Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikävää olla juhannus yksin, taas

Vierailija
20.06.2022 |

Kaikilla muilla näyttää olevan muuta puuhaa. En keksi, ketä voisin pyytää minnekään. Biletys ei tässä iässä enää kiinnosta, olisi ollut kivaa muuten vaan mennä kaverin tai sukulaisen kanssa jonnekin juhannustunnelmissa. En ole niin reipas, että menisin yksin mihinkään Seurasaaren tapaiseen.
On tähän tavallaan tottunut, mutta vähän sattuu samalla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja.

Pienimuotoinen juhannus riittäisi mullekin.

Vierailija
42/45 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole myöskään ystäviä ja työporukassa olen just sopivan ulkopuolinen, että multa kysellään mitäs juhannuksena/viikonloppuna jne mutta ei kutsuta mukaan.

Hävettää sanoa aina, että "eipä mitään". 🙄

Oikeasti olen joskus äitini 65v ja hänen miesystävänsä seurassa, mutta tätä ois vielä nolompaa kertoa.

Ei mitään noloa, sanot vaan, että tapasit sukulaisia ja söit hyvää ruokaa. Sitten alat kertoa jostain kivasta reseptistä, kakun teosta ja sen jälkeen voikin jatkaa taas Ukrainan surkutttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/45 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä nautin kun saan olla yksin!

Vierailija
45/45 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole myöskään ystäviä ja työporukassa olen just sopivan ulkopuolinen, että multa kysellään mitäs juhannuksena/viikonloppuna jne mutta ei kutsuta mukaan.

Hävettää sanoa aina, että "eipä mitään". 🙄

Oikeasti olen joskus äitini 65v ja hänen miesystävänsä seurassa, mutta tätä ois vielä nolompaa kertoa.

Oletko kovin nuori? Mitä ihmeen noloa on viettää perheen kanssa juhannusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän