Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, kun mennyt 1 vko juodessa joka pvä viinipullon.

Vierailija
16.07.2025 |

Pelkään, että meen taas ostaa sellaisen kun olen yksin eikä mitään tekemistä. Alkaa jo vaikuttaa psyykeeseen. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita Ozempic-kuuri niin ei tee mieli enää alkoholiakaan.

Vierailija
2/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että kaipaat siis seuraa tai tekemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa nyt, viikon miniputken saa vielä katkaistua itse jos haluaa. Pian se on 2 pulloa päivässä ja sen jälkeen katkon kautta kiitos nam.

Vierailija
4/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pullo päivässä ei riitä mihinkään juodessa.

Vierailija
5/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 viinipullo päivässä kesälomalla ei ole paha. Hyvää toki tekisi joku välipäivä välillä pitää. Mutta määrällisesti tuo ei ole loma-aikana paha. Ei edes vuoden ympäri monelle miehelle.

Vierailija
6/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puokkiin ruokaillessa

Vierailija
7/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, eihän tuo nyt mitään karmeaa lotraamista ole. Olen 80kg ja 168vm pitkä ja yhdestä pullollisesta en kyllä tule edes kovin humalaan. Sen nyt siemailee illalla telkkaria katsoessa. Että eläpä hätäile. Pidät nyt yhtä monta nollapäivää kuin olet ottanut, niin kyllä se siitä suttaantuu.

Vierailija
8/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin naisten tautien ketutuksessa  Urjalasta karkkia no vain jotai 15 e jotai alejuttuja ja postikuluja 2.90 e vain lisäksi. Sokeri on mun mielenpiristys. 

Vierailija
9/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä viinipullossa ei ole kun jotain 6 annosta alkoholia, minulla on mennyt 1l vodkaa päivässä enkä valita.

Vierailija
10/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten Etelänmaissa viini kuuluu ruokailuun. Helposti menee pullo päivässä. Älä syyllisty vaikka Suomessa syyllistetään. Voithan pitää välipäiviä ulkoillen. Nyt hieno ilma. 

Vierailija
11/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri

Vierailija
12/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 viinipullo päivässä kesälomalla ei ole paha. Hyvää toki tekisi joku välipäivä välillä pitää. Mutta määrällisesti tuo ei ole loma-aikana paha. Ei edes vuoden ympäri monelle miehelle.

Vierailija
13/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo alkoholisti. 

Vierailija
14/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miten Etelänmaissa viini kuuluu ruokailuun. Helposti menee pullo päivässä. Älä syyllisty vaikka Suomessa syyllistetään. Voithan pitää välipäiviä ulkoillen. Nyt hieno ilma. 

Suomessa kaikki alkoholin käyttö on alkoholismia. Samoin kaikki minkä tahansa muun päihteen käyttö on huumeongelma ja narkkausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän