Kuka maksaa kokoomuksen nuoriso-osaston ryyppäysjuhlat?
Voisiko joku kertoa maksaako veronmaksajat nämä kokoomuksen ryyppäysjuhlat, missä ahdistellaa ja ainakin yritetään r a i s kata, niin alaikäisiä kuin muita?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008899353.html
Sori, maksumuurin takana. Mutta on sen verran ällöttävää touhua, että ota se ilmainen näytejakso että voit lukea.
Kommentit (31)
Ajatellkaapa että nämä sikailijat ja ahdistelijat, jotka 2010-luvulla mellastivat nuorison seassa, ovat tällä hetkellä vaikutusvaltaisissa paikoissa kokoomuksessa. Halutaanko ihan tosissaan tässä maailmantilanteessa näitä hallitusvastuuseen?
Vierailija kirjoitti:
No ei siis ihme ettei Orpo nähnyt tarpeelliseksi selvittää Rydmanin tekoja jo talvella. Normipäivä kokoomuksessa.
Tarkoitat kai 2019 talvella?
Me veronmaksajat. Koska pitäähän niillä nuorilla nyt skumppaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siis ihme ettei Orpo nähnyt tarpeelliseksi selvittää Rydmanin tekoja jo talvella. Normipäivä kokoomuksessa.
Tarkoitat kai 2019 talvella?
Milloin ikinä saikin tietoa asiasta.
Nyt olisi hyvä hetki tutkia ne vihreiden kutsut joissa Pekka altisti nuoria koronalle ja tarjosi alkoholia ym.
Vierailija kirjoitti:
On tämä ihme hommaa. Ei kyllä ole tämän jutun perusteella mikään ihme, että politiikkaan ajautuu egoistisia possuja, jotka ajattelevat vain omaa etua, kun nuoriso-osaston meno on tällaista. Kuka älykäs ja normaali yhteiskunnan etua ajatteleva jaksaa roikkua tuollaisessa toiminnassa mukana? Varsinkin naisena tuollaiseen osallistuminen on yhtä helvettiä.
Ei kai siellä äly loistakaan, isin rahoilla ja asemalla menevät eteenpäin.
Miksei kukaan moralisoi tästä näkökulmasta? Mihin tarvitaan näitä elostelijoita?
Nettoveronmaksaja ne maksaa. Onneksi olen itse julkisellapuolella töissä niin ei kosketa minua.
R.i.p ike