Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys pilasi järjettömän hyvät rintani

Vierailija
21.06.2022 |

Oli hyvät ja kiinteät. Nyt hieman roikkuvat.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien tarkoitus on houkutella mies parittelemaan kanssasi, jotta raskautuisit, ja sen jälkeen imettää vauvaa, kunnes sillä on hampaat, joilla syödä kiinteää ruokaa. Tehtävänsä näköjään hoitivat.

Vierailija
22/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit auttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus ja ikä niitä enemmän pilaa.

Ikä ei pilaa yhtään mitään. 45v., ei raskauksia, ei imetystä ja poveni on fabulous!

Vierailija
24/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sait tilalle jotain muuta.

Surkea vaihtokauppa! :D 

25/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin rintasi olivat ihan järjettömän hyvät.

Vierailija
26/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silikonit itseäsi varten 🤗

Vierailija
27/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain rintasyövän, jonka vuoksi toinen rintani leikattiin kokonaan pois. Tilalla pelkkä piiiitkä arpi poikittain rintakehän poikki. Ei harmita - olen elossa!

Syöpä on pois ja tällä hetkellä olen syöpävapaa (syövän jälkeen kukaan ei ole oikeasti "terve", sillä se pirulainen voi piileksiä pitkäänkin kropassa ja aktivoitua vuosienkin kuluttua hoitojen jälkeen)

Tuo onkin se syövän ja lapsen ero: syövän jälkeen elämä voi palautua mielekkääksi.

Vierailija
28/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First world problems. Ei oo helppoo

Kyllä rintojen riippuvuus on maailman ongelmista se numero 4755886773.

Vierailija
29/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollu implantit 21v. Viime viikolla sain tietää sairastavi rintasyöpää. Ei ole kivaa tämäkään:(

Vierailija
30/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi täälläkin ja harmittaahan se. Mahakin löystyi. Mutta kai sitä vanhenisi muutenkin, tässä rytäkässä se vain kävi nopeammin. 

Vierailija
31/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas tästäkin ketjusta kuinka jumalattoman ulkonäkökeskeisiä te naiset olette.

Vierailija
32/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota silikonit itseäsi varten 🤗

En todellakaan ota implantteja. Mielummin porskutan näillä. Kumitisseissä ei ole mitään hienoa. Eivät edes näytä hyviltä paitsi liivit päällä. Ilman liivejä rumat..

Vierailija
33/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain rintasyövän, jonka vuoksi toinen rintani leikattiin kokonaan pois. Tilalla pelkkä piiiitkä arpi poikittain rintakehän poikki. Ei harmita - olen elossa!

Syöpä on pois ja tällä hetkellä olen syöpävapaa (syövän jälkeen kukaan ei ole oikeasti "terve", sillä se pirulainen voi piileksiä pitkäänkin kropassa ja aktivoitua vuosienkin kuluttua hoitojen jälkeen)

Kyllä syövän jälkeen voi olla ihan yhtä terve kuin muutkin. Newsflash, terveenkin ihmisen kehossa on syöpäsoluja ja monesti myös kokonaisia kasvaimia, joita ei koskaan huomaa koska keho hoitaa ne pois ennen kuin tapahtuu mitään sen kummempaa.

Vierailija
34/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän hyvät 😂

Vierailija
35/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana 20-21v. Raskaus ja imetys eivät juuri muuttaneet rintojani.

29-35v rinnat ovat alkaneet roikkua, koska iho vanhenee.

Vierailija
36/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin se syövän ja lapsen ero: syövän jälkeen elämä voi palautua mielekkääksi.

Ei välttämättä palaudu mielekkääksi, koska syöpähoidot voi aiheuttaa pysyviä isojakin haittoja. Lapset sen sijaan jossain vaiheessa muuttaa pois kotoa.

Vierailija
37/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa taas tästäkin ketjusta kuinka jumalattoman ulkonäkökeskeisiä te naiset olette.

Puhu sitten kun olet itse ollut raskaana ja synnyttänyt. Tästä huomaa miten te miehet aina luulette tietävänne paremmin, myös niiden asioiden kohdalla joista teillä ei ole mitään kokemusta.

Vierailija
38/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.

Vierailija
39/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain hyvin alitajuisella tavalla olen alkanut karsastamaan naisia sen jälkeen kun eksyin tälle palstalle ensimmäisen kerran. Tästä on melkein 10v aikaa. Voisi sanoa että kaikki muuttui naisten suhteen kun löysin tämän palstan. Ei jotenkin pysty ottamaan vakavasti naisia tai luottamaan heihin.

Vierailija
40/51 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Imetys ja pidemmän päälle painovoima ovat veemäinen juttu rinnoille ulkonäöllisesti. Ja tietysti ikä.