Miksi naiset käyttää tekoripsiä sillä ne on miesten mielestä tosi rumia
Antaa naisesta bimbon, halvan ja suttuisen kuvan.
Kommentit (67)
Harva mies myöskään tykkää huulitäytteistä, mutta silti naiset niitä hankkivat. Mene ja tiedä.
Minulla on pimppikarvan pidennykset, eli volyymi pimpparellikset.
On rumat. En ymmärrä niitä naisia.
Juuri siksi että ap:n kaltaiset ylis-Veetit eivät lähestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies myöskään tykkää huulitäytteistä, mutta silti naiset niitä hankkivat. Mene ja tiedä.
Harva huuliin täytettä ottanut jää ilman miesseuraa, joten teoriasi ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ainakin tykkää, kun mä meikkaan ja laitan irtoripset. Aina kehuu ulkonäköä.
Surutta-Sandra, aah.
Noloa, noloa,
Näyttää niin halvalta. Jos tietysti haluaa wt leiman, niin siitä vaan 😂
Ketä kiinnostaa miesten mielipiteet?
Onko ne naiset niin tyhmiä etteivät tiedä sitä...
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin wt kuin kuvilla kommunikoiva trolli.
Jokainen saa varmaan käyttää ihan mitä haluaa hatuista kengistä ja asusteista lähtien ja jos jotain vanhaa patua häiritsee hän voi katsoa muualle. Kyselyikä meni jo
Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin toisten ulkonäön ihmettely. Tiedoksi
Vierailija kirjoitti:
Siitä mitään leimaa saa. Ihan on taas incelpojun oman mielikuvituksen tuotetta tuollainen. Normaali ihminen antaa toisten olla sen näköisiä kuin ovat ilman lapsellisia vesisilmähymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska niiden käyttäjän mielestä ne näyttävät kivalta.
Tämähän se tärkein syy on. Todella harva nainen miettii ensisijaisesti miltä joku asia mahdollisesti näyttää random miesten mielestä. Itseä niillä valinnoilla yritetään pääasiassa miellyttää ja tähdätään oman kauneuskäsityksen mukaiseen tulokseen.
Ja osa ehkä laittautuu myös muita naisia varten (enkä tarkoita tässä lesboja) joko herättääkseen heissä ihailua tai kateutta (samanhenkinen seura luultavasti on kiinnostunut samoista asioista, harvaa miestä kiinnostaa vertailla vaikka irtoripsiä) tai vaikka siksi, että yrittää myydä jotain (oma kauneusbisnes tai esimerkiksi omia YouTube-videoita yms.).
Random miehiäkin varten toki osa joissakin tilanteissa laittautuu, esimerkiksi ns. maksullisia palveluja myyvät ja instagram- tai onlyfans-"yrittäjät", joiden tulot ovat kiinni random miesten rahankäyttötavoista jne. mutta siinäkin lopputuloksen sanelee kyseisen naisen oma kauneuskäsitys. Lisätään vielä, että itse en käytä edes kynsilakkaa irtoripsistä puhumattakaan, joten tämä ei ollut näiden tuotteiden puolustuspuheenvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Kuten vauva-palstailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vauva-palstailu?
Jopa sekin.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva huuliin täytettä ottanut jää ilman miesseuraa, joten teoriasi ei päde.
Nainen ylipäänsä ei jää ilman miesseuraa halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä et edusta kaikkia miehiä.
Kaksi vuotta vanha ketju, mutta miten vtussa nainen voisi edustaa miehiä?! 😂😂 oletko idari?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei niitä miesten takia hankita vaan koska hankkijasta ne oletettavasti ovat hienot ja mahdollisesti myös hankkijan kaveripiiri ihailee sellaisia. Ostavatko miehet esimerkiksi auton sillä mielellä mikä miellyttäisi "naisia" vai sen auton jonka itse haluavat (ja johon riittää rahat)? Miksi vielä henkilökohtaisempien asioiden kohdalla olisi toisin?
P X