Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasva helpohkosti pois yläreisistä ja pepusta?

Vierailija
19.06.2022 |

Mulla kerääntyy kaikki ylimääräinen rasva aina yläreisiin ja peppuun. Mun pitäisi rääkätä kehoani, jotta saisin pidettyä kropan sopusuhtaisena. Olen joskus käynyt jossain cryo-hoidossa ja kosmetologin vartalohoidoissa, jotka vähän vähentäisivät ja tasaisivat sitä rasvaa, mutta ainoa oikeasti toimiva olisi ehkä rasvaimu.

Onko tiedossa mitään keinoa, että saisin kapeamman lantionseudun ilman kallista rasvaimua tai jatkuvaa nälkädieettiä? Muuten olen sopivan hoikka. Tämä vain heikentää pariutumismahdollisuuksiani, kun kroppa ei ole tarpeeksi tikissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniarpajaisissa vedit tuommoisen arvan. Haaremihousuja käytti nuoruuden tyttöystävä, jolla oli sama ongelma. Hyvin seksikkäät

Vierailija
22/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet muuten hoikka, mutta peba on iso, ja haluaisit PIENEMMÄN pyllyn ja lantion pariutuaksesi?

Deittailetko kenties 90-luvulla? Kai tajuat että tuo on nykyään kuuminta hottia?

Miehet kuitenkin arvostavat niitä perinteisempiä kauneusihanteita eli kapea lantio olisi pop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella on liian muhkea takamus ja toisella liian lätty. Kumpikaan ei ole tyytyväinen. Toivottavasti pylly ei ole mielessänne koko ajan, jotta ehditte nauttia kesästä pyllyinenne. Tuohon on onneksi tulossa helpotusta iän myötä, kun oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Saattaa siinä teillä vielä parikymmentä vuotta vierähtää, mutta varmaankin yllätytte sitten ja toteatte, että olipa turhaa stressata perseestä kymmeniä vuosia. Sitä odotellessa.

Jos mulla olisi kumppani/puoliso (joka hyväksyisi minut), niin ongelmaa ei enää olisi.

Vierailija
24/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniarpajaisissa vedit tuommoisen arvan. Haaremihousuja käytti nuoruuden tyttöystävä, jolla oli sama ongelma. Hyvin seksikkäät

Vierailija
25/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kesällä tuntuu kiusalliselta kulkea ihmisten ilmoilla, kun kroppa ei ole aivan sopusuhtainen. Muina vuodenaikoina on sentään takki aina lantionseudun suojana peittämässä ongelma-aluetta.

Netistä löytyy paljon tietoa miten itsetuntoaan voi kehittää.

Ei hyvä itsetunto kaunista. Olen itsevarma mutta silti ruma, jos ihan rehellisesti katsotaan.

Vierailija
26/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet muuten hoikka, mutta peba on iso, ja haluaisit PIENEMMÄN pyllyn ja lantion pariutuaksesi?

Deittailetko kenties 90-luvulla? Kai tajuat että tuo on nykyään kuuminta hottia?

Miehet kuitenkin arvostavat niitä perinteisempiä kauneusihanteita eli kapea lantio olisi pop.

Ei pidä paikkaansa. Olen kapealanteinen enkä löydä miestä millään. Edellinen mukamas kiinnostunut arvosteli nimenomaan pientä takalistoani. Tokikaan en jatka tuollaisten tapailua minuuttiakaan, mutta enpä sitten olekaan vieläkään tavannut ketään joka olisi kropastani tykännyt sellaisen kuin se on.

Vierailija
27/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa tietysti, mut tää on näitä vanhanaikaisten öyhötyksiä että "miehet oikeasti tykkää perinteisestä".

Tiedätkö, ei tykkää. Jos tykkäisi, ei olisi mitään "perinteisiä" ja "nykyaikaisia" kauneusihanteita, olisi ainoastaan "kauneusihanteita" jotka pysyisivät vuodesta toiseen samana.

Vierailija
28/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni leveän lantion hyväksymiseen on auttanut kyllä se, että olen katsonut kuvia omena- tai suoravartaloisista naisista. Kurjaa vertailua, mutta näistä vaihtoehdoista valitsen mieluusti oman päärynävartaloni.

Vierailija
29/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairyllä on yleensä kovan sesion jälkeen lähtenyt. Suosittelen.

Vierailija
30/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on samanlainen kroppa. Kerron nyt sulle jotain tajunnanräjäyttävää: on olemassa tissimiehiä ja peppumiehiä. Etsi peppumies. Problem solved.

Vierailija
31/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluais olla luuviulu? Activation_date

Vierailija
32/32 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.

Tämä ongelma on ollut koko elämäni ajan teini-iästä lähtien. Eli kroppani on vain väärän muotoinen luontaisesti. Mulle riittäisi se yksi ainoa mies maapallolta; ei tarvitse miellyttää koko miessukupuolta.

Eikös suuri osa miehistä nimenomaan pidä reitevistä ja pyllyvistä?