Mies sanoi että olen aidosti viehättävä ja haluttava
Engl. Genuine attraction and desire.
Miten tämän tulkitsisit? Desire tarkoittaa jo yksinään seksuaalista halua. Mitä hän näillä yhdessä mahtoi tarkoittaa?
Kommentit (16)
Mitä vit un tulkittavaa tuossa on? Ihan on selkeitä suomen kielen ilmaisuja, joiden merkitystä ei ole vaikea ymmärtää.
Siis miten monella tavalla nuo sanat oikein voi tulkita? Varmaan haluaa vaihtaa autosi öljyt?
Valehteli panetuksissaan. Ruma oot, mutta reikä se on rotallakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vit un tulkittavaa tuossa on? Ihan on selkeitä suomen kielen ilmaisuja, joiden merkitystä ei ole vaikea ymmärtää.
Voihan sen ymmärtää monella tavalla, onko vain seksuaalista vai muutakin! Sitä selkeästi kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Valehteli panetuksissaan. Ruma oot, mutta reikä se on rotallakin.
Voi voi, trollilla on paha olla
Hän sanoi myös että olen kuuma. En ole ruma.
Eikä keskustelun ollut tarkoitus johtaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen ymmärtää monella tavalla, onko vain seksuaalista vai muutakin! Sitä selkeästi kysyin.
No minä kerron sulle nyt: jos mies sanoo sulle että olet viehättävä ja haluttava, niin hän haluaa sinua seksuaalisesti. Ole hyvä, nyt se mysteeri selvisi. Pätee joka ikiseen mieheen joka ikinä on elänyt ja tulee elämään tällä planeetalla.
Sanoiko edellinen...olet todella inhottavan vastenmielisen näköinen kotka? Miehet kertovat aina totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minun Mehmetini<3
Hahahaa rasistin aivot on rusinan kokoiset.
Mies nyt sanoo vaikka mitä, kunhan saa putessaan jotain. Jonka jokainen ymärtää mitä mies hakee ?Oli nainen ruma tai kaunis !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kerron sulle nyt: jos mies sanoo sulle että olet viehättävä ja haluttava, niin hän haluaa sinua seksuaalisesti. Ole hyvä, nyt se mysteeri selvisi. Pätee joka ikiseen mieheen joka ikinä on elänyt ja tulee elämään tällä planeetalla.
Vain typerä ihminen kuvittelee aina ehdottoman varmasti tietävänsä kaiken. Jopa vieraan ihmisen ajatukset. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Mehmetini<3
Meni tunteisiin 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Mehmetini<3
Meni tunteisiin 😪
Mies on englantilainen herrasmies ja erittäin paljon älykkäämpi kuin sinä.
Menikö tunteisiin urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain typerä ihminen kuvittelee aina ehdottoman varmasti tietävänsä kaiken. Jopa vieraan ihmisen ajatukset. 😂
Luuletko vaikuttavasi yhtään sen viisaammalta kun tulet tuomitsemaan toisen kommentin vääräksi?
Erektio yleensä kertoo totuuden.