Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos on tuhonnut oman elämänsä?

Vierailija
20.06.2022 |

Olen umpikujassa, enkä pääse tästä pois. Elämäni on ollut lähinnä surua, epäonnistumisia, yksinäisyyttä, vihan ja ilkkumisen kohteena olemista ja hylkäämiskokemuksia. Olen hyljeksitty ja kukaan ei edes säälistä tee poikkeusta ja välitä.

En edes kykene pääsemään tästä ylös. Ei ole keinoja, ymmärrystä, itsevarmuutta tai tervettä rohkeutta. Minua ei rakasta kukaan. En ole rakkauden arvoinen, enkä osaa muuttua rakkauden arvoiseksi. Olen täysin hukassa, kadoksissa ja tuhon oma. Ihmiset ovat pääsääntöisesti äärimmäisen julmia olentoja.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni rakkaus hylkäsi minut lopullisesti.

Vierailija
2/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan, tee asioita joista pidät. Kuulostaa että elät elämääsi muille.

Kehitysmaissa elämä on ennakoimatonta, voit kuolla janoon, ebolaan, hivi jos tulee nirri pois. Siksi ne on siellä iloisia ja tanssii koska huomisesta ei kukaan tiedä, ja aamu on iltaa viisaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Silakoihin muiden samankaltaisten joukkoon.

Vierailija
4/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei sun elämässä ole fyysisesti läsnä niin kyllä sua mä ainakin rakastan.

Vierailija
5/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen alhossa matkaajalla miete, miksi käyn tätä polkua yksin - sun kanssasi haluaisin taivaltamme käydä

Vierailija
6/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että tuntemukset johtuvat erosta ja yhden lähdöstä, ehkä sanottiinkin jotain ikävää. Ei nuo väittämät ole totta, että sinussa olisi kaikki vika, suhteessa on aina kaksi. Maapallolla on ihmisiä ulkomaillakin, tutki mitä puuhaavat ja etsi karttakirja. Kiinnitä välillä huomio muualle, saa minitaukoja surussa.

Vierailija
7/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että sinusta tulee timantti kuten minustakin. Pahoja asioita on tapahtunut mutta tämä elämän elokuva on katsomatta.

Vierailija
8/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni jäljet tuuli hiekasta pyyhkinyt on - ei niitä näy

Vierailija
9/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että sinusta tulee timantti kuten minustakin. Pahoja asioita on tapahtunut mutta tämä elämän elokuva on katsomatta.

Ja kuka haluaisi katsoa leffan joka on tylsä. Elämä on seikkailu eikä kukaan voi tietää miten käy vielä.

Vierailija
10/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus tuskaa tuo, kuinka kukaan kukkulalle löytäisi

Vierailija
11/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisen sinua kääntymään Jumalan puoleen. Rukoile että saisit ottaa Jeesuksen vastaan. Olet valtavan rakastettu, muista se!

Rukoilen puolestasi. Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi!

Vierailija
12/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä johonkin jalkapuuhun julkisesti ruoskittavaksi ja kivitettäväksi. Niin se oikea kipu lievittäisi sitå tuskaa, jota mielessäni koen.

Vierailija
13/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muukalaiset mietteensä miettivät, toinen toisellensa tarua tuoden

Vierailija
14/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on just sellaista, kun sen haluaa olevan. Ehkä sinulta puuttuu haluja ja kunnianhimoa. Ehkä oletkin löytänyt oman onnesi valittamisesta ja kurjuudesta.

Vierailija
15/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen julmuus jaloako - ei eilinen elämää eittänyt

Vierailija
16/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka rohkaisen sinua kääntymään Jumalan puoleen, olen itse ollut vastaavassa tilanteessa. Jumala haluaa auttaa sinuakin!

Vierailija
17/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini kurjuuden kammio - ahdistukseen ajavat aatteeni

Vierailija
18/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva tuho turvani - elämäni ehtoo edessäni

Vierailija
19/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on just sellaista, kun sen haluaa olevan. Ehkä sinulta puuttuu haluja ja kunnianhimoa. Ehkä oletkin löytänyt oman onnesi valittamisesta ja kurjuudesta.

Mä olisin halunnut vain olla rakkaani lähellä, tutustua häneen, elää elämäni hänen kanssaan. Nyt jäi vain muistoja, vähitellen hälveneviä muistoja.

Ap

Vierailija
20/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rerollaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän