Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö pettämisestä oikeasti yli ?

Vierailija
21.06.2022 |

Mieheni petti minua pari vuotta sitten. Jäi kiinni, ei itse kertonut minulle koska ei pystynyt.
Jatkoimme yhdessä, mutta välillä joku ihan pieni asia saa minussa aikaan paniikin ja epäluulon, jota en osaa tarkemmin selittää.
Esimerkiksi jos mieheni mainitsee jonkun naispuolisen ystävänsä tai työkaverinsa ja sanoo vaikka että pitäisi soittaa ja kysellä kuulumisia , minua saattaa ahdistaa päivän pari, vetäydyn kuoreen ja olen vähäsanainen. Tätä tapahtuu myös jos miehellä on esim joku uusi naispuolinen tuttu vaikkapa töistä.
Joskus yritän kertoa ahdistuksesta mutta mies ei ymmärrä. Auttaisi jos hän näissä tilanteissa kuuntelisi tai edes halaisi.
Mietin joskus oliko kumminkaan jatkamisen arvoista kun luottamus on mennyt eikä mies ole tehnyt mitään korjatakseen sen, on vain jatkanut eteenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä loukkauksedta pääse kokonaan eroon. Jäytää taustalla, vaikuttaa seksiin ym.

Pettäjön luonne on kieroutunut. Hän tarvitsee terapiaa, mutta ei usrin siihen suostu, ei koe tarvitsevansa. Sama kuin alkiholisti, ei tarvitse vieroitusta, muiden syy ja ongelma.

Älä tuudittaudu miehen lupauksiin, ne ovat puppua. Narsistinen ei koskaan parannu.

Vierailija
22/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pettämisestä voi päästä yli. Vaatii kuitenkin keskustelua, pettäjän katumusta ja lupausta ettei toistu. Lupaus voidaan kyllä rikkoa, kuten sananlasku sanoo "ei puheita vaan tekoja" eli pettäjän on näytettävä käytännössä uskollisuutensa.

Kuvaamasi miehen asenne ei vaikuta hyvältä, toki sinä itse miehesi reagoimiset kaikkiin muihinkin asioihin parhaiten tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse, ei pettäjä koskaan niin paljon kadu että olisi valmis muuttumaan. Kokemusta on. Vaikka rikotun peilin teippaisi miten kasaan, ei siitä koskaan alkuperäistä ehjää tule.

Vierailija
24/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempään kestäneestä petoksesta ei toivu ikinä. Kerta panosta voi päästä yli. Kannattaa pohtia omaa läheisriippuvuutta, jos kaikesta huonosta kohtelusta huolimatta jää vielä suhteeseen. Narsisti ja läheisriippuva on huono kombo.

Vierailija
25/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä miltä sinusta tuntuu, kun mies pettää uudestaan. Alkuperäisen pettymyksen lisäksi tunnet itsesi tyhmäksi ja syytät itseäsi, kun luotit uudestaan.