Ihanaa olla lievässä koronassa, kun ei tartte mennä 10pv:n töihin ja.....
....sitten alkaakin loma. Nuha, pikku yskä ja alle 38 kuumetta. Lisäksi saa pysyä kotona eikä tarvitse osallistua mihinkään. Ruoat tulee kaupasta tilattuna ovelle ja naapuri kävi alkosta ostamassa niin paljon juomia että Juhannus ja seuraavakin viikko menisi oikku hutikassa ihan helposti jos haluaisi.
Kommentit (7)
Mulla on ollut viimeset muutama sairauslomaa samanlaisia. Periaatteessa olen ollut ihan kunnossa, mutta töitä ei ole saanut tehdä. Äkillisestä kuulonmenetyksestä tuli 2 viikkoa, työtapaturmasta (sormi jäi oven väliin ja repesi vähän) kolme päivää ja sitten erittäin lieväoireinen korona 5 päivää.
Ei siitä nykyään enää mitään 10 pv vapaata tule, ne ajat on menneet.
Pääsee aiemmin jo töihin, jos oireet on ohi :)
työnantaja saa olla ymmärtäväinen, kun antaa olla noin pitkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut viimeset muutama sairauslomaa samanlaisia. Periaatteessa olen ollut ihan kunnossa, mutta töitä ei ole saanut tehdä. Äkillisestä kuulonmenetyksestä tuli 2 viikkoa, työtapaturmasta (sormi jäi oven väliin ja repesi vähän) kolme päivää ja sitten erittäin lieväoireinen korona 5 päivää.
Ainiin ja 'alkava iriitti', joka talttui nopeasti kun menin heti lääkkäriin ja sain tipat. Silloin tuli viikko.
Ja olen siis siivooja, joten työ on sotkuista ja esim tuon sormen ja silmän vuoksi infektioriski oli liian iso mennä vessanpönttöjä jynssäämään... Motivoitunut kyllä, en normaalisti mikään sarjasaikuttaja, nyt vain osui kaikkea puolen vuoden sisään.
Mä olin päivän saikulla ja senkin tein oikeasti töitä. Ei ollut hyötyä koronasta mulla.
Ei koronasta tosiaan enää mitään kymmentä päivää saa vaan viisi. Ap satuilee nyt omiaan. :-D
Ei tartte alapeukuttaa....itse olette 90% varmuudella sairastaneet taudin jo aiemmin.
-AP-