Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opamox

Vierailija
22.06.2022 |

Illalla kun ottaa, aamu on kahtakauheampi sietämätön jännitys.
Koukuttaa siis heti.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistukseni on jatkuvaa ja suunnilleen kokoaikaista. Tämän kesän alussa paheni juuri sään muuttuessa kesäiseksi. Selvästi näillä on yhteys. Ihan ilman mitään päihteitä kuitenkin olen. Tänäänkin heräsin ahdistukseen. Ei se, että sekoitan pääni joillakin riippuvuutta aiheuttavilla mömmöillä ahdistukseni syitä poista. Lisäksi menen helposti sekaisin, en kestä edes Buranaa tai Cokista kun sietokykyä ei ole niin parempi olla ilman. Ahdistukseni hoitaminen tai siitä parantuminen vaatisi elämänmuutosta ja traumojen käsittelyä, muuttoa muualle ja tiettyjen kuluttavien ihmissuhteiden täyttä katsomista, joihin köyhänä työttömänä ei ole mitään mahdollisuutta.

Sairaseläke?

Eihän työttömällä ole varaa lääkkeisiinkään, sitä kohti tässä olen menossa.

Vierailija
42/47 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuuteen ja nukkumiseen auttaa mulla. Olen aina ollut huono nukkuja, ja nyt kun olen saanut Opamoxeista avun, mun elämänlaatu on parantunut. Olisipa ollut jo nuoruudessa mahdollista saada näitä, mutta siihen aikaan suhtauduttiin vähättelevästi unettomuuteen.

Aamulla on hyvin nukutun yön jälkeen hyvä olla. Ja nää ei aiheuta mulla aamulla tokkuraisuutta.

Mulla oli joskus muutama vuosi Tenoxit käytössä, mutta irrottelin (helposti) itseni niistä. Olen kokeillut melatoniinia, mutta se ei auta.

Kävelen paljon ja olen töissä, jossa olen koko ajan liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia työ noita mt-ryynejä popsitten.

Jos teitä pelottaa mennä marketille niin elekää menkö ihmisten aikaan, tai jos matkustus pelottaa niin pakkoko sitä on turhan päiten lomalle lähtee lentokonneella, menkää läheiselle uimarannelle, ottakaa muutama kalja alle jos sekkii pelottaa.

Noista ryynilöistä ei pitemmän päälle ole kuin haittaa. Ihan pärjää ihminen ilimankin kun pikkasen muokkailee elämäänsä, ja tarvittaessa otta sen kaljan pari alle ja voi vielä ajaa ihan autoakin laillisesti.

Pullan ja karamellien, ja ylipäätään kaikkien nopettein hiilareiden syönti pahentaa jo ennestään viallisesti toimivaa aivokemiaa, siksi tulee ihan ensimmäisenä lopettää höttö hiilareiden vetäminen ja alkaa harrastamaan liikuntaa, liikunta ja oikea ruumiillinen työ on paras lääke jännityspelko, huolestumis ym.. ihmispelkoihin. Kannattaa aloittaa jo tänään näillä neuvoilla.

Juu lääkkeet ne on haitallisia, kannattaa vaan sitä kaljaa kitata ahdistukseen ja pysyä kotona, sillä sen elämän saa oikeille raiteille.

Vierailija
44/47 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi unettomuuteen aikanaan, otin juuri ennen nukkumaan menoa. Myös seuraavana päivänä oli vähemmän ahdistava olo. Annostus oli aivan minimaalinen, en enää tarkkaan muista kun tästä on lähes 20v aikaa.

Vierailija
45/47 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kestäisin kivun, sillä mihin Burana riittää, kuin jonkun unihoureen kolmiolääkkeellä! Sellainen ehkä vain lisää ongelmia pidemmän päälle, jos nukkuu huonosti on vaikemapi jaksaa mitään muutakaan.

Niin, toivottavasti et sinäkin syö särkylääkkeitä määrättyjen psyykenlääkkeiden sijasta. Nämä reseptittömät särkylääkkeet ovat värinkäytettynä tappavia ja aiheuttavat paljon maksa- ja munuaisongelmia.

Eikö sinua huolestuta, ettet näe unia, mikä kuuluu ihmisen normaaliin fysiologiaan, vaan kutsut unia houreiksi? Hyvään uneen kuuluvat myös unennäöt. Niillä pää järjestelee tietojaan ja pitää huolta siitä mielenterveydestä, eikä suinkaan tuhoa sitä. 

Vierailija
46/47 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaako teillä Opamox unettomuutta?

Ei, otin illalla kun en muuten rauhoittunut uneen.

Aamulla jännitin koko kropalla sovittua aamumenoa vessassa, oksetti jopa. Nyt viekkareissa uupuneena peiton alla. Syke tuntuu selvästi.

Matkalle lähtöön vielä monta päivää.

Maanantaina oli vesiripuli stressistä.

Ruoka ei maistu vaikka nälkä on.

T. AP

Jospa nouset sieltä sängystä ja alat vaikka siivota, jumpata tai tanssia, lähdet lenkille ja lopetat itsesi tarkkailun.

Kerran menin lääkärille ja valitin rytmihäiriötä, tämä tutki ja otti kokeita ja sydänfilmin, normaaleja sanoi lääkäri niitä tulee kun ehtii itseään tarkkailla, siihen loppuivat ne rytmihäiriöt.

Vierailija
47/47 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei ole tarkoitettu pitkäaikaiseen käyttöön. Itse aloitin Duloxetinen jälkeen Brintellixin, voin suositella.

Brintellix menee, ei auta. Siksi diapam ja opamox tarvittaessa muttei nekään auta fyysiseen oireiluun (suolisto) ja tuovat uupumisen.

Propral noiden lisäksi. Pyydä lääkäriltä resepti. Kumpi on tärkeämpää hyvä elämä vai se ettei ole koukussa lääkkeisiin? Hyvin hallitulla lopettamisella ei juuri viekkareita tule.