Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kattonut ton "mies joka kuoli" Viaplaylta?

Vierailija
20.06.2022 |

Mitä tykkäsitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan katsomassa 4. jaksossa, enkä jaksa odottaa kuoleeko Jaakko vai ei? Eli kuoleeko? :D

Vierailija
2/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun mulla ei ole Viaplayta (enkä viitti yjden sarjan takia hankkia). Mutta kuuntelin tuon aikanaan äänikirjana.

Hutsi kun en tarkkaan enää muista, miten se päättyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan katsomassa 4. jaksossa, enkä jaksa odottaa kuoleeko Jaakko vai ei? Eli kuoleeko? :D

Olen lukenut kirjan. Mies, joka kuoli, ei kuolekaan.

Vierailija
4/9 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä sarja suosittelen mutta oisko spoilerivarotus mitään kun oon vasta 3 jaksossa

Vierailija
5/9 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan surkea. Jätin katsomisen kesken.

Vierailija
6/9 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa jännäsin, että uskallanko edes katsoa. Mutta enemmän tämä oli komediaa kuin jännitystä. Ihan kelpo kotimainen sarja. 

Vierailija
7/9 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kirjan ja se oli mun mielestä ihan hyvä. Todennäköisesti sarja ei siis ole kovin hyvä :) Niin se aina menee.

Vierailija
8/9 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman onneton lopputulos.  Hamina sai mainosta lipputangolle ja jäätelökioskille (ja varmaan maksoi monet viulut), mutta sarja - ei jatkoon.  Vatanen oli hyvä ja myös  muutama muu näyttelijä, mutta kaikki muu ontui pahasti.  Mutta kuka enää välittää mistään, näitä suoratoistojuttuja pursotetaan tulemaan nyt valtavia määriä ilman että moni asettaa niille mitään laatukriteereitä.  Ihmiset ovat tyhmentyneet.   

Vierailija
9/9 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkö. Ei ollut suuri yllätys, että alkuperäinen stoori on peräisin mainosmies toimittajalta.

Siltä pohjalta on hyvä ponnistaa ns. menestykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi