Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistin sunnuntai

Vierailija
17.12.2023 |

Jälleen kerran krapulassa. Eilinen ilta ja samalla yö venähtivät taas turhan pitkiksi. Juoppo mikä juoppo.

Jospa illalla uskaltautuisin pitkästä aikaa AA-palaveriin ja saisin elämääni takaisin raiteilleen. Huomenna töihin.

Rauhallista sunnuntaita kaikille!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla suutasi kuitenkin napsaa sen verran että ajattelet meneväsi sinne AA:han sittenkin vasta pyhien jälkeen.

Vierailija
2/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sunnuntain krapula sinusta vielä alkoholistia tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta minulla ei ole ollut raitista viikonloppua yli kahteen ja puoleen vuoteen.

Vierailija
4/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuossa enää auttaa joku satunnainen ryhmässä käyminen, tarvitsisit pidemmän hoitojakson. Tosin motivaatiota sellaiseen tuskin on vielä jos saat kulissit pidettyä kunnossa eli työt hoidettua.

Vierailija
5/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta minulla ei ole ollut raitista viikonloppua yli kahteen ja puoleen vuoteen.

Harrastelija. Ammattilainen juo viikollakin joka päivä.

Vierailija
6/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastelija. Ammattilainen juo viikollakin joka päivä.

Alkoholismissa on eri vaiheita. Joka päivä juovat ovat joskus olleet niitä viikonloppukännääjiä. 

Vierailija
7/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata mistään oikeasta asiasta avautua tai mitään asiallisia näkökulmia kysellä. Vauva av on kiusaajien kokoontumisajot, iso osa täällä kirjoittelijoista on varmasti entisiä koulukiusaajia ja nykyisiä työpaikkakiusaajia, sikäli kun näillä mitään töitä edes on.

Soita AA:n päivystävään puhelimeen. Parempaa tukea saat sieltä.

Vierailija
8/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. En kuitenkaan viitsi alkaa juomaan arkena, pysyköön mieluummin tässä tilanteessa. Vaikka eihän tämäkään hauskaa ole, olisi hyvä raitistua ja keksiä järkevämpää tekemistä.

Vierailija
9/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko raitistumiseen se, että jollet lopeta, kuolet viinaan?

Vierailija
10/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabor Mate

Vierailija
11/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla suutasi kuitenkin napsaa sen verran että ajattelet meneväsi sinne AA:han sittenkin vasta pyhien jälkeen.

Entinen kaveri tuli sieltä AA-kerhosta suoraan mun kanssa kaljalle. Sain aina kuulla, miten raskasta siellä AA-kerhossa on. Joskus se otti jonkin diapamin, että jaksaa sen arkensa. Ei kuitenkaan käyttänyt diapameja alkoholin kanssa samaan aikaan. Se oli jatkuvaa voivottelua ja ulisemista, kun koitti selvitä arjestaan A-klinikan, AA-kerhon ym. hoitotahojen kanssa. En tiedä, miten sille hepulle on käynyt, mutta veikkaan, että on yhtä juoppo kuin aina ennenkin.

Vierailija
12/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö jonkun joka on selvinnyt elämästä hengissä? Alkoholi on ainoa laillinen päihde niin sen haitoista on vähän turhaa valittaa. 

Vierailija
13/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-kerhot on hirveitä juoruklubeja. Sinne kun menet pärstäs näyttämään, voit olla varma, että sana leviää valon nopeudella pitkin somea. 

Vierailija
14/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raitista viikonloppua? Siis dokailet lauantai-iltaisin ja kuvittelet muka olevasi alkoholisti? Mitä helvettiä mä just luin? 😂😂😂🤦🏼

Vierailija
15/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raitista viikonloppua? Siis dokailet lauantai-iltaisin ja kuvittelet muka olevasi alkoholisti? Mitä helvettiä mä just luin? 😂😂😂🤦🏼

Kyllä ihmisellä saattaa olla alkoholiongelma, jos pakonomaisesti täytyy ryypätä jokaikinen viikonloppu. Se ei ole kiinni määristä tai ryyppypäivien määrästä, vaan onasta kokemuksesta.

Vierailija
16/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 1 raitis päivä kahden vuoden sisällä. Työtön.

Vierailija
17/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikille auta. Tutulle lääkäri sanoi suoraan että et voi juoda enää tai maksa pamahtaa. Se tuttu joi ja kuoli.

Vierailija
18/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi olla ilman alkoholia? Menee siis viikollakin joka päivä? 

Vierailija
19/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö jonkun joka on selvinnyt elämästä hengissä? Alkoholi on ainoa laillinen päihde niin sen haitoista on vähän turhaa valittaa. 

Itse kuolen mieluummin johonkin muuhun kuin viinaan. Se on surkea loppu.

Vierailija
20/21 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sa atan aako pitää tuollaista kirjoittaa ap:lle vastaukseksi. Mikä he lv etti sinun kaltaistaisi vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan