Miksi hyljeksit jotain ihmistä, vaikka et tunne häntä?
Tähän kysymykseen toivon vastauksia niiltä, jotka näin menettelevät. Että mitä teidän päässä liikkuu.
Tätähän esiintyy koulussa, työpaikoilla ja varmaan eläkeläistenkin piireissä.
Mikä saa ihmisen jättämään toisen kaiken ulkopuolelle? Kohtelemaan kuin ilmaa? Uskomaan, kun joku sanoo "älä ole tuon kanssa tekemisissä". Vaikka tämä ulkopuolinen ottaisi kontaktia, niin ei jäädä juttelemaan tai mitään. jne.
Onko niin, että jos yhteisön pieni joukko on päättänyt, että näin tehdään, niin kaikki muut peesaa näitä, ettei saa samaa kohtelua?
Ja lähdetään nyt siitä, että ulkopuolelle jätetty on kaikin puolin "normaali" ihminen.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kiusaajat usein toteaa, AP:stakin voi sanoa, tai siitä ketä hyljeksitään, olet vain yliherkkä ja loukkaannut helposti. Ei sua kukaan oikeasti hyljeksi. :)
Oikeasti olet ihan merktyksetön,ekä sinusta kukaan välitä (vaikka omassa suuruudenhulluudessasi niin kuvittelisitkn).
Tosiasia on on ,että sinua on vaan kiva härnätä, koska sillä saa aikaan tuloksia nopeasti. (naaman ilmeesi muuttuu pian ja parhaassa tapauksssa saatat pirahtaa itkuunkin) häh häh häh hää...
unohdit vielä mainita valtavan egobuustin "hah! minäpä olen oikeassa, koska muut tykkäävät" saamisen jokaisesta kommenttiin saadusta tykkäyksestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kiusaajat usein toteaa, AP:stakin voi sanoa, tai siitä ketä hyljeksitään, olet vain yliherkkä ja loukkaannut helposti. Ei sua kukaan oikeasti hyljeksi. :)
Oikeasti olet ihan merktyksetön,ekä sinusta kukaan välitä (vaikka omassa suuruudenhulluudessasi niin kuvittelisitkn).
Tosiasia on on ,että sinua on vaan kiva härnätä, koska sillä saa aikaan tuloksia nopeasti. (naaman ilmeesi muuttuu pian ja parhaassa tapauksssa saatat pirahtaa itkuunkin) häh häh häh hää...
unohdit vielä mainita valtavan egobuustin "hah! minäpä olen oikeassa, koska muut tykkäävät" saamisen jokaisesta kommenttiin saadusta tykkäyksestä
Tosiaankin, hyvä kun huomautit, sehän se juuri meinasi unohtuakin!
Se itse pääasia tietenkin, häh häh hää...
Huutelee Hirmeli hiekkalaatikoltaan hiekkalinnansa horjuessa.