Poikuus tallella onko noloa?
Moi eli olen 25 mies mutta en ole koskaan harrastanut seksiä tai edes pussaillut ja ahdistaa että muut saisivat tietää ja minusta tulisi joku yleinen pilkan kohde. Tuntuu että en ole minkään arvoinen mutta en myöskään halua mitään yhden illan juttuja tai varsinkaan maksullisia niin en tiedä mitä voin enää tehdä kuolen varmaan yksin
Kommentit (41)
Pimppi pois pedestaalilta ja maksullisiin mars.
Ei reikä ole mikään jalustalle nostettava juttu, käy maksullisisssa.
Mä olen jo 36 ja ihan kokematon. Maksullisten ilmoituksia selaillut nyt pidemmän aikaa, jos sieltä saisi helpotusta. Ei tässä iässä enää muuten naista saa, jos on täysin kokematon. Sulla vielä mahdollisuuksia kun noin nuori olet.
Miesporukoissa ne, joilla on ollu +30 partneria jo teininä, ovat aina ihan liikaa äänessä ja hiillostavat toisia.
En kadu, että säästin poikuuteni avioliittoon asti. Toisaalta en myöskään saarnaa kenellekään, että näin _kaikkien muidenkin_ kuuluisi tehdä. Et todellakaan ole ainoa 25-vuotias jolla on vielä poikuus tallella, vaikka muiden miesten puheet saavatkin tilanteen tuntumaan siltä. Noloimmat leuhkivat kokemuksillaan vaikka niitä ei olisi ollenkaan.
Tiedät sen kyllä, kun lähelläsi on nainen jolle haluat poikuutesi antaa. Mitä enemmän tunteita mukana, sen paremmalta se tuntuu.
Miten olet jäänyt ilman pilllua? Onhan tuo outoa tuon ikäisenä.
Et todellakaan mene mihinkään maksullisille. Olet nuori poika vasta. Lähde festareille ja juttele rohkeasti tyttöjen kanssa. Olen varma, että löydät vielä jonkun mukavan tytön.
Tämä korona-aika on vaikuttanut myös nuorten pariutumiseen, kun kaikki ravintolat ja harrastukset ovat olleet kiinni. Eli et varmaankaan ole ainoa, ja aika tavallista tuo oli ennen koronaakin.
pane edea miesta jos muuta et saa
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan mene mihinkään maksullisille. Olet nuori poika vasta. Lähde festareille ja juttele rohkeasti tyttöjen kanssa. Olen varma, että löydät vielä jonkun mukavan tytön.
ÄLÄ Saat vaan turpaan.
25v naikkosia on jo sen verta voimaannutettu joka reikään, että mieluummin nauravat paskasta naurua 25v poikaselle, jos mahdollisuus tarjoutuu.
25V ei ole enää mikään poika vaan aikuinen mies jonka pitäisi olla päässyt jo pilllun makuun.
Kai tuossa vielä toivoa on.
Ei kai ne naiset sitä päältäpäin tiedä oletko pannut vai et. Miten se siis estäisi naisensaannin?
Sitten kun pääsee lähikontaktiin saakka niin varmaan huomaavat toki, mutta miettii sitä sitten siinä kohtaa. Ensimmäinen etappi on päästä siihen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuossa vielä toivoa on.
Ei kai ne naiset sitä päältäpäin tiedä oletko pannut vai et. Miten se siis estäisi naisensaannin?
Sitten kun pääsee lähikontaktiin saakka niin varmaan huomaavat toki, mutta miettii sitä sitten siinä kohtaa. Ensimmäinen etappi on päästä siihen tilanteeseen.
Tee vaikka pieni reissu Saksaan jossa bordelleja on joka kylässä ja taksa on 50€/30min.
kiti kiti, ei ihmisiä oikeesti kinosta paljoakaan kuka on neitsyt ja miksi ja kuka ei ja miksi
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Lataa sellainen sovellus kuin Grindr. Sieltä löytyy helpotusta asiaasi.
Ei ole noloa, kun ethän tietenkään kerro kenellekään.
Toimi nyt.
Kynnys kasvaa joka vuosi ja asia vaivaa sinua enemmän ja enemmän. Jos et hoida juttua nyt jonkun suht randomin kanssa, olet parin vuoden päästä tilanteessa, missä et enää uskalla muuta kuin jonkun unelmien vaimomatskun kanssa, jolla riittäisi ymmärrystä ja kiltteyttä. Ja sellaisen löytäminen onkin sitten vaikeampi hommeli oikeassa elämässä.
Kyllä sinä jonkun naisen saat ihan varmasti jos uskallat lähteä hakemaan. Älä turhaan hae mitään unelmanaista tässä kohtaa. On niitä naisiakin joilla on vähän höllemmät jakokriteerit.
Nuorihan sinä vielä oot.