Kyllä hävettää, kun mies ei osaa käyttäytyä olimme kirjastossa lukemassa lehtiä.
Yritimme tulla sisään mahdollisimman neutraalisti ja hiljaa... No kaikki menikin ihan kohtalaisen hyvin, vaikka mies vähän kompuroikin kynnykseen.
Menimme lukemaan lehtiä saliin ja yritin todella hiljaa kuiski ja viittoa, että ei pidetä sitten kovaa meteliä.
Mies ei tietenkään muistanut vaan alkoi ääneen sanoa, että mitä.
Minä sitten rivakasti aloin tooppuuttelemaan miestä. Huidoin, kuin orkestelin johtaja ja päästelin pihauksia.
Tässä vaiheessa meitä tietenkin jo katsottiin.
Olin aivan tuli punainen naamastani!
Mutta kaikista pahinta oli se, että mies kumartui ottamaan kolistellen lehteä hyllystä ja vahingossa pieraisi kohtalaisen kuuluvasti. En kehtaa mennä enää ikinä tuohon kirjastoon.
Huomasin, että kaikki seurasivat meitä tarkaan ja jostain syystä minua katsottiin!!
Kommentit (20)
Minä siis yritän opettaa miehelle käytöstapoja ja annan jokaisesta kerrasta arvosanan.
Tästä kirjasto käynnistä tuli (4-10 väliltä) 5-. Ilman tuota pieraisua olisi tullut 6+.
T. Ap
Sinun käytöksesi kuulosti oudomalta. Mies varmaan hermoili niin, että päästi paukut siksi.
Provohan tämä on...
Enemmän hävettäisi noin huono kirjoitustaito.
Kannattaisi varmaan sanoa kerran normaalisti, eikä viuhtoa ja ilmehtiä kuin heikkopäinen. Pieruja nyt pääsee kaikilta toisinaan.
Sinua katsottiin. Nainen kantaa miehensä synnit.
Tämän provon kirjoittaja on jäänyt pikkulapsen tasolle.
Huonoa provoasi ap moni häpeää puolestasi.
Menikö koko aamupäivä tuon miettimiseen?
Kirjoita ensi kerraksi käskyjä paperilapuille, joita näytät miehellesi, niin ei tarvitse huitoa.
Siis tuo pieraisu oli pahinta, mutta aivan järkyttävän huonosti mies käyttäytyi muutenkin.
Ei ei. Vielä menää pitkään, että käytöksen keski-arvo on edes tyydyttävä.
T. Ap
Sinun kannattaisi hävetä. Olet ottanut hävettävän ukon ja kerrot siitä keskustelupalstalla.
Jos tämä tapahtui Oodissa, niin ei haittaa yhtään. Normiasiakkaita siellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo pieraisu oli pahinta, mutta aivan järkyttävän huonosti mies käyttäytyi muutenkin.
T. Ap
Joopa joo. Molemmat taidatte olla elämämkoululaisia.
Trolli, mutta sen pelle ei ole mies vaan ap. Ihan selvästi se on kätketty ihan tietoisesti.
Ei mene kyllä läpi.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Miksi?
Kuulostaa mun exältä toi sun mies! :D Ei sitä mölisevää moukkaa lopulta jaksanut, joka kerta kirjastossa, ravintolass, julkisella paikalla missä vain oltiin, käskettiin olemaan hiljempaa. Ja ihmiset tulivat valittamaan kans MULLE, vaikka olen hiljainen ja osaan käyttäytyä. Ärsytti kyllä, kun mikään puhe ei tehonnut mieheen enkä jaksanut olla miehen äiti.
Minulla on varmaan outo huumorintaju, kun nauroin aloitusta ääneen.
Eihän kirjastoissa tarvitse nykyisin hipi hiljaa olla, ees lehtienlukusalissa kun ei metelöi. Joku opiskelusali erikseen.
Voit yrittää selittää, että tuo oli vain showta. Yrititte katsoa, että huomaako kukaan.
Oikeasti miehesi osaa käyttäytyä.