Menkkani on kestänyt jo pian kaksi viikkoa eikä ne vaan näytä loppuvan. Tuntuu että minussa ei ole kohta enää verta jäljellä. Mitä teen:((
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Heh, Heh, :)
Mikä heh heh tämähön on vakavaa kun toinen kärsii pitkistä menkoista. Miltä itse tuntuisi
Kesti minunkin, ja elossa ollaan.Öisin piti vaipat pistää ja päivisinkin tupla siteet.Alle yoside,päälle vaihdettava imevä.Vaihtaa myös yöside tarvittaessa.
Syö rautaa purkista ja käy lääkärissä.
laita kaksi sidettä päällekkäin äläkä enää marise. Joillakin on oikeita vaivojakin🙄 Onko mahdollista että sinulla on osunut jotain terävää ja kohtusi vuotaa sen takia?
Vierailija kirjoitti:
laita kaksi sidettä päällekkäin äläkä enää marise. Joillakin on oikeita vaivojakin🙄 Onko mahdollista että sinulla on osunut jotain terävää ja kohtusi vuotaa sen takia?
No joo mies heitti tikan sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oi kauheata! Olethan sanonut miehellesi että tuollein ei saa tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oi kauheata! Olethan sanonut miehellesi että tuollein ei saa tehdä?
Taisi olla ihan vitsi tuo tikan heittäminen, jos oikein tajusin? katsos Kaikki eivät ole kiin tosikkoja kun sinä
Minulla on ollut koronarokotusten jälkeen kahdesti nelisen viikkoa kestäneet menkat. Gyne määräsi teroluteja viikon kuurit, ne tepsivät. Lisärautaa kannattaa ottaa ja mennä gynelle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole nainen niin ei tarvitse vuotaa verta, valkovuota ja ties mitä paskaa peräpäästä koko ajan.
Kai tiedät ettei se mistään peräpäästä vuoda on sille oma aukkokin
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole nainen niin ei tarvitse vuotaa verta, valkovuota ja ties mitä paskaa peräpäästä koko ajan.
Ja itsekö muka sukupuoli tässä maailmassa valitaan, enpä usko
Mulla kesti tossa puolisen vuotta sitten menkat 2 KUUKAUTTA... 🙄 Ja ihan kunnon runsasta vuotoa lähes koko ajan. Hormoonit vetää vuoristorataa kun vaihdevuodet lähenee, sain keltarauhashormonikuurin et saatiin loppumaan ja tasaantumaan.
Jo pian kaksi viikkoa? Eli miten pitkään oikeasti? Normaaleiksi lasketaan 8 vrk. vuoto ja toisilla on lyhyet, toisilla pitkät, mutta useimmilla on jotain häiriötä joskus. Yhdet erikoisemmat ei ole vielä syy panikoitua. Syö rautaa ja jos vuoto on runsasta ja alkaa vaikuttaa vointiin niin sit lääkäriin. Jos jatkuu toisellakin kerralla ja/tai on usein tosi pitkiä kuukautisia ja/tai muita oireita niin siinäkin tapauksessa lääkäriin.
Eikö sjoillain gyneillä ole puhelinvaataanottojakin nykyään, olenko väärässä.
Ehkä haluaa itse tarkistaa tilanteen, mutta puhelimessa voisi ainakin asian puhua, jos (ymmärrettävästi) harmittaa mennä.