Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fwb-suhde sitä oikeaa odotellessa, mitä mieltä?

Vierailija
20.06.2022 |

Deitille ei tietenkään kannata kertoa, että on tuollainen seksisuhde, mutta haittaako se ilmenee myöhemmin. Seurustelun alkaessa fwb-suhde tietysti loppuu.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
2/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä alentaisi itseäni tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mihin? Seksin harrastamiseenko?

Vierailija
4/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin haittaisi jos olisin deittisi. Mielelläni kuulisin tuosta jäjestelystäsi jo deittailuvaiheessa, lopettaisin jutun nimittäin siihen paikkaan.

Vierailija
5/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikea siitä FWB-suhteesta vaan ilahtuu, jos on oikeesti oikea.

Vierailija
6/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä! Tuollainen seksi ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
7/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä! Tuollainen seksi ei ole mistään kotoisin.

Onko yhden illan jutut sitten parempi?

Vierailija
8/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyseessä ei von olla fwb-suhde, jos se on sitä vain yksipuolisesti ja toinen odottaa muuta.

Vierailija
9/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi vaan tunnu toimivan koskaan pidemmän päälle, aina jompikumpi haluaa lopulta enemmän ja katkeroituu.

Vierailija
10/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi vaan tunnu toimivan koskaan pidemmän päälle, aina jompikumpi haluaa lopulta enemmän ja katkeroituu.

Ei kai tarkoituskaan ole jatkua loputtomiin

Vierailija
11/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut vakituisten parisuhteiden välillä fwb-suhteita, joista olen tietenkin kertonut potentiaaliselle uudelle kumppanille, kun ollaan puhuttu seksistä, tarpeista, ihmissuhteista jne. En tapailuvaiheessa enää ole paneskellut panokavereitani, mutta en ole nähnyt mitään syytä salata sitä, että en ole elänyt selibaatissa tai ollut jatkuvasti vailla uutta parisuhdetta. En myöskään harrasta yhdenillan panoja, koska en vaan saa niistä mitään irti. Tuttu, halukas kaveri samassa elämäntilanteess on paljon parempi vaihtoehto, ei ole ollut ongelmia tunnepuolella eikä uuden kumppanin suhtautumisessa ikinä.

Vierailija
12/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut vakituisten parisuhteiden välillä fwb-suhteita, joista olen tietenkin kertonut potentiaaliselle uudelle kumppanille, kun ollaan puhuttu seksistä, tarpeista, ihmissuhteista jne. En tapailuvaiheessa enää ole paneskellut panokavereitani, mutta en ole nähnyt mitään syytä salata sitä, että en ole elänyt selibaatissa tai ollut jatkuvasti vailla uutta parisuhdetta. En myöskään harrasta yhdenillan panoja, koska en vaan saa niistä mitään irti. Tuttu, halukas kaveri samassa elämäntilanteess on paljon parempi vaihtoehto, ei ole ollut ongelmia tunnepuolella eikä uuden kumppanin suhtautumisessa ikinä.

Oletko mies vai nainen (vai joku muu)? Entä hetero?

Vierailija
13/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen (vai joku muu)? Entä hetero?

Olen heteronainen.

Vierailija
14/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb-järjestely on varsin mukavaa. Hyvä olla vakkari jonka kanssa voi nauttia seksistä ilman kortsua.

Toimii hyvin myös deittaillessa, koska jotkut deitit odotuttaa tahallaan seksin harrastamista, niin vakkarin kanssa voi huoletta hoitaa tämän puolen siinä odotellessa

Vierailija
15/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse toivoisin että deittini kertoisi minulle että hänellä on käynnissä tuollainen fwb viritelmä. Tietäisin sitten jatkossa pysyä kaukana kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
16/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedätät sitä FWB-suhdettasi, teet hänelle henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. 

Voit nyt sitten rauhassa miettiä, haluatko olla se ihminen, joka vetää nimensä alle tuohon toimintaan. 

Vierailija
17/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fwb-suhde on monille noinkin vastenmielinen ajatus? Kuinka itse olette hoitaneet seksuaaliset tarpeenne, jos parisuhdetta ei ole löytynyt, siihen ei ole vielä itse valmis tai sellaista ei halua lainkaan?

Vierailija
18/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vedätät sitä FWB-suhdettasi, teet hänelle henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. 

Voit nyt sitten rauhassa miettiä, haluatko olla se ihminen, joka vetää nimensä alle tuohon toimintaan. 

??? Eiköhän tuollaiseen suhteeseen lähdettäessä ole sovittu mistä kyse

Vierailija
19/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fwb-suhde on monille noinkin vastenmielinen ajatus? Kuinka itse olette hoitaneet seksuaaliset tarpeenne, jos parisuhdetta ei ole löytynyt, siihen ei ole vielä itse valmis tai sellaista ei halua lainkaan?

Mulle ihan sama mitä kukakin halukas ja suostuva keskenään tekee, mutta minut sotkettiin tällaiseen huijaamalla. On raiskattu ja hyväksikäytetty olo. Suostumus ei ole aidosti suostumus, jos se väännetään toisesta irti muuntelemalla totuus. 

Vierailija
20/73 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Fwb suhteita ja ne ovat oikein viihdyttäviä!

Suosittelen.

T nainen

Ps junteille, nainen ottaa ja mies antaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän