Menkkani on kestänyt jo pian kaksi viikkoa eikä ne vaan näytä loppuvan. Tuntuu että minussa ei ole kohta enää verta jäljellä. Mitä teen:((
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
onko mahdollista että sinulla tulivat kahden kuukautisten veri yhdellä kuukautiskerralla
Uskoisin että on kiitos
Mulla kesti joskus 3 viikkoa kuukautiset ennen kuin lääkäri ehdotti e-pillereitä. Tasaantuivat. Jossain vaiheessa sitten lopetin pillerit ja kuukautiset pysyi normaalina.
Todennäköisesti joku hormoonihäiriö, saattaa mennä ohi itsestäänkin.
Mulla oli 5kk menkat pois ja kun ne tulivat, vuotoa tuli 10pv niin paljon että piti käydä päivystyksessä. Vuotoa tuli 5kk edestä ja hemokin ehti laskea.
Mä sain huipun lääkkeen runsaisiin menkkoihin, mee säkin lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Miten olis lääkäriin?
Jos sinnekin uskaltaisi joskus. Pelottaa et saan sieltä jonkun koronan
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 5kk menkat pois ja kun ne tulivat, vuotoa tuli 10pv niin paljon että piti käydä päivystyksessä. Vuotoa tuli 5kk edestä ja hemokin ehti laskea.
Hui juma
Vierailija kirjoitti:
Kohdun ulkoinen raskaus?
Tätä pitääkin miettiä. Seksiä on kyllä tullut harrastettua ihan kunnolla
Soita terveysneuvontaan tai ensiapuun.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta vuotaminen, vampyyri!
Kiitos tämä auttoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis lääkäriin?
eikös se olisi hyvä etät saat koronan, koska usein korona sekoittaa menkkoja. Kannatan että hankit koronan jotenkin niin luultavasti menkatkin menevät sekaisin ja ehkä jopa loppuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdun ulkoinen raskaus?
Tätä pitääkin miettiä. Seksiä on kyllä tullut harrastettua ihan kunnolla
Eli pelkäät saavasi lääkäriltä koronan mutta et seksikumppanilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis lääkäriin?
eikös se olisi hyvä etät saat koronan, koska usein korona sekoittaa menkkoja. Kannatan että hankit koronan jotenkin niin luultavasti menkatkin menevät sekaisin ja ehkä jopa loppuvat
Kiitos vinkistä
Korona kuitenkin pelottaa aika paljon koska kaksi sukulaistani on kuollut korona-aikaan auto-onnettomuudessa. Ikävä on kova
Mulla oli 48-vuotiaana jokin jonkun kypsymisen häiriö. Liittyi läheneviin vaihdevuosiin.
Kuukautisia tuli ihan valtavan paljon. 2 tuntia kesti yksi yöside. Gynekologi sai hormoneilla loppumaan. Ei ole uusinut. Siis en syönyt niitä hormoneja kuin kuurin
onko mahdollista että sinulla tulivat kahden kuukautisten veri yhdellä kuukautiskerralla