Kesäpäivänseisaus ohitettu ja matka kohti syksyä alkaa. Ensi viikolla jo heinäkuu
Mitkä fiilikset? Ensi viikolla juhannus ja kesäkuu ohitettu ja olemme heinäkuussa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kesä on paskinta aikaa, jos on kuumaa. Viileä sadekesä on ihan siedettävä.
Juurikin näin. Nyt on sateisen ja normaalin kesälämpötilan ansiosta ollut vihreää, vehreää ja kaunista.
Helle saa luonnon kuolemaan. Ja luonnon eläimetkin kärsivät.
Toisessa ketjussa kysyttiin helteen rakastajilta, mistä he siinä helteessä nauttivat. Jokainen vastaus oli, että kotona on ilmastointilaite /allas. Eli todellisuudessa hekin nauttivat viileydestä.
Joo, se on pelkkää alamäkeä tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään onneksi vaihtelusta. Jokainen vuodenaika on kiva.
Sama tällä jokainen vuoden aika on kiva ja on aina odottaa jotain uutta: Kesä,syksy,talvi, kevät!
Yöt jatkuvat vaaleina heinäkuun loppuun saakka.
Nyt eletään keskikesää, eli kesä on täyteläisimmillään.
Syksysystä ei ole mitään hajuakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on pelkkää alamäkeä tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tänään käväisi mielessä jo syyskuiset tuulet ja puolukkavarvut. Menisi nyt pari kuukautta nopeasti. Typerä kesä.
Noin se katkeran vanhanpiian elämä menee, odottaessa että pääsisi hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Suomen kesä! Mistä teitä kesän inhoajia sikiää?
Toivottavasti kestää pitkään. Sitä loskaa saa sietää ihan tarpeeksi, kun en kyllä vielä ensi talvena aio Koronan vuoksi lähteä talvikotiin.Teillä olisi mahdollisuus muttaa kesäksi Siperiaan. Paitsi yksi kuukausi sielläkin on KUUMA!
MIkä siinä loskassa on niin kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Hellehulluja kiukuttaa, kun ei päässytkään koko kesää hokemaan, että PAKKO NAUTTIA!!!
Katkera täti katsoo säätiedotusta. Hellettä niin pitkälle kuin ennustetta on. 🤣😂
Aika paska defenssi teiltä katkerilta, ap. Hellettä luvassa yli kahdeksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kestää pitkään. Sitä loskaa saa sietää ihan tarpeeksi, kun en kyllä vielä ensi talvena aio Koronan vuoksi lähteä talvikotiin.Teillä olisi mahdollisuus muttaa kesäksi Siperiaan. Paitsi yksi kuukausi sielläkin on KUUMA!
Ne tappavan kuumat hellejaksot saavat ainakin minut inhoamaan kesää. Liian kuuma on liian kuuma, ei sellaista jaksa.
No niitä on nyt tulossa, ja paljon. Ai että mä nauran sinunlaisille ja NAUTIN 🤣😂🌞🔥🌼🌻
Sanotko talvipäivänseisauksen aikaa myös, että päivä alkaa pidentyä, kesä kohti mennään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tappavan kuumat hellejaksot saavat ainakin minut inhoamaan kesää. Liian kuuma on liian kuuma, ei sellaista jaksa.
No niitä on nyt tulossa, ja paljon. Ai että mä nauran sinunlaisille ja NAUTIN 🤣😂🌞🔥🌼🌻
Ja samalla kärvennyt rusinaksi.
Aahhh. Mulle on se ja sama mikä vuodenaika on. Sais tullakin loskaa oikein perusteellisesti niin että mahdollisimman monia bituttaa :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tänään käväisi mielessä jo syyskuiset tuulet ja puolukkavarvut. Menisi nyt pari kuukautta nopeasti. Typerä kesä.
Noin se katkeran vanhanpiian elämä menee, odottaessa että pääsisi hautaan.
Olen 21-vuotias, joka tykkää syksystä. Olen siis katkera vanhapiika.
Nytkin toivon, että olisi mielummin 10 astetta pakkasta. Mielummin 10 astetta pakkasta vaikka ympäri vuoden kuin yhtään hellepäivää. En kestä kesää enää yhtään. Huomasin sairautenikin pahentuneen heti sään muuttuessa kesäiseksi. Kyse on onneksi vain ahdistuksesta, jota kesä kaikkine piirteineen pahentaa entisestään. Lauantaina satoi paljon ja oli koleaa. Silloin olo oli vähän parempi. En nyt mikään varsinainen talvifanikaan ole,mutta silloin oikeasti ahdistaa vähemmän.
Ärsyttävä otsikko ja ilonpilausketju. Vielä on alkukesä, ei edes puolessavälissä.
Niin, eipä tässä ole kuin reilut kaksi kuukautta kesää jäljellä, ja sitten on jo syksy.
Kevättä kohti mennään!
(Lainattu AV-palstan mietelauseketjusta, käy mihin vuodenaikaan tahansa)