Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSELY: Avoimuus vessa-asioista parisuhteessa

Vierailija
20.06.2022 |

Ah, tämä jokapäiväinen arkemme ilahduttaja ja vihastuttaja nyt kyselyn keskipisteenä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi kiinni käydään vessassa ja saatan mainita, jos on vatsa löysällä tai muuta poikkeavaa. Mies on turhankin innokas kertomaan jätöksistään, on kyllä vähentänyt tarinointia, kun kerroin ettei minua kiinnosta ihan kaikki :D

Piereskellään välillä kilpaa,ihan normaali ruumiintoiminto.

Vierailija
22/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden suhteen jälkeen olen välillä alkanut pierrä ääneellisesti.. Mutta en samassa huoneessa missä mieheni on! Mieheni on kyllä tehnyt sitä aina minun kuulteni. Vessassa käymme ovi kiinni eikä siitä sen enempää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paska juttu

Vierailija
24/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolle hädälle mennessäni ovi kiinni + lukkoon (kuuluu läpi mitä kuuluu). Jos nyt pissalla käyn pikaisesti niin ovi saattaa jäädä rakoselleen.

Vierailija
25/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan abnetaan vessarauha, mutta jos mies tarvitsee ehdottomasti mennä vaikka lääkekaapille samaan aikaan, niin tottakai kylppäriin saa tulla. Kumpaakaan ei häiritse tippaakaan nähdä toinen kääkänällä.

Yhdessä ollaan oltu 25 vuotta.

Vierailija
26/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaamme kuvat somessa -vaihtoehto unohtui.

Juu ihan amatöörihommaa kuvata ruokaa-annoksia instaan jollei muista postata "jälkkäri"pötköä..

Vierailija
27/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi kiinni, ei lukita. Vessahetki on yksityinen. Mitenkään ei tuotoksia aina analysoida, mutta voidaan puhua ihan avoimesti asiasta, jos on jotain minkä kokee jakamisen arvoiseksi. Eli ei mitään "superavoimia" muttei myöskään "salailijoita".

Vierailija
28/28 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatessa ovi on auki. Paskalla ovi on kiinni ja silloin ei saa tulla.