Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi oppia elämään oman rumuutensa kanssa?

Vierailija
21.06.2022 |

Terapia tuollaiseen ongelmaan kuulostaa jotenkin turhamaiselta ja ylimitoitetulta.. Kropan voi onneksi peittää, mutta naamaa ei oikein.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ruma? En ikinä ajattele ihmistä rumana, vaan persoonallisena. Missit on tusinatavaraa.

Miksi haluat vitttuilla?

Vierailija
42/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat vaan takaapäin niin kyllä se menee

Jospa se takapuolikin on ruma..

Niijoo, mut eiköhän sitä kerran kärsi painella menemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tarvitse elämän perusteisiin ulkonäköä, eikä kukaan tarvitse elämässä muuta kuin sen perusteet. Me kuollaan ja mädännytään kaikki.

Ulkonäkö on yllättävän merkityksellinen asia jopa siinä miten muut ihmiset kohtelevat. Puhumattakaan työllistymisestä tai parisuhteesta.

Ap

Työpaikka minulla jo on ja parisuhdetta en halua. En stressaa rumuudestani.

Vierailija
44/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ainakin auttanut se että olen opetellut olemaan välittämättä muiden mielipiteistä minusta. Olen vaan keskittynyt omaan tekemiseeni.

Vierailija
45/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

"rumistakin" kasvoista saa kauniit oikeanlaisella meikillä.

Sivustolla esimerkkejä.

https://www.successlifelounge.com/79-women-who-got-a-new-look-from-this…

Näytän meikattuna vielä rumemmalta. Pienet eripariset ja syvällä päässä olevat silmät eivät kaunistu millään meikillä. Pomppaavat vaan enemmän näytille. Olen meikannut monta monta kertaa vaikka minkä ohjeiden ja videoiden avulla. Mikään ei toimi.

Ap

Jos/kun sinulla on pienet silmät, kannattaa kokeilla silmämeikkityyliä, joita kiinalaiset/japanilaiset/korealaiset naiset käyttävät. 

Tässä sinulle yksi video jossa näytetään miten se onnistuu.

Muutos on huomattava.

Vierailija
46/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kaikki konstit mitä pystyt että saat itsesi mielestäsi paremmaksi. Turhaa antaa itsensä kärsiä. Tosin myös oma mielipide omista piirteistä voi muuttua iän myötä. Sanoisin että alle 30 v on vielä ihan sekaisin omista hyvistä ja huonoista puolista. Yritä olla realisti. Ei turhia kauneusoperaatioita.

Vierailija
47/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino pois.

Vierailija
48/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

Sivustolla esimerkkejä.

Näytän meikattuna vielä rumemmalta. Pienet eripariset ja syvällä päässä olevat silmät eivät kaunistu millään meikillä. Pomppaavat vaan enemmän näytille. Olen meikannut monta monta kertaa vaikka minkä ohjeiden ja videoiden avulla. Mikään ei toimi.

Ap

Jos/kun sinulla on pienet silmät, kannattaa kokeilla silmämeikkityyliä, joita kiinalaiset/japanilaiset/korealaiset naiset käyttävät. 

Tässä sinulle yksi video jossa näytetään miten se onnistuu.

Muutos on huomattava.

Kaikkein huonoiten toimii nämä aasialaistyyppisille silmille suunnatut vinkit. Tuossa videossa olevan naisen silmät ovat kyllä pienet ja lopputulos on hyvä, mutta kun omat silmäni ovat "deep set eyes", niin ei tuollaista pysty edes tekemään, saati sitten että se näyttäisi hyvältä.. Usko mua, olen kokeillut jo kaikki.

Ap

Vierailija
49/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä kauneusleikkaukseen. Esim.nenä, roikkuvat posket tai roikkuvat silmäluomet on helppo korjata.

Vierailija
50/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino pois.

Miksi niin monet kuvittelee, että vain ylipainoiset voi olla rumia?

Ap

Vierailija
51/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan vaivannut oma rumuuteni. Siis ns. sisältäpäin tuleevaa painetta ei ole. Olen ihan iloinen.

Joskus muut käytttäytyvät vihamielisesti rumuuteni takia. Siihen ei voi oppia. Toki se hermittaa kun kohtaan fyysistä ja henkistä väkivaltaa,  mutta siis jos olen yksin ja näin, olen ulkonäkööni tyytyväinen.

Vierailija
52/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ainakin auttanut se että olen opetellut olemaan välittämättä muiden mielipiteistä minusta. Olen vaan keskittynyt omaan tekemiseeni.

se nyt ei ole mahdollista. Tämäkin sinua harmittaa.

Vierailija
53/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mikään helpotus asiaan "ei ole mahdollinen", on vika pään sisällä. Terapiaan siis mars.

Vierailija
54/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuulunko nykyaikana vähemmistöön, mutta oon tyytyväinen omaan ulkonäkööni enkä näe ketään muutakaan rumana. Mun mielestäni on hienoa, että ihmiset ovat eri näköisiä. Persoonallisen näköiset ihmiset ovat mielenkiintoisen näköisiä. Yleiset kauneusihanteet ovat mun mielestäni aika tylsiä. Kunpa jokainen peiliin katsoessaan vähän kehuisi itseään.

Vierailija
55/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mikään helpotus asiaan "ei ole mahdollinen", on vika pään sisällä. Terapiaan siis mars.

Kas terapiahullu löysi tämänkin ketjun 🙄

Vierailija
56/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä rumaa ihmistä mollataan tässäkin ketjussa ja vielä syyllistetään huonosta itsetunnosta. Kyllä ootte inhottavia, hyi olkoon.

Me ollaan peräkammarin jonneja.

Tämä on meidän elämää mopoilla kruisailun lisäksi.

Vierailija
57/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

Sivustolla esimerkkejä.

Noista kukaan ei ollut ruma.

Vierailija
58/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino pois.

Miksi niin monet kuvittelee, että vain ylipainoiset voi olla rumia?

Ap

Eikä kuvittele, se vaan on helppo korjata jos sattuu olemaan ylipainoa. Mutta hoikka ja itsensä rumaksi tunteva voi ajatella että on edes se hyvä puoli. Jotkut tykkää pullukoista että ei sekään ole yksiselitteistä. Niin tai näin...

Vierailija
59/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan.

Sivustolla esimerkkejä.

Noista kukaan ei ollut ruma.

Meikkaustutoriaaleissa aina meikataan kaunista ja virheetöntä naamaa vaikka otsikossa on jotain "makeup for hooded eyes".

Vierailija
60/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan."

Jos olet osasi asian parantamisen eteen todella tehnyt, loppu on sitten se mikä se on.

Mistä kohtaa raamattua?