Miten motivoida 30v+ ylijäämämiestä käymään matalapalkkaisissa töissä, eli "pyörittämässä yhteiskunnan rattaita"?
Eli sellainen mies joka ei koskaan saanut itselleen parisuhdetta naisen kanssa.
On kovasti masentunut, eikä kykene näkemään syytä miksi hänen pitäisi vain raataa yksin kädestä suuhun -työssä yksinäisenä hamaan loppuun asti.
Tietty työttömänä voisi sitten syrjäytyä vielä enemmän, vaikka saisikin saman rahan käteen tuista.
Miten voisi motivoida tällaista miestä pysymään sorvin ääressä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urakehitys tuo statusta mikä mahdollistaa naisen saamisen
Mitä urakehitystä saa paskaduunari?
Siivoojasta toimari?
'Paskaduunari' voi vaihtaa uraa tai perustaa vaikka oman yrityksen.
Millä rahalla?
Tipahtaako yrityksen perustamiseen tarvittavat työvälineet jne. taivaasta?Vaihtaa uraa.
Millä rahalla hän kouluun menee, kun hädin tuskin rahat riittävät nytkään elämiseen?
Kouluun ja ulosottoon? Mukava sitten maksaa ulosottoja vuosikausia, kun on valmistunut.
Iso peukku! Juuri näinhän teidän neropattien neuvojen mukaan pitäisi toimia!
Ottakaa nyt pää pois sieltä perseestä ja katsokaa asioita laajasta perspektiivistä, ettekä vain omasta
näkökulmastanne ja elämäntilanteestanne!Ongelma on yhteiskunnassa joka suosii rikkaita.
Ei täällä haluta edes muuttaa luokkayhteiskuntaa.
Kenelle varakkaat sitten kehuskelisivat ja pyllistäisivät, jos ei olisi pienituloisia.Siksi aivan turha höpöttää mene kouluun ja mene rahakkaampaan työpaikkaan.
Voi tsiisus!! Hmm... Haluan lääkäriksi montako aloituspaikkaa niille on vuodessa?
Ai niin, mutta sinne yliopistoon voikin vaan kävellä opiskelemaan, kun kaikillahan on yhtälaiset mahdollisuudet. =D Miksiköhän kaikki eivät ole lääkäreitä, tuomareita.. jne.
Niin ja sitten mennään rahakkaimpiin töihin.. Taidan huomenna mennä toimitusjohtajaksi tai asianajajaksi, ne olisi kivoja töitä, kun sinne voi vaan kävellä!
Herätkää nyt siis s..t.na todellisuuteen, ennen kuin jakelette älyttömiä neuvojanne!Ei sun urakehitys ole rahanpuutteesta kiinni vaan sun asenteesta. Esim. nettiyrityksen voit panna pystyyn vaikka parilla sadalla eurolla. YouTubesta saat vaikka kuinka paljon neuvoja ja oppimateriaalia ilmaiseksi.
Sitten menee työmarkkinatuki ja asumistuki katkolle.
Millä maksan vuokrani? Joutuisin kadulle
Eikö nuo mene katki vasta sitten kun yritystoiminta on päätoimista?
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ihan koko ketjua, mutta motivaattoreita: Työkaverit. Yhteiskunnassa mukana olo. Vapaus.
Itsetuntoa kannattaa nostaa hankkimalla hyvä kunto, välttämällä päihteitä ja liikaa nettiä. Kannattaa satsata huolenpitoon: hampaiden hoito, parturi, puhtaus. Hanki viherkasveja ja kotieläin.
Hyvältä tuntuu myös kun auttaa muita. Rupea kaveriksi jollekulle. Auta vanhuksia. Lahjoita rahaa hyvään tarkoitukseen.
En minä koe mitään tarvetta olla mukana yhteiskunnassa. Se on keskiluokan orjamielisyyttä. Haluan rahaa niin paljon että pääsen eroon koko yhteiskunnasta. Työltä en kaipaa kuin rahaa. Onnekseni olen työssäni suurimman osan aikaa yksin. Kuvottavinta on neuvo lahjoittaa rahaa vaikka sitä ei itselläkään ole kuin välttämättömimpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin kerron, että olin itse joskus tympeässä, pienipalkkaisessa työssä. Mulle ehdoteltiin aina yrittäjyyttä. En suostunut. En ikinä jaksaisi ottaa sitä stressiä ja vastuuta. Mullekin nuo digitaaliset tuotteet on ihan hepreaa. Haluan vain mennä töihin, hoitaa hommat ja tulla kotiin. Eli kaikille ei yrittäjyys sovi. Ja eikö siinä mene vähän aikaa, että tuloja alkaa tulla?
Opiskelijat saavat opintotukea ja -lainaa, ne on pieniä, mutta kannattaa harkita uuden toisen asteen ammatin opiskelua. Ei kaikkien tarvitse olla lääkäreitä. Kuten kaikki tietävät, lvi-asentajia ja lähihoitajia tarvitaan. Opintojen aikana saa tehdä töitäkin, joten tätä lähtisin miettimään.
Voi se yrittäjyys tarkoittaa vähemmänkin stressiä kun ei tarvitse juosta työnantajan pillin mukaan ja saa tehdä asiat omalla tavallaan ja ajallaan.
Ansaitsen tällä hetkellä palkkatyössä 2400 e/kk netto. Väitän, että samoihin tuloihin pääseminen yrittäjänä tarkoittaisi kyllä aika paljon stressiä. Kokemusta on.
Työsuhteeni on määräaikainen ja jos sen päätyttyä ei töitä ala löytyä, niin tottakai alan myydä samaa työpanosta yrittäjänä. Ensisijaisesti kuitenkin pyrin löytämään palkkatyötä nykyisellä alallani.
eri
Jos pystyt laskuttamaan sen verran tunnista että saat saman mitä nyt palkkatyöstä normaali työajalla. Ei yrittäjyys nyt lopulta palkka työstä kovin paljon eroa. Yksin kun myyt nimenomaan omaa työtäsi.
Ap:n kaltaiset miehet ovat yhteiskunnan todellisia väliinputoajia. Ainut tehtävä on maksaa veroja muita varten. Vaadin meidän vapauttamista asevelvollisuudesta sekä verovähennystä. Meidän ei kuulu joutua maksamaan veroissa itsekkäiden naisten tai yhäreiden lasten elatusta. Asevelvollisuudesta vapautus koska ei ole mitään syytä puolustaa Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urakehitys tuo statusta mikä mahdollistaa naisen saamisen
Mitä urakehitystä saa paskaduunari?
Siivoojasta toimari?
'Paskaduunari' voi vaihtaa uraa tai perustaa vaikka oman yrityksen.
Samaa mieltä. Yhteiskunta antaa jokaiselle kaikki avaimet ja mahdollisuudet käteen tehdä mitä vain ja nousta vaikka miten korkealle. Se että ei käytä tätä mahdollisuutta on pelkkää omaa tyhmyyttä ja saamattomuutta. Sen sijaan, että valitat miten paskaa se työsi on ja miten et köyhänä saa naisia niin kannattaisiko tehdä asialle jotain? Muutama vuosi kovaa työtä niin olet jo toisessa yhteiskuntaluokassa ja voit tehdä aivan mitä haluat, millä alalla tahansa. Ainoa joka sinua estää olet sinä itse.
Ei kaikilla ole mahdollisuutta nousta vaikka miten korkealle.
Minä en saanut edes merkonomin papereita niin miten ihmeessä voisin opiskella lääkäriksi?No jos yks ovi ei aukea niin sitten koitetaan toista.
Yritä ymmärtää ettei kaikilla äly riitä.
Se on sitten vain hyväksyttävä kohtalonsa eikä valitettava koko ajan miten maailma on epäreilu, kun ei saa supermalleja naisystäväkseen eikä kovapalkkaista työtä ja valtavaa omaisuutta.
Mihin minä tarvitsen supermallia? Olen tavallinen perheenäiti.
VOit lähettää mulle
T.Mies 38
Roikotetaan näiden ylijäämä-ilmais-raatajien nenän edessä kepin nokassa Sannan pillunkarvatuppoja, kuin aasille porkkanaa 🥕🐎! Koskaan ne eivät yletä siihen, mutta tekevät orjatöitä kuola suupielestä valuen 🤤!
Itsenäisyyspäivänä Sale sitten myöntää joillekin näistä työn sankarin kunniamerkin, ruusukkeen joka on sidottu Jennin karvoista, nauhojen kera!🥇
Eiköhän näille lusmuille ala paskatyöt maistua kun vielä uhataan vankileirien saaristolla (GULAG, googlaa)!🤭
Miksi naista saamattoman miehen pitäisi olla matalapalkkatöissä? Panostakoon sitten työuraan tai muuhun.
Yhteiskunnan rattaat kokonaisuudessaan eivät todellakaan pyöri kenenkään yhden (parisuhdetta/puolisoa saamattoman) tai edes muutaman omastakin elämästään vastuuta pakoilevan reppanayksilön pyörittämänä.
Olen sinkkunainen ja jos saisin työttyömänä saman rahan kuin työssä käymällä, en todellakaan menisi huomenna töihin vaan sanoisin pomolle hasta la vista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naista saamattoman miehen pitäisi olla matalapalkkatöissä? Panostakoon sitten työuraan tai muuhun.
Voi olla esimerkiksi tyhmä eikä kykene kuin perustason suorittaviin töihin.
Sitten menee työmarkkinatuki ja asumistuki katkolle.
Millä maksan vuokrani? Joutuisin kadulle