kysy multa mitä haluut! OV
Olen yhden lapsen yh, asun lähiössä kaupungilla vuokralla!
Täällä on näihin raameihin sopivia ihmisiä haukuttu, nyt voit kysyä mitä haluat minulta!!!
ja se eika kysymys joka on tiedänkö kuka on lapseni isä, vastaus siihen on KYLLÄ! =)
Kommentit (5)
ei ole yhtään rahaa säästössä, joten on halvempaa asua vuokralla, enkä tiedä saisinko edes lainaa!
sitten omat vanhempani ovat edelleen naimisissa
olen hetero
en ole hirveästi etsinyt itselleni miestä, ehkä joskus joku tulee ja kolahtaa ja se on sitten menoa, empä sitä hirveästi ajatellut..
mitäs ne muut kysymykset olii...
Vierailija:
Vai odotatko vielä sitä oikeaa?Oletko mielestäsi luonteeltasi parisuhdeihminen, kaipaatko rinnallesi toista ihmistä?
Kyllä sitä aina välillä kaipaa ihmistä siihen viereen jakamaan arjen ilot ja surut, mutta hyvin menee ihan näin kahdestaankin, olen tyytyväinen elämääni.Mitä olet mahdollisesti tehnyt uuden kumppanin löytämiseksi?
Tais tulla jo vähän liikaa kysymyksiä, mutta yksinhuoltajuudessa mua aina ensimmäisenä mietityttää se yksinäisyys, mä itse tykkään nukkua toisen kainalossa.
tottakai toivon, että lapseni isä olisi ollut lapsen elämässä mukana, vaikka ei yhdessä oltaisi pysyttykkään..
eli en ole ylpeä siitä.. mutta se nyt ei vain ollut minut päätettävissäni, silti tahdoin synnyttää lapseni, vaikka tiesin että yksin joutuisinkin hänet kasvattamaan.. ei ollu musta aborttiin ONNEKSI! =)
Vai odotatko vielä sitä oikeaa?
Oletko mielestäsi luonteeltasi parisuhdeihminen, kaipaatko rinnallesi toista ihmistä?
Mitä olet mahdollisesti tehnyt uuden kumppanin löytämiseksi?
Tais tulla jo vähän liikaa kysymyksiä, mutta yksinhuoltajuudessa mua aina ensimmäisenä mietityttää se yksinäisyys, mä itse tykkään nukkua toisen kainalossa.