Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meillä oli eilen vuodeosastolla iltavuorossa hoitaja joka puhalsi...
16.10.2006 |
kolme promillea. Oikeesti ihan järkkyä, tosi mukava ihminen ja hyvä hoitaja muuten. Miten voi jonkun elämä mennä niin että tekee jotain tollasta. Tosi vaikeeta kun siihen piti vielä itse puuttua, en tiedä miksi sitä tänne kirjottelen mutta ei voi muillekkaan puhua...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Potilaista et saa mitenkään kertoa esim. miehellesi mutta kyllä työkavereista tietenkin. Heillä ei ole POTILAAN oikeuksia.