Mitä tilaat yleensä Mäkkäristä?
Ja entä Hesestä? Ihmetytti, kun sukulaispoika tilasi kolme juustohampparia, Big Mac Aterian, kananugetteja ja pirtelön. Itselle riitti pelkkä Big Mac ateria. (Itse maksoi eli ei voi olla siksi että ei tarttisi itse maksaa)
Kommentit (45)
Hesellä joskus käydään pojan kanssa. Viimeksi otin kerrosaterian, kun oli kova nälkä. Tenava osti halloumiaterian. Ligh cokiksella. Lisäksi söi minun hampurilaisestani puolet kun en jaksanut kokonaan popsia. Yleensä otan vaan limun ja normi hampurilaisen
Käydään ehkä kerran kuussa
Nykyisillä hinnoilla... en yhtään mitään. Miten se kämänen salaattikin voi maksaa yli 10e?:D
Mäkkäri: El Maco ateriat
Hesburger: Mega ateria tai jättipekoni ateria
Burger King: ostan tarjousten mukaan.
7 juustohampurilaista, isot nugetit, ranskalaiset, Iso kokis ja mansikkapirtelö.
Hesessä en ole käynyt vuosiin, koska majoneesimoska ei innosta. Mäkkäristä tilaan sitä, mitä mieli sattuu tekemään.
P.S. Tuliko sinulle ap oikeasti yllätyksenä, että ihmisillä on erilainen kapasiteetti ruuan suhteen?
Vierailija kirjoitti:
En käy mäkkärissä. Syön terveellisemmin
Tosi ihanaa kuitenkin, kun vastasit! <3
Vierailija kirjoitti:
Nykyisillä hinnoilla... en yhtään mitään. Miten se kämänen salaattikin voi maksaa yli 10e?:D
Pitäähän korona-aikana menetetyt tulot kerätä takaisin.
Hesessä käyn ja tilaan kerrosaterian isommilla ranskalaisilla sekä pirtelön. Enemmänkin uppoaisi, mutta en viitsi järjettömiä määriä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea on tulla pikaruokaketjusta ostamista käsittelevään ketjuun kertomaan jotain tällaista? Kuvitteletko, että siitä saa sädekehään kiillotus, jos ei koskaan käy Mäkkärissä tai vastaavassa? Terveellinen ruokavaliohan ei poissuljen ajoittaista epäterveellisen ruuan syömistä, vaikka te ortorektikot niin luulettekin.
Jos sukulaispoikasi on teini, tuohan on ihan normaali annoskoko yhdelle aterialle. Itse tilaan Mäkkäristä lähes aina tuplajuustoaterian.
Vierailija kirjoitti:
10 euron juustoa
Ne maksaa 1,50 kappale.
Big mac, Big mac, Big mac, Big mac, Big mac, Big mac, Big mac, Big mac, Big mac, Big mac, Big mac ja mulle Big mac. Saitko?
-Sain kiitos, laitetaanko ateroina.
ATERIOINA!
En käy hesessä tai makkärillä mutta mäkkärin osakkeita omistan.
En voi enää käydä Mäkkärissä, koska en osaa käyttää sitä niiden tilauslaitetta :D
Hesellä käyn ja yleensä soijatortillan.
Hesellä soijatortillan tai kanatortillan, mäkkärissä vegewrapin.
Pirtelö tai smoothie maistuu myös.
Aterian otan vain todella isoon nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa Mäkkäristä salaattia :D Niin noh, siinäpä tulikin jo vastaus, miksi hinta on noin kova. Hampurilaisateriathan maksavat vähemmän kuin 10€.