Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö pettämisestä oikeasti yli ?

Vierailija
21.06.2022 |

Mieheni petti minua pari vuotta sitten. Jäi kiinni, ei itse kertonut minulle koska ei pystynyt.
Jatkoimme yhdessä, mutta välillä joku ihan pieni asia saa minussa aikaan paniikin ja epäluulon, jota en osaa tarkemmin selittää.
Esimerkiksi jos mieheni mainitsee jonkun naispuolisen ystävänsä tai työkaverinsa ja sanoo vaikka että pitäisi soittaa ja kysellä kuulumisia , minua saattaa ahdistaa päivän pari, vetäydyn kuoreen ja olen vähäsanainen. Tätä tapahtuu myös jos miehellä on esim joku uusi naispuolinen tuttu vaikkapa töistä.
Joskus yritän kertoa ahdistuksesta mutta mies ei ymmärrä. Auttaisi jos hän näissä tilanteissa kuuntelisi tai edes halaisi.
Mietin joskus oliko kumminkaan jatkamisen arvoista kun luottamus on mennyt eikä mies ole tehnyt mitään korjatakseen sen, on vain jatkanut eteenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta se vaati kyllä mieheltä aika järeitä toimenpiteitä, vilpitöntä katumusta ja käytöksen muuttamista.

Vierailija
2/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh,hohh,hoijaa.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii tosi rautaista itsetuntoa.

Vierailija
4/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa kun on se keskusteluyhteys kunnossa.

Vierailija
5/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mutta se vaati kyllä mieheltä aika järeitä toimenpiteitä, vilpitöntä katumusta ja käytöksen muuttamista.

Uuden kodin ja auton?

Vierailija
6/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden kodin ja auton?

Ei, tarkoitin enemmän käytöksen muuttumista kuin materiaa.

Vierailija
7/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on hankala tauti.

Etenkin aiheettomiin mustasukkaisuuskohtauksiin on vaikeaa löytää parannusta.

Vierailija
8/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapauksessa mustasukkaisuus ei ole aiheetonta, hänellähän on jo taustallaan kokemusta siitä, että puoliso halutessaan pystyy pettämään.

Vierailija
9/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse, kyllä se aina vaivaa ja pulpahtelee mieleen kun puoliso jää ylitöihin/vilkuilee puhelintaan epätavallisen tiheästi/ei pääsekään työmatkalta kotiin silloin kun piti jne.

Kokemusta on.

Ei rikottua saa ehjäksi, särö jää aina.

Vierailija
10/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että toi rakkaustarina on taputeltu. Eteenpäin, sano mummo lumessa.

Vierailija
11/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta yritin antaa anteeksi, mutta asia tuli liian usein mieleen, ja tuli paha olo. Otin eron ja nyt helpompi olla.

Vierailija
12/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi tuollaiseen. Mies tekee väärin ja painaa vielä homman villaisella, toinen jää kärsimään.

Ei, ei, ei ja ei.

13/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä pääsee parhaiten yli eroamalla ja pitämällä taukoa ennen uutta suhdetta.  Vanhan lämmittely ei useimmiten kannata.

Vierailija
14/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kerta on sitten ensimmäistä helpompi. Pettää meinaan.

Vierailija
15/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen katumattomuus ja kevyesti suhtautuminen omiin pettämisiin on helvetistä! Narsistinen persoonallisuus ei kadu, ei pyydä anterksi, ei välitä paskan vertaa siitä miltä toisesta tuntuu. Aivoissa on tunnevamma, siksi ei koe mitään väärää siinä, että saa pettää kun aikuisena haluaa.

Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Luotamus on rikki. Joko nielet pettämisen, roikut suhteessa, toivot parasta, kunnes pettäjä tekee sen uudestaan. Ero on lopulta helpompi ratkaisu, sinulle! Pettäjälle sekin on aivan sama, ei tunnetta mihinkään suuntaan - lue narsistisesta persoonasta netistä!

Vierailija
16/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yrittänyt päästä yli, näytin ovea.

Miksi pitäisi olla petturin kanssa ja kiusata itseään?

Vierailija
17/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy tähän tilanteeseen?

Tyypillinen pettäjän kommentti mustasukkaisuudesta. Eli pettäjä vierittää oman petoksensa ja syyllisyytensä toisen niskaan. RAUKKAMAISTA, reppanan toimintaa!

Vierailija
18/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole siitä kyse.

Vierailija
19/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse. Yritettiin mieheni kanssa vielä yhteiselämää jonkun aikaa, mutta luottamus ei enää palannut takaisin. Erottiin, eikä olla yhteen palattu. Kuulin jälkeenpäin että miehellä oli ollut suhteita enemmänkin meidän naimisissa olon aikana.

Vierailija
20/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää pettäjän armoille. Hän käyttää sinua kulissinaan - vaimona, jolla ei ole muuta metkitystä - omalle ulkoiselle imagolleen. Narsismia.

Ala jörjestellä eläämääsi ilman miestä. Voit elää vapaammin, suojaat mielenterveyttäsi. Suunnittele hyvin, mieti työ, asuminen, lasten asiat ( jos lapsia) ja toteuta muutos rauhassa itseksesi. Kun olet valmis, vain kylmän rauhallinen ilmoitus miehelle: muutat, haluat eron. Jätät avioerohakemuksen pöydälle. Lähdet.

Jos asut 2 vuotta eri osoitteessa, saat eron suoraan. Tämä siinä tapauksessa, jos ette pääse erosta muuten sopimukseen.

Ole rohkea ja toimi, sinulla on elämä edessä!