Poikuus tallella onko noloa?
Moi eli olen 25 mies mutta en ole koskaan harrastanut seksiä tai edes pussaillut ja ahdistaa että muut saisivat tietää ja minusta tulisi joku yleinen pilkan kohde. Tuntuu että en ole minkään arvoinen mutta en myöskään halua mitään yhden illan juttuja tai varsinkaan maksullisia niin en tiedä mitä voin enää tehdä kuolen varmaan yksin
Kommentit (41)
Emmä tiiä, en tunne sua. Kai sullon syyt miksi olet poika, mulle ihan sama. Hienoa vain, ettei toisten mieliksi ole suinpäin valmis menettämään poitsuuttaan. Pitäisi sentään olla vapaus valita sen menettämis- /luovuttamistapa ja sekin haluaako päästä siitä koskaan eroon. jostku tahtoo olla vain yhden kanssa koko elämänsä, joillekkin ei ole väliä paljoa, monenko kanssa ovat ja kuinka kauan
Minulle kävi suunnilleen iässäsi tuuri kun osui kohdalle sellainen vähän aktiivisempi nainen.
Ei minun tarvinnut tehdä siinä käytännössä yhtään mitään :D
Se oli helppo ensimmäinen kerta kokemattomalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
pane edea miesta jos muuta et saa
Niin en tee. Ap
Vierailija kirjoitti:
pane edea miesta jos muuta et saa
Onko tämä sitä brutaalia kehopositiivisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi suunnilleen iässäsi tuuri kun osui kohdalle sellainen vähän aktiivisempi nainen.
Ei minun tarvinnut tehdä siinä käytännössä yhtään mitään :D
Se oli helppo ensimmäinen kerta kokemattomalle miehelle.
No olit helppo nappi ;)
Ja taisit ottaa hiljaiset ajat takaisin oikein urakalla, kun vauhtiin pääsit.
Puhut puppua! Poikuutesi on mennyt jo murrosiässä, kun olet oman käden kautta mennyt onneen!
Ei se ole outoa ollenkaan.
Nykyään yhä useampi pitää neitsyytensä kun yleisesti seksin hartastus vähenee tilastojen pohjalta.
Luulen että pelkkä seksi ei alku hohdon jälkeen saa aikaan mitään positiivista.
Suosittelen että pidät poikuutesi ja annat sen jollekkin joka sitä arvostaa ennemmin kun annat sen jollekkin mistä vielä itse maksaisit.
Arvosta itseäsi hieman enemmän.
Äläkä jää tuleen makaamaan.
Laita itsesi fyysisesti ja henkisesti kuntoon niissä määrin kun voit ja järjestä itsesi paikkaan jossa tapaat itsellesi sopiviä ihmisiä.
Ja opiskele seksi aihealueena niin että olet perus aatteista perillä niin että säästyt perus mokilta.
Esim leikkaa kynnet ja pese kädet jne.
Kahden viikon reissu thaimaan pattayalle ja mikä tahansa baari. Jos viehätyt naisesta niin saat sen hotelliisi ja ehkä loppuelämän riesaksikin.
Itse tein myös virheen olemalla 25v ennen ensimmäistä kertaa vaikka tytöt kiinnosti ylikaiken 13 vuotiaasta lähtien.
Omalla kohdalla mielenterveys ei kestänyt seksittömyyttä ja masennuin, vaikka thaimaan lomilla saankin naisia. Jälkikäteen mietittynä olisi pitänyt 20 vuotiaana parhaassa kunnossa ja komeana lähteä matkaan. Jäin suomeen ja pilasin elämäni ajatellen matkustelun olevan rahantuhlausta ja että saisin (kuulemma) komeana suomestakin.
T. 38 vuotias
No ei ole poikuun niin noloa kuin epätoivoinen vonkaaminen.
Ei ole noloa! Äläkä sitten ikinä pakota itseäsi sellaisiin juttuihin/sellaisten ihmisten seuraan joita et oikeasti halua. Arvosta itseäsi ja rakenna elämääsi ihan kaikessa rauhassa omannäköiseksesi. Kaikkea hyvää sulle!
T. n34v
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole outoa ollenkaan.
Nykyään yhä useampi pitää neitsyytensä kun yleisesti seksin hartastus vähenee tilastojen pohjalta.Luulen että pelkkä seksi ei alku hohdon jälkeen saa aikaan mitään positiivista.
Noin se kyllä menee.
Muista kuinka rankkaa oli teininä kun ei ollut mitään kokemuksia, eikä mitään niin olisi halunnut kuin seksiä. Nyt päältä viisikymppisenä, kun niitä kokemuksia ja muutama pidempikin suhde on takana, elelen ihan tyytyväisenä sinkkuna. Tai siis seksin puolesta voin ihan hyvin olla näin; muuten kyllä parisuhde voisi olla mukavakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Ketään aikuista ei kiinnosta. Taidat miettiä yläaste aikoja ja juttuja.
Jokaista aikuista jolle olen kertonut on todellakin kiinnostanut - negatiivisesti.
Ketä nyt enää uskaltaisi.... kun niin moni nainen täynnä piikkiproteiinia, kiitos hype-piikkien
Poikuus ja tyttöyshän on tarkoitus luovuttaa pois vasta avioliitossa, ja jollei mene naimisiin niin on ihan ymmärrettävää jos jääsilloin poikamieheksi/tyttönaiseksi. Tämä asia ole mitattavissa häpeä- ylpeys-akselilla
En tiedä miten normaalit ihmiset reagoivat siihen jos on yli 20 vuotias ja kokematon..
Mieti nyt vähän maailmantilaa: Nato uhkaa, sota uhkaa, digi-passi uhkaa, nälkä ja sähköttömyys uhkaa, k-piikki-ongemia pukkaa koko ajan, polttoainepula uhkaa. Ei kellään riitä enerkiaa kimpaantua siitä jos joku tuttu onkin neitsyt eikä mielenkiintoa alkaa häntä yhdessä toisten testo-chadien kanssa joukkonälviä. Tuollaset neitsyysjutut olivat niitä hyvien vuosien "ongelmia".
Pelko yksin jäämisestä on varmaan yksi yleisimmistä ja et todellakaan oo ainoa tuossa tilanteessa.
Mä en ole itse joissain elämänvalinnoissa kulkenut ns valtavirran mukana (esim en juo alkoholia) ja huomasin, että muihin vaikuttaa on paljonkin se, että seisoo niiden omien valintojen takana eikä häpeä niitä. Sulla on asennetta, kun et lähde ihan mihin tahansa mukaan, ja voin naisena varmuudella sanoa että se että sulla on itsenäiset mielipiteet ja tiedät mitä teet on todellakin paljon kiinnostavampaa kuin se et lähdet tekemään jotain typerää ja omien arvojen vastaista vaan siksi koska luulet että sitä sulta odotetaan (mikä just kuvastaa huonoa itsetuntoa). Ihmiset tekee oikeesti kaikenlaista joten viis veisaa siitä mitä jotkut saattaa sulle sanoa.
Mieti ja perustele itsellesi, että miksi et ole kiinnostunut yhden yön jutuista ja mitä suhteelta haet, ja sitten kun tulee tilanne eteen että joutuu selittämään jollekin, niin on vastaus valmiina etkä ala hämmentyä ja tilanteessa menee sanat sekaisin. Oo ylpeä sun omista valinnoista. Panosta itseesi (hygienia/ulkonäkö & luonne), hanki harrastus kodin ulkopuolelta, hakeudu muuten tilanteisiin, jossa kohtaat naisia. Lue netistä neuvoa mistä naiset tykkää. Älä etene ennen kuin susta itsestä tuntuu oikealta - on täysin ok ja musta vahvasti suositeltavaakin ettei hyppää sänkyyn parin deitin jälkeen, vaan sitten kun parisuhde on vakaalla pohjalla. (Musta tästä ei puhuta tarpeeksi, mutta en nyt lähde aukomaan. Itse en suostunut ennen avioliittoa). 25 ikävuoden tuolla puolen monet naiset hakee ennemmin luotettavaa, mukavaa ja välittävää miestä kuin jotain sex bombia. Luota ja panosta itseesi, sillä pääset pitkälle.
Tsemppiä elämän haasteisiin!
Minä olen 41 vuotias nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Käytin vuosia häpeillen tätä mutta nyt paskat nakkaan enää asiasta. Kukaan ei saa koskaan tietää, koska minun ei ole mikään pakko kertoa sitä. Ja miksi minä edes puhuisin aiheesta?
Ihan sama. Ketään aikuista ei kiinnosta. Taidat miettiä yläaste aikoja ja juttuja.