Korkki aukesi 1,5 vuoden tipattoman jälkeen
Voi että tuntuu hyvältä. Musiikkikin kuulostaa 10 kertaa paremmalta kuin selvinpäin. Huomenna sitten varmaan paha kankkunen, mutta on tää sen veroista ainakin siltä tuntuu nyt. Nousuhumalaa ei mikään voita. Voi olla, että oon taas tipattomalla vuoden tai kaksi. No nautin nyt kuitenkin tästä fiiliksestä. Laitanpa tässä nyt mun lemppraibiisinkin soimaan. Pusi pusi ja halit vaan teille kaikille.🧡
Kommentit (18)
Semmoista se läskin luuserin elämä on.
Lopeta nyt. Viina ei ole leikin asia alkoholistille.
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan suu taas napsaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt. Viina ei ole leikin asia alkoholistille.
Mistä päättelit että olen alkoholisti? Kai sitä nyt voi olla pitkiä kausia olla juomatta muutenkin vaikka ei mitään ongelmaa ole alkoholin suhteen.
Ap
Jos olet alkoholisti, niin se on voi voi.
Mitä juot? Olutta, viiniä, väkeviä, drinkkejä? Kylmä olut maistuisi nyt hyvin täällä päässä. Taitaa kuitenkin jäädä huomiselle, ehkä.🍺🍷🥃🍹👍
Juo vettä klo 24 jälkeen. Auttaa huomiseen oloon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä juot? Olutta, viiniä, väkeviä, drinkkejä? Kylmä olut maistuisi nyt hyvin täällä päässä. Taitaa kuitenkin jäädä huomiselle, ehkä.🍺🍷🥃🍹👍
On olutta, punaviiniä, vodkaa, lonkeroa ja siideriä. En varmaankaan juo niitä kaikkia tänään. Kaikkia kuitenkin otan.
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä klo 24 jälkeen. Auttaa huomiseen oloon.
Kiitos vinkistä. :)
Kalsarikännit on ihan parasta, ja juurikin hyvän musiikin kuunteleminen!
Just nyt kuuntelen Modern Talkingia. Ihanat muistelot kasarilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi sinuu!
Kauheesti sulla on kaikkee juomaa, vaikka tipatontakin on jonkin verran takana.
Syöt hyvin ja juot vettä etenkin loppuvaiheessa, niin ei tule oloja. Väsymystä ei voi välttää, mutta sen jaksaa nukkua pois, kun on ollut kivaa ja olo muuten mainio. :)
Itselläkin tänään napsu, mutta ajattelin ottaa huomenna kun tulee Elämäni biisiä ja Paten muistojuttuja. :)
Ajatus että raitiskin ihminen on alkoholisti, on AA-kerhon ajatus. Se on sieltä peräisin ja sitä ajatusta siellä vaalitaan. Jos ihminen tätä ajatusta viljelee, hän on ollut AA-kerhossa. Mikään muu taho ei tuota nimenomaista ajatusta tarjoa. Jos se ajatus pitää heidät poissa alkoholista, silloin se on heille toimiva ajatus.
Olen kliinisemmän näkökulman kannalla ja olen sitä mieltä että vain alkoholi voi aiheuttaa alkoholismia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheesti sulla on kaikkee juomaa, vaikka tipatontakin on jonkin verran takana.
Syöt hyvin ja juot vettä etenkin loppuvaiheessa, niin ei tule oloja. Väsymystä ei voi välttää, mutta sen jaksaa nukkua pois, kun on ollut kivaa ja olo muuten mainio. :)
Itselläkin tänään napsu, mutta ajattelin ottaa huomenna kun tulee Elämäni biisiä ja Paten muistojuttuja. :)
Noita juomia on sen takia tuon verran kun olen niitä ostellut silloin tällöin, jotta voisi ottaa kun tekee mieli, mutta sitä hetkeä ei sitten tullut. Ei vaan tehnyt mieli alkoholia... Paitsi nyt. Ihana kun muistutit noista ohjelmista.🧡 Loistavaa kankkusohjelmaa.👍
Alkoholisti.