Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenn kanssa keskustelu sujuu parhaiten?

Vierailija
21.06.2022 |

Tuli mieleen aiemmasta "syvällinen keskustelu" -ketjusta. Kenen kanssa keskustelu sujuu mielestäsi parhaiten? Vai onko monia ihmisiä, joiden kanssa juttu luistaa?

Itselläni parhaimmat keskustelut tulevat oman (nyt aikuisen) pojan kanssa. Hänen kanssaan voi jutella vaikka tuntikausia. Aina juttua riittää. Näin on ollut oikeastaan aina. Oli hauskaa huomata, että hän harrastaa samanlaista maratonjuttelua nykyään tyttöystävänsä kanssa. Kuulemma juttelevat nykyään tunteja (helposti viisikin tuntia) illassa (asuvat eri kaupungeissa).

En ole koskaan päässyt samaan puolisoni, enkä oikeastaan edes ystävieni kanssa. Paras ystävä ehkä on tässä lähinnä, mutta hänen kanssaankin pitää aina miettiä mitä sanoi (ettei vahingossa sano mitä ajattelee). Äidin kanssakin juttu luisti, mutta hän on kuollut pitkä aika sitten.

Olisi kyllä upeaa, jos samanlainen luonnollinen juttelu onnistuisi puolison kanssa, mutta eipä suju.

Mites muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä johtuu, mutta tuntuu siltä ettei kukaan oikeen halua jutella mun kanssa, jos en minä sanois mitään, niin tulis vaan niitä hiljaisia hetkiä, mietin että mitä nämä mun tuttavat sit keskenään juttelee, kun ei mun kanssa kerran keksitä juurikaan mitään sanottavaa

Vierailija
2/3 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mistä johtuu, mutta tuntuu siltä ettei kukaan oikeen halua jutella mun kanssa, jos en minä sanois mitään, niin tulis vaan niitä hiljaisia hetkiä, mietin että mitä nämä mun tuttavat sit keskenään juttelee, kun ei mun kanssa kerran keksitä juurikaan mitään sanottavaa

Mistä sä sit juttelet? Kannattaa jutella jostain aiheesta, joka koskettaa sitä toistakin eikä jaaritella vaan omista mielenkiinnonkohteistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä just on niin hassua, että esim. minä en keksi mitään puhuttavaa mieheni kanssa. Voihan sitä säätä ihmetellä ja tietenkin lasten asioista jutella, mutta käytännössä juttu ei solju, eikä tule mieleen mitään puhuttavaa. Pojan kanssa taas ei aiheet lopu. Puhuttavaa on aina.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän