Vertaistukea, tuntuu että "elämä ohi" kun ikää 37v
Ei enää uutta vauvaa tai uuden rakkauden alkuhuumaa.
Ensimmäinen viestini poistettiin enkä ymmärrä miksi.
Kommentit (34)
Se menee ohi, sulla on vaan 40v kriisi. Mulla oli se 36v, meni ohi. Nyt kaikki ok ja elämä on ihanaa!
N47
Sinulla on kovin ahdas käsitys elämästä, jos se sisältää vain nämä kaksi asiaa. Laajenna maailmankuvaasi, innostu uusista asioista, kokeile uusia juttuja, rakastu elämään..
Neljänkympin kriisi iskee kyllä tuossa vaiheessa. Tai sitten ihan vaan kriisi.
Se menee muutamassa vuodessa ohi, ja sitten löydät ihan uuden ulottuvuuden elämääsi: tärkeät asiat on jo hyvässä hallinnassa, ja voit lipua omassa elämässäsi turvallisesti eteenpäin, kuin valtamerilaiva. Jäävuoren aika on vasta paljon myöhemmin, joten voit nojata taaksepäin ja nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Se menee ohi, sulla on vaan 40v kriisi. Mulla oli se 36v, meni ohi. Nyt kaikki ok ja elämä on ihanaa!
N47
Mikä sun elämässä on ihanaa?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kovin ahdas käsitys elämästä, jos se sisältää vain nämä kaksi asiaa. Laajenna maailmankuvaasi, innostu uusista asioista, kokeile uusia juttuja, rakastu elämään..
Lähinnä olen aina innostunut miehistä.
Mutta en halua ikäkriisin vuoksi erota. Eikä tässä iässä ole enää mahdollista saada hyvää miestä, kun oman ikäset poliitikotkin ihailee vaan 16v naiskauneutta :(
Ap
Yritin saada 16 vuotta vanhemman miehen, mutta hän ei jättänyt avopuolisoaan, olin vaan reikä hälle..
Ap
Kiittämättömyys on maailman suurin synti. Jos olet terve, ole kiitollinen elämästäsi ja siitä, mitä kaikkea voit tehdä.
Neljänkympin kriisi on hyvä asia. Sen jälkeen huomaat, että ei tarvitse elää niin voimakkaasti muiden odotusten mukaan vaan voi elää itsellei enemmän. Nuorena moni asia tuntuu uskomattoman hienolta, koska sen kokee ensimmäistä kertaa. Samaa voi jatkaa neljänkympin jälkeen eli ei haikailla baarielämästä tai kovasta urasta vaan voi aloittaa jonkin aivan uuden asian.
Sitten seitsämänkymppisenä hymyilet että 30 vuotta sitten oli ikäkriisi.
Ei mikään kriisi, vaan lapsellinen ihminen jolla on niin surkea kuva itsestään, että tarvitsee miehiä ja heidän hyväksymistään (flirttailua sun muuta) tunteakseen olonsa paremmaksi. Lopeta se oman navan ympärillä pyöriminen. Hanki elämääsi uusia mielenkiinnon kohteita- lenkkeily, uusi duuni, opiskelu. Niin ettet jatkuvasti suolla tuota "minä minä minä" - sontaa.
Täällä on muuten muitakin ketjuja samasta aiheesta. Kun 'tää on niin nähty'. Kannattaa lueskella niitäkin. Tuota sattuu aika monille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä olen aina innostunut miehistä.
Mutta en halua ikäkriisin vuoksi erota. Eikä tässä iässä ole enää mahdollista saada hyvää miestä, kun oman ikäset poliitikotkin ihailee vaan 16v naiskauneutta :(
Ap
""nais""??
Lapsiahan ne on, pedofiilin suosiota et todellakaan taida saada.
En olisi uskonut että joku sitä voisi edes kaivata, mutta tulihan opittua uutta tänäänkin.
Luulen, että tuota sattuu ihan kaikille. Se vatvominen ja synkistely vain ei auta yhtään mitään.
Se helpottaa ihan kohta kun täytät 50 ja vaihdevuodetkin alkaa olla ohi.
60 niin onnellisemmaksi tulet.
Noin pyöristettynä niin ethän sä ole kuin puolessavälissä kahdeksaakymmentä, silloin alkaa 50-vuotiaatkin vaikuttaa ihan tytönhupakoilta.
Mun omannäköiseni, uusi elämä alkoi vasta yli 40-vuotiaana. Nyt olen onnellisempi, energisempi ja hyvinvoivempi kuin koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tuota sattuu ihan kaikille. Se vatvominen ja synkistely vain ei auta yhtään mitään.
En kylläkään ollut ennen kuullut että olisi tuota pedofiilin kaipuuta kenellekkään sattunut.
Eikä sitä neljänkympin kriisiäkään kenelläkään viisikymppiselle enää satu.
Ilahduttaisit itseäsi vaikka kesämekolla
Pelottaa, että mies vaihtaa nuorempaan.