraivoa.

En mä raivoa, mutta kun ajaa paljon niin näkee paljon. Kaikenlaista vipeltäjää tuolla oikeasti liikenteessä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän