Kertokaa yhdenillan seksin ja parisuhdeseksin erot?
Mitä hyvää ja mitä huonoa on kummassakin tapauksessa? Kumpiko teidän mielestä ne on parempaa? Vaikuttaako todella pitkän suhteen ajallinen mahdollinen latistuuminen jotain?
Itse en miehenä ole juuri ollenkaan harrastanut yhdenillan juttuja, syy ei kuitenkaan ole ulkonäkö tai etteikö voisi olla vientiä vaan olen ollut melkein aina suhteessa ja uskollinen, kun joku kohta ölisee ettet vaan saa. 😀
Jos kuvittelen itseni sinkuksi niin en silti koe halua ja tarvetta lähestyä vierasta naista pillu mielessä. Minusta ei ole kovin luontevaa tunkea mulkkua naisen sisään ketä en edes tunne. Huonossa tapuksessa tulee raskaus tai tauti. Haluan, että jos noin vakavia asioita tapahtuu, voisi ne jakaa siinä kumppanin kanssa. Ei siis tautia, mutta raskauden.
No se siitä. Jotenkin se vaan tuntuu oudolta harrastaa miehen ja naisen välinen kaikkein intiimeintä asiaa tuntemattoman kanssa. Suuseksiä ei voi harkita, ei mitään erikoisempaa 69:ia, nainen naaman päällä istumassa jne. Pahimmillaan sinkkuseksi kai on pääasiassa miehen tyydytys eli pienet esileikit, munaa pilluun ja seksi loppuu kohta. Sitten kylmimmillään vaatteet päälle ja ovesta ulos. Mitä naiset saavat tuollaisesta kerrasta, miksi ryhtyvät niihin? Onko kyse hyväksynnän saaminen? Kelpasin taas yhdelle miehelle! Ymmärrän, että nainenkin nauttii yhdynnästä, mutta silti siitä jää maku kuin nainen toimisi miehen tyydytysvälineenä.
Minusta seksin ja intiimiyden hienoja asioita on se että voi mennä ja vaikka keittää kahvit seksin jälkeen rakkaalle sänkyyn tai saada sellaiset itse. Jakaa tunteita, miltä tuntui, mitä haluaa seuraavaksi jne.
Ne joille seksin pääasia on orgasmi/tyydytys niin runkkaaminen kai korvaa sinkkuseksin vallan hyvin koska siinä tunteikkuus ja intiimiys jää kuitenkin puolitiehen.
Kommentit (10)
Ihan normaalia seksiä se yhden yön seksi on, tosi himokasta vaan.
Olen saanut yhden yön seksissä hyvät orgasmit kun mies on nuollut ja/tai sormettanut, olen saanut myös yhdynnässä, jalkani on hierottu ja kannettu aamulla smoothieta sänkyyn.
Ei se ole pakosti mitenkään kylmää touhua, vaikka hetken huumasta vain on kyse.
Minä en viehäty kylmistä miehistä, tykkään söpöistä ja intohimoisista tyypeistä joiden kanssa on kunnolla kemiaa.
Tietty ihmiset on erilaisia, eikä tällainen varmastikaan ns. parisuhdeihmiselle sopisi. AP kuulostaa olevan sellainen.
Ero on hurja. Mies yhdenillan suhteessa (mikä suhde edes on) panee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut yhden yön seksissä hyvät orgasmit kun mies on nuollut ja/tai sormettanut, olen saanut myös yhdynnässä, jalkani on hierottu ja kannettu aamulla smoothieta sänkyyn.Ei se ole pakosti mitenkään kylmää touhua, vaikka hetken huumasta vain on kyse.
Minä en viehäty kylmistä miehistä, tykkään söpöistä ja intohimoisista tyypeistä joiden kanssa on kunnolla kemiaa.Tietty ihmiset on erilaisia, eikä tällainen varmastikaan ns. parisuhdeihmiselle sopisi. AP kuulostaa olevan sellainen.
Lisään: niin ja keskustelu on kokemukseni mukaan ihan normaalia yhden illan jutuissa.
Kun ei edes tunneta, niin voi puhua kaikesta.
Ja tietysti seksistä myös, sen aikana ja muutenkin.
Että mitä kumpikin haluaa ja mikä tuntuu hyvältä ym.
Ihan normaalisti onnistuu kommunikoiminen, ei siinä mykkiä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ero on hurja. Mies yhdenillan suhteessa (mikä suhde edes on) panee vaan.
Kaikki miehetkö? Muilla näyttäisi olevan erilaisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut yhden yön seksissä hyvät orgasmit kun mies on nuollut ja/tai sormettanut, olen saanut myös yhdynnässä, jalkani on hierottu ja kannettu aamulla smoothieta sänkyyn.Ei se ole pakosti mitenkään kylmää touhua, vaikka hetken huumasta vain on kyse.
Minä en viehäty kylmistä miehistä, tykkään söpöistä ja intohimoisista tyypeistä joiden kanssa on kunnolla kemiaa.Tietty ihmiset on erilaisia, eikä tällainen varmastikaan ns. parisuhdeihmiselle sopisi. AP kuulostaa olevan sellainen.
Suuseksi tuntemattoman kanssa ei yleensä kuulu kuvioon mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, kukin tyylillään. Tekstistäni varmasti jo luit, että kuuluu kyllä kuvioon.
Kyllä suuseksi kuuluu ihan perus käytöstapoihin myös yhdenillan seksissä.
Monet miehet hoitaa esileikin sormilla ja sitten nussitaan. Joskus jää hyvä fiilis ja joskus huono. Asioista ei kannata tehdä niin monimutkiasia, seksiä se vain on!