Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita kuukuppi auttaa ponnistusinkontinessissa?

Vierailija
19.06.2022 |

Loistava keksintö tuo kuukuppi, ei karkaa virtsa jumpalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sissi oot jos sinne reikään saat sen tungettua..

Vierailija
2/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sissi oot jos sinne reikään saat sen tungettua..

Se on varmaan sitä suomalaista sisua.

Vierailija
4/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla vähän laskeumaa? Jos kuppi tukee jotenkin?

Vierailija
5/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuukautiskuppi painaa virtsaputkea niin pahasti, että en pysty ollenkaan pissaamaan jos kuppi on paikallaan. Oisko sulla tästä samasta ilmiöstä kyse?

Vierailija
6/8 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuukautiskuppi painaa virtsaputkea niin pahasti, että en pysty ollenkaan pissaamaan jos kuppi on paikallaan. Oisko sulla tästä samasta ilmiöstä kyse?

Ehkä

Vierailija
7/8 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virtsankarkailua, sellaista, että hätä tulee ihan yhtäkkiä (noin kerran tunnissa), enkä millään meinaa ehtiä vessaan. Aina lirahtaa vähän, joskus paljon. Pikkuhousuja vaihdan usein, joskus tulee pissa housuun ja joudun käymään suihkussa kesken päivää. Kuukautiset on myös hyvin runsaat. Käytän Ob vihreää (isointa) tamponia, jota vaihdan tunnin välein, kun on ihan täynnä. Kuukautiset tulevat myös joka kolmas viikko. Eli vain kaksi viikkoa vuodotonta välissä ja taas viikko vuotoa.

Voisiko kuukuppi toimia minulla. Mistä sen tietää, kuinka nopeasti täytyy tyhjentää tms. 

En ole koskaan kokeillut.

Vierailija
8/8 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on virtsankarkailua, sellaista, että hätä tulee ihan yhtäkkiä (noin kerran tunnissa), enkä millään meinaa ehtiä vessaan. Aina lirahtaa vähän, joskus paljon. Pikkuhousuja vaihdan usein, joskus tulee pissa housuun ja joudun käymään suihkussa kesken päivää. Kuukautiset on myös hyvin runsaat. Käytän Ob vihreää (isointa) tamponia, jota vaihdan tunnin välein, kun on ihan täynnä. Kuukautiset tulevat myös joka kolmas viikko. Eli vain kaksi viikkoa vuodotonta välissä ja taas viikko vuotoa.

Voisiko kuukuppi toimia minulla. Mistä sen tietää, kuinka nopeasti täytyy tyhjentää tms. 

En ole koskaan kokeillut.

Ehdottomasti kannattaa kokeilla. Kupin tyhjennysvälin oppii testaamalla ja sen myös oppii huomaamaan kun se alkaa olla täysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän