Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi oppia elämään oman rumuutensa kanssa?

Vierailija
21.06.2022 |

Terapia tuollaiseen ongelmaan kuulostaa jotenkin turhamaiselta ja ylimitoitetulta.. Kropan voi onneksi peittää, mutta naamaa ei oikein.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin suosittelen rahan säästämistä kauneusleikkaukseen tms toimenpiteisiin. Suomessakin alle 30 v missitkin tekee itselleen kaikenlaisia toimenpiteitä, ulkomaan valmiiksi kauniista julkkiksista puhumattakaan. Jos lopputuloksena on parempi ulkonäkö ja sen myötä elämään ilmestyy kaikenlaisia etuja niin ketään ei oikeasti kiinnosta onko se ulkonäkö nyt luojan luomaa vai ei. Joku kylie kardashian on miljardööri ihan vain siksi kun leikkautti itsestään sisartensa näköisen.

Otsikko on "Miten voi oppia elämään oman rumuutensa kanssa?" eikä "Miten voisin saada itsestäni paremman näköisen?"

Ap

Vierailija
82/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille kauneusoperaatioita ehdottaville tiedoksi, ongelmani eivät ole sellaisia, joihin olisi edes olemassa mitään leikkausta. Kasvojen epäsymmetrisyys, silmien pienuus ja kuoppamaisuus, heikko leuka, järkyttävän pitkä selkä, neliönmuotoinen lantio jne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

"rumistakin" kasvoista saa kauniit oikeanlaisella meikillä.

Sivustolla esimerkkejä.

https://www.successlifelounge.com/79-women-who-got-a-new-look-from-this…

Oikeesti? Eihän nuo naiset mitään rumia ole, meikittömiä vain.

Vierailija
84/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

Sivustolla esimerkkejä.

Niinpä. Pahaa tekee, kun tuollaisiakin tavallisia kivan näköisiä ja kauniita ihan haukutaan rumiksi.

Naisen pitäisi muka aina näyttää meikkibarbilta.

Ja tuollaisia kuulee vielä naistenkin suusta jo..

Säälin lapsia ja nuoria, jotka jo saattaa uskoa tuota.

Vierailija
85/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama bisse niin sitä laittelee kerran rumempaakin. Mikä ongelma

Vierailija
86/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teille kauneusoperaatioita ehdottaville tiedoksi, ongelmani eivät ole sellaisia, joihin olisi edes olemassa mitään leikkausta. Kasvojen epäsymmetrisyys, silmien pienuus ja kuoppamaisuus, heikko leuka, järkyttävän pitkä selkä, neliönmuotoinen lantio jne.

Ap

Nykyään tehdään todella paljon erityisesti leukaoperaatioita, nehän eivät ole välttämättä vain esteettinen ongelma vaan voi aiheuttaa myös purentavikoja ja kipuja joten ei ole kyse edes turhamaisuudesta. Itselläni on suhteellisen heikko leuka ja jos vain rahaa olisi niin menisin saman tien leikkaukseen. Mutta tämä ei tosiaan vastaa alkuperäiseen kysymykseen.

Vierailija
87/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

Sivustolla esimerkkejä.

Niinpä ja meikkikuvia on kyllä photoshopattu.

Vierailija
88/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla saa paljon aikaan kropassa ja itsetunnossa.

Jos tosissasi ajattelet olevasi ruma, niin jotain kasvo-operaatioita on olemassa.

Kroppasi ei kuulosta pahalta, suurimmalla osalla on pitkä selkä ja lyhyet jalat.

Vierailija
89/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin valitsemassa uutta työntekijää työpaikallemme. Olen mies, ja yksi hakijoista oli järkyttävän kaunis nainen. Suosittelin pomolle häntä, ja hänet valittiin. :)

Että kyllä, ulkonäöllä on todella paljon merkitystä, valitettavasti.

Toivon mukaan nainen ei saanut tietää perusteluja valintaansa. Voi olla loukkaavaa jos osaaminen ei ollut se mitä arvostettiin.

Ei tietenkään saanut tietää.

Vierailija
90/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rakentamalla itselleen uuden lapsuuden, jossa kehittää itsetunnon, jolla kantaa ulkonäkönsä.

Ei taida muita konsteja olla, joten miltä tämä neuvo kuulostaisi?

Vierailija
91/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

Sivustolla esimerkkejä.

Kaikki paljon kivemman näköisiä luonnollisina.

Vierailija
92/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rumana naisena ajattelen, että minun ulkonäköni ei kyllä oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin itseäni. Jokaisella ihmisellä on 58 000 000 000 000 tärkeämpää ja kiinnostavampaa asiaa mietittävänä - ja niin on itse asiassa minullakin. Keskity muuhun kuin itseesi. Yksi elämä ja iso maailma.

Vierailija
93/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tosissasi ajattelet olevasi ruma, niin jotain kasvo-operaatioita on olemassa.

Kroppasi ei kuulosta pahalta, suurimmalla osalla on pitkä selkä ja lyhyet jalat.

En ole valmis menemään mihinkään massiivisiin operaatiohin. Sisältävät hurjasti riskejä ja toipumisaika esim. leukaleikkauksesta on hurjan pitkä. Suurimmalla osalla pitkä selkä ja lyhyet jalat ovatkin rumat. Itselläni on n. 190 cm pitkälle sopiva selkä ja 160 cm pitkälle sopivat jalat. Kaunista on..

Ap

Vierailija
94/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy jälleensyntymisoppiin. Sielumme syntyy aina uudelleen ja uudelleen fyysiseen kehoon. Tällä kertaa näin, koska sinä sieluna haluat kokea tietyntyyppisiä asioita ja kehittyä siten edelleen.

Vierailija
95/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valmis menemään mihinkään massiivisiin operaatiohin. Sisältävät hurjasti riskejä ja toipumisaika esim. leukaleikkauksesta on hurjan pitkä. Suurimmalla osalla pitkä selkä ja lyhyet jalat ovatkin rumat. Itselläni on n. 190 cm pitkälle sopiva selkä ja 160 cm pitkälle sopivat jalat. Kaunista on..

Ap

Kukaan meistä ei ole täydellinen. Silti liikunnallinen keho on kauniimpi kuin liikkumaton. Ja se, miten ihminen kantaa itsensä. Ylipäänsä toimiva ja terve keho on hieno asia. Olisit ylpeä itsestäsi. 

Vierailija
96/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on yleensä ihmisillä synonyymi sisäiselle kokemukselle, ettei tule hyväksytyksi eikä rakastetuksi sellaisena kuin on. Jos on vaikka tullut pilkatuksi ulkonäkönsä takia, niin liittää ulkonäkönsä puutteisiin korostuneen paljon painoarvoa oman itsetuntonsa pohjana. Monet vaatimattoman näköiset ihmiset ovat ihan onnellisia, kun hyväksyvät oman rajallisuutensa ja saavat hyväksyntää ympäristöltään. Ehkä kannattaa miettiä, että miten suhtautuu itseensä sitten vanhana kun on toinen jalka haudassa, ryppyinen iho roikkuu joka puolelta, olet sekä puolisokea että kuuro, kuljet rollaattorilla ja kaikki ystäväsi ovat kuolleet. Mitkä ovat elämän perusarvot jotka kantavat sinua ainutkertaisella matkallasi, kun kaikki pintapuolinen karsitaan pois ja mitä ja kenet muistat, kun teet kuolemaa. Ja miksi. 

Vierailija
97/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaruohot kitketään rumentamasta maisemaa!

Vierailija
98/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa pitkästä itseäsi rumana. Kasvoissa kaikki sopii yhteen,muoto leuka,nenä,kasvojen leveys ja malli. Persoonallisuus näkyy kasvoissa,on ihmisiä joissa on " taikaa" ,vaikka kasvoja ei näkyisi missikilpailuissa.

Itse en ole missikaunis,mutta minussa oli hauras ja viehättävä,puoleensa vetävä Jumalan lahjana sielukkuus ja persoonallisuus . Olen nainen ja ottajia oli tarjolla. Minuun kiinnyttiin ja ihastuttiin tanssien tiimoilla. Työssä 2 kertaa minut tavannut mies kosi,toinen oli minuun ihastunut ,vuosikymmenien jälkeen kaikki olisi alkanut uudestaan. Ottajia olisi 10. Maalaisisäntä sanoi kauneimman kohteliaisuuden,naapuri, olin naimisissa mieheni kanssa:" tuo sieltä kotikunnastasi sellainen vaimo minulle kuin sinä olet." Toiset näkevät sinut eri lailla kuin sinä itse. Koeta katsoa itseäsi esim. kuvista kuin vierasta. Silloin saatat oivaltaa itsestäsi jotain tärkeää ,hyvää ja positiivista. Barbara Streisand ei olisi pärjännyt missikilpailuissa,mutta upea hän oli.

Vierailija
99/114 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daami vm-57 kirjoitti:

Lakkaa pitkästä itseäsi rumana. Kasvoissa kaikki sopii yhteen,muoto leuka,nenä,kasvojen leveys ja malli. Persoonallisuus näkyy kasvoissa,on ihmisiä joissa on " taikaa" ,vaikka kasvoja ei näkyisi missikilpailuissa.

Itse en ole missikaunis,mutta minussa oli hauras ja viehättävä,puoleensa vetävä Jumalan lahjana sielukkuus ja persoonallisuus . Olen nainen ja ottajia oli tarjolla. Minuun kiinnyttiin ja ihastuttiin tanssien tiimoilla. Työssä 2 kertaa minut tavannut mies kosi,toinen oli minuun ihastunut ,vuosikymmenien jälkeen kaikki olisi alkanut uudestaan. Ottajia olisi 10. Maalaisisäntä sanoi kauneimman kohteliaisuuden,naapuri, olin naimisissa mieheni kanssa:" tuo sieltä kotikunnastasi sellainen vaimo minulle kuin sinä olet." Toiset näkevät sinut eri lailla kuin sinä itse. Koeta katsoa itseäsi esim. kuvista kuin vierasta. Silloin saatat oivaltaa itsestäsi jotain tärkeää ,hyvää ja positiivista. Barbara Streisand ei olisi pärjännyt missikilpailuissa,mutta upea hän oli.

Jaaha. Minussa ei ole sen enempää sielukkuutta ja persoonallisuutta kuin kauneuttakaan. Mutta kiva, että sinulla on vientiä. (En tosin ihan tajunnut tämän ulostulon pointtia..)

Ap

Vierailija
100/114 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on ihmisen persoonallisuus ja sisin kuitenkin. Nyt eletään vain ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Päätä mennä vastavirtaan!

Kaunis ajatus, mutta valitettavasti ei pidä paikkaansa.

Ap

Ei niin, mutta on iso pluss!

Olen nähnyt tällaisen muodonmuutoksen kun ruma nainen laihdutti, jumppasi ryhdin kohdalleen, otti kasvoihin sopivan leikkauksen hiuksiinsa ja korosti kulmakarvat.

Jos hänestä tuli noilla toimenpiteillä hyvännäköinen, hän ei ole ruma koskaan ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi