KYSELY: Avoimuus vessa-asioista parisuhteessa
Ah, tämä jokapäiväinen arkemme ilahduttaja ja vihastuttaja nyt kyselyn keskipisteenä!
Kommentit (28)
20 vuoden suhteen jälkeen olen välillä alkanut pierrä ääneellisesti.. Mutta en samassa huoneessa missä mieheni on! Mieheni on kyllä tehnyt sitä aina minun kuulteni. Vessassa käymme ovi kiinni eikä siitä sen enempää!
Isolle hädälle mennessäni ovi kiinni + lukkoon (kuuluu läpi mitä kuuluu). Jos nyt pissalla käyn pikaisesti niin ovi saattaa jäädä rakoselleen.
Saan abnetaan vessarauha, mutta jos mies tarvitsee ehdottomasti mennä vaikka lääkekaapille samaan aikaan, niin tottakai kylppäriin saa tulla. Kumpaakaan ei häiritse tippaakaan nähdä toinen kääkänällä.
Yhdessä ollaan oltu 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jaamme kuvat somessa -vaihtoehto unohtui.
Juu ihan amatöörihommaa kuvata ruokaa-annoksia instaan jollei muista postata "jälkkäri"pötköä..
Ovi kiinni, ei lukita. Vessahetki on yksityinen. Mitenkään ei tuotoksia aina analysoida, mutta voidaan puhua ihan avoimesti asiasta, jos on jotain minkä kokee jakamisen arvoiseksi. Eli ei mitään "superavoimia" muttei myöskään "salailijoita".
Pissatessa ovi on auki. Paskalla ovi on kiinni ja silloin ei saa tulla.
Ovi kiinni käydään vessassa ja saatan mainita, jos on vatsa löysällä tai muuta poikkeavaa. Mies on turhankin innokas kertomaan jätöksistään, on kyllä vähentänyt tarinointia, kun kerroin ettei minua kiinnosta ihan kaikki :D
Piereskellään välillä kilpaa,ihan normaali ruumiintoiminto.