Mitä tehdä, jos on tuhonnut oman elämänsä?
Olen umpikujassa, enkä pääse tästä pois. Elämäni on ollut lähinnä surua, epäonnistumisia, yksinäisyyttä, vihan ja ilkkumisen kohteena olemista ja hylkäämiskokemuksia. Olen hyljeksitty ja kukaan ei edes säälistä tee poikkeusta ja välitä.
En edes kykene pääsemään tästä ylös. Ei ole keinoja, ymmärrystä, itsevarmuutta tai tervettä rohkeutta. Minua ei rakasta kukaan. En ole rakkauden arvoinen, enkä osaa muuttua rakkauden arvoiseksi. Olen täysin hukassa, kadoksissa ja tuhon oma. Ihmiset ovat pääsääntöisesti äärimmäisen julmia olentoja.
Kommentit (48)
Päivä kerrallaan, tee asioita joista pidät. Kuulostaa että elät elämääsi muille.
Kehitysmaissa elämä on ennakoimatonta, voit kuolla janoon, ebolaan, hivi jos tulee nirri pois. Siksi ne on siellä iloisia ja tanssii koska huomisesta ei kukaan tiedä, ja aamu on iltaa viisaampi.
Liity Silakoihin muiden samankaltaisten joukkoon.
Vaikka ei sun elämässä ole fyysisesti läsnä niin kyllä sua mä ainakin rakastan.
Masennuksen alhossa matkaajalla miete, miksi käyn tätä polkua yksin - sun kanssasi haluaisin taivaltamme käydä
Ajattele että tuntemukset johtuvat erosta ja yhden lähdöstä, ehkä sanottiinkin jotain ikävää. Ei nuo väittämät ole totta, että sinussa olisi kaikki vika, suhteessa on aina kaksi. Maapallolla on ihmisiä ulkomaillakin, tutki mitä puuhaavat ja etsi karttakirja. Kiinnitä välillä huomio muualle, saa minitaukoja surussa.
Uskon että sinusta tulee timantti kuten minustakin. Pahoja asioita on tapahtunut mutta tämä elämän elokuva on katsomatta.
Elämäni jäljet tuuli hiekasta pyyhkinyt on - ei niitä näy
Vierailija kirjoitti:
Uskon että sinusta tulee timantti kuten minustakin. Pahoja asioita on tapahtunut mutta tämä elämän elokuva on katsomatta.
Ja kuka haluaisi katsoa leffan joka on tylsä. Elämä on seikkailu eikä kukaan voi tietää miten käy vielä.
Tulevaisuus tuskaa tuo, kuinka kukaan kukkulalle löytäisi
Rohkaisen sinua kääntymään Jumalan puoleen. Rukoile että saisit ottaa Jeesuksen vastaan. Olet valtavan rakastettu, muista se!
Rukoilen puolestasi. Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi!
Haluaisin mennä johonkin jalkapuuhun julkisesti ruoskittavaksi ja kivitettäväksi. Niin se oikea kipu lievittäisi sitå tuskaa, jota mielessäni koen.
Missä muukalaiset mietteensä miettivät, toinen toisellensa tarua tuoden
Elämä on just sellaista, kun sen haluaa olevan. Ehkä sinulta puuttuu haluja ja kunnianhimoa. Ehkä oletkin löytänyt oman onnesi valittamisesta ja kurjuudesta.
Julkinen julmuus jaloako - ei eilinen elämää eittänyt
Minä joka rohkaisen sinua kääntymään Jumalan puoleen, olen itse ollut vastaavassa tilanteessa. Jumala haluaa auttaa sinuakin!
Kotini kurjuuden kammio - ahdistukseen ajavat aatteeni
Tuleva tuho turvani - elämäni ehtoo edessäni
Vierailija kirjoitti:
Elämä on just sellaista, kun sen haluaa olevan. Ehkä sinulta puuttuu haluja ja kunnianhimoa. Ehkä oletkin löytänyt oman onnesi valittamisesta ja kurjuudesta.
Mä olisin halunnut vain olla rakkaani lähellä, tutustua häneen, elää elämäni hänen kanssaan. Nyt jäi vain muistoja, vähitellen hälveneviä muistoja.
Ap
Elämäni rakkaus hylkäsi minut lopullisesti.