Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä kun puoliso ei pidä sinun lähisukulaisista?

Vierailija
20.06.2022 |

Eipä sitä puolison lähisukulaisia todellakaan rakastaa tarvi, mutta olisihan se hyvä jos toimeen tulisi. Minun lähisukulaisista kukaan ei ole tehnyt mitään pahaa miehelleni, mutta mieheni ei enää pidä heistä ja osoittaa sen. Ei halua lähisukulaisiani meille käymään, ei halua heille kylään jne. Ja jos kutsun kuitenkin on tyly, saattaa häipyä paikalta jne. Mitään syytä ei osaa sanoa käytökselleen, tai suostu sanomaan kuin että ei pidä heistä. Meillä on kaksi pientä lastakin niin onhan tämä aina rasittavaa. Miehelle on kyllä ok että itse tapaan heitä ja lapset mutta vain niin että menen kylään. Enkä siis tapaa usein, en ole koskaan tavannut vaan ehkä kerran kuussa.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, miehesi on mäntti. 

Vierailija
2/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Kyllä sanoisin että aikuisen ihmisen pitää osata käyttäytyä, ihan jo kunnioituksesta sinua kohtaan. Voisitteko tehdä jonkun kompromissin, että kohteliaasti vaihtaa kuulumisia muutaman minuutin tai vaikka kahvikupposen ajan, ja sitten voi mennä omiin juttuihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hieman miettiä miehen hyvyyttä. Ei hän varmaan ole mikään fiksu tapaus muutenkaan, jos ei osaa edes käyttäytyä.

Itsepä olet miehesi valinnut.

Vierailija
4/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos ei pidä jostain tietystä ihmisestä, mutta on outoa jos vihaa kaikkia toisen sukulaisia. Itse en olisi jatkanut parisuhdetta enkä varsinkaan tehnyt lapsia sellaisen ihmisen kanssa joka ei voi sietää lähimpiä sukulaisiani.

Vierailija
5/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saattaneet sanoa hänelle jotain sopimatonta. Ei välttämättä halua kertoa asiasta, koska se voisi loukata sinua.

Vierailija
6/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei äiti ole koskaan tykännyt nykyisestä miehestäni . Tulevat kyllä toimeen. 

Vierailija
7/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi katsonut tuollaista miestä ollenkaan. Jos hän ei osaa edes kohtuullisia käytöstapoja, niin mitä sellaisella miehellä tekee?

Vierailija
8/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hieman miettiä miehen hyvyyttä. Ei hän varmaan ole mikään fiksu tapaus muutenkaan, jos ei osaa edes käyttäytyä.

Miten tämän kommentin pitäisi minua auttaa? Olemme olleet 10 vuotta yhdessä, on 2- ja 5-vuotiaat lapset ja nämä ongelmat alkoi vasta kuopuksen syntymän jälkeen. En minä tällaista miestä valinnut.

Ap

Vierailija
9/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat saattaneet sanoa hänelle jotain sopimatonta. Ei välttämättä halua kertoa asiasta, koska se voisi loukata sinua.

Tai sitten mies on vain juntti.

Vierailija
10/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos ei pidä jostain tietystä ihmisestä, mutta on outoa jos vihaa kaikkia toisen sukulaisia. Itse en olisi jatkanut parisuhdetta enkä varsinkaan tehnyt lapsia sellaisen ihmisen kanssa joka ei voi sietää lähimpiä sukulaisiani.

Niinpä. Mieheni oli ihan ok minun ihmisten kanssa kunnes toisen lapsen syntymän jälkeen enää ei ole ollut. Vaikea lastentekoa on enää peruuttaakaan. Ap

Vierailija
11/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämän kommentin pitäisi minua auttaa? Olemme olleet 10 vuotta yhdessä, on 2- ja 5-vuotiaat lapset ja nämä ongelmat alkoi vasta kuopuksen syntymän jälkeen. En minä tällaista miestä valinnut.

Ap

No juttele sitten hänen kanssaan ja sano, että hänen tulee oppia käyttäytymään.

Vierailija
12/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Lähisukulaiseni ovat kohteliaita, asiallisia ja hyvin kasvatettuja, en ole koskaan kuullut heidän sanovan kenellekään mitään sopimatonta. Ap

Vierailija
13/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää anopistani ollenkaan. Silti kerran kuussa voin vaihtaa muutaman ystävällisen lauseen kun käy lapsia katsomassa.

Vierailija
14/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla ihan perinteistä miehistä passiivis-aggressiivista vihanpitoa aapeetä kohtaan, logiikalla: "en tykkää sinusta enkä meidän lapsiperhe-elämästä, mutta en voi sanoa sitä, joten inhoan vanhempiasi".

Vierailija
15/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla ihan perinteistä miehistä passiivis-aggressiivista vihanpitoa aapeetä kohtaan, logiikalla: "en tykkää sinusta enkä meidän lapsiperhe-elämästä, mutta en voi sanoa sitä, joten inhoan vanhempiasi".

Mites tällainen tilanne sitten hoidetaan? Jos tästä olisi kyse, niin ei hän tunnustaisi, jos suoraan kysyisin. Ap

Vierailija
16/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tällainen tilanne sitten hoidetaan? Jos tästä olisi kyse, niin ei hän tunnustaisi, jos suoraan kysyisin. Ap

Juu, ei varmasti tunnustaisi. Hoidetaan, jos hoidetaan, niin että lapset kasvaa ja perhetilanne muuttuu. 

Pariterapiaanhan nämä eivät lähde, joten eipä sille voi paljon tehdä. 

Vierailija
17/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko kaukaa haettu ajatus ja vaikuttaa epätodennäköiseltä.

Vierailija
18/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi esim. olla pelkästään kuormittunut jos introvertti. Mielellään ei narsistikortteja yms. Puuta heinää kehiin.

Vierailija
19/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen sukulaiset on olleet mua kohtaan täysin törkeitä. Mies on sokea heidän käytökselleen täysin.

Enkä todellakaan halua heitä enää nähdä.

Vierailija
20/66 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen sukulaiset on olleet mua kohtaan täysin törkeitä. Mies on sokea heidän käytökselleen täysin.

Enkä todellakaan halua heitä enää nähdä.

Oletko sanonut miehellesi, mitä hänen sukulaiset on sinulle tehneet pahaa / olleet törkeitä?

Minun puolisoni ei nimittäin ole yhtään asiaa sen suuntaista edes sanonut minun sukulaisista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi