Ovatko nämä sääret naisen vai miehen?
Mitä mieltä?
Kommentit (17)
Mielestäni miehen, koska tuollaiset tikkujalat, naisilla tällaisia harvemmin. (Karvat on sivuseikka.)
Vierailija kirjoitti:
Lukee miehen...
Ai, ok. Mietin vain, kun olivat niin sirot ja siinä oli yöpaita. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee miehen...
Ai, ok. Mietin vain, kun olivat niin sirot ja siinä oli yöpaita. ap
Juu, miehillä on tuollaisia siroja jalkoja. Naisilla usein paksut pohkeet ja tukevat nilkat, kun ovat enemmän jalkojen päällä koko ajan, ja usein vielä se osapuoli, joka polkee töihinkin pyörällä, kun mies ajaa autolla...
Naisilla on usen säärikarvat siten, että pohkeen puolella kasvaa vähemmän karvaa, siitäkin erottaa.
Miehen. Alemmas kun kelaa, näkyy koko kuva ja nimikin.
Mies mekossa.
Sukkahousumainoksissakin on usein miesten siroja, pitkiä sääriä.
Ollihan se siinä yhditää crocsit hameeseen.
Miksi ne näyttää niin jättimäisiltä ne kengät, ihan ku lapsella ois jättiläisen crocsit.
Miehiset riukukoivet on.
Vierailija kirjoitti:
Miehen. Alemmas kun kelaa, näkyy koko kuva ja nimikin.
Mies mekossa.
Taattua Hesaria siis kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni miehen, koska tuollaiset tikkujalat, naisilla tällaisia harvemmin. (Karvat on sivuseikka.)
Minulla on tuollaiset tikkujalat, ilman karvoja tosin. Ja olen nainen. Kaikk ieivät ole lihavia vaikka valtaosa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousumainoksissakin on usein miesten siroja, pitkiä sääriä.
Eikä ole. Etkö ole naisten rotusääriä nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollaiset tikkujalat, ilman karvoja tosin. Ja olen nainen. Kaikk ieivät ole lihavia vaikka valtaosa onkin.
Ei tässä ole puhuttu mitään lihavuudesta, vaan jalkojen/nilkkojen muodosta. Miehillä on kaitaisemmat jalat, ja miesten elintapojen johdosta heillä on usein vähemmän lihaksia pohkeissa kuin naisilla. Lisäksi jatkuva jalkojen päällä seisominen turvottaa jalkoja, ja nilkoista sen näkee selvästi. Vaikka kuinka olisi alipainoinen!
(minulla oli bmi ollut pitkään jotain 17 ja silloin ei mahtuneet jalkaterän mukaan sopivat 34 nokialaiset kumisaappaat jalkaan pohkeista, kun pyöräilyn takia oli niin paksut pohkeet)
Vierailija kirjoitti:
Miehen. Jos naisen, hävetköön.
Mitä pitäis hävetä?
Epäsiistin naisen, koska sirot nilkat.