Rasva helpohkosti pois yläreisistä ja pepusta?
Mulla kerääntyy kaikki ylimääräinen rasva aina yläreisiin ja peppuun. Mun pitäisi rääkätä kehoani, jotta saisin pidettyä kropan sopusuhtaisena. Olen joskus käynyt jossain cryo-hoidossa ja kosmetologin vartalohoidoissa, jotka vähän vähentäisivät ja tasaisivat sitä rasvaa, mutta ainoa oikeasti toimiva olisi ehkä rasvaimu.
Onko tiedossa mitään keinoa, että saisin kapeamman lantionseudun ilman kallista rasvaimua tai jatkuvaa nälkädieettiä? Muuten olen sopivan hoikka. Tämä vain heikentää pariutumismahdollisuuksiani, kun kroppa ei ole tarpeeksi tikissä.
Kommentit (32)
Näin kesällä tuntuu kiusalliselta kulkea ihmisten ilmoilla, kun kroppa ei ole aivan sopusuhtainen. Muina vuodenaikoina on sentään takki aina lantionseudun suojana peittämässä ongelma-aluetta.
Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.
Vierailija kirjoitti:
Oikotietä onneen ei ole.
Tämä on ehkä noin 25% siitä huonosta flaksistani. Jos saisin tämän korjattua, olisi helpompaa keskittyä niihin muihin vikoihini. Mitä vähemmän vikoja, sen parempi naimaonni.
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä tuntuu kiusalliselta kulkea ihmisten ilmoilla, kun kroppa ei ole aivan sopusuhtainen. Muina vuodenaikoina on sentään takki aina lantionseudun suojana peittämässä ongelma-aluetta.
Netistä löytyy paljon tietoa miten itsetuntoaan voi kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ongelma on ollut koko elämäni ajan teini-iästä lähtien. Eli kroppani on vain väärän muotoinen luontaisesti. Mulle riittäisi se yksi ainoa mies maapallolta; ei tarvitse miellyttää koko miessukupuolta.
Yksi keino on. Sitä kutsutaan terveeksi itsetunnoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy paljon tietoa miten itsetuntoaan voi kehittää.
Löytyy toki, mutta haluaisin korjata tai ainakin häivyttää fyysisetkin epäkohtani. Suuri oivallus tämän palstan myötä oli contour-meikki ja ihan muutamalla hipaisulla pystyn korjaamaan hienovaraisesti (visuaalisesti) kasvojeni epäauhtaisuuksia. Mutta kroppaan ei auta meikki.
Minkä ikäinen olet?
Lopeta stressaaminen ja hyväksy muotosi.
Mä olen vain kolmen kilon päässä alipainosta ja mulla toi alaosasto on silti aika muhkea. On persettä ja reittä ja myös hoikka uuma.
Mullakin meni 20 vuotta hukkaan kun murehdin näitä mun "läskejä" ja rääkkäsin itseäni mutta oikeasti. Ketään ei kiinnosta, kuin korkeintaan katsoo että hitto miten hyvät muodot mimmillä on.
Vierailija kirjoitti:
Treenaa leveämmät hartiat.
Hyvä pointti. Oin treenannutkin aina välillä yläkroppaa. Täytyy taas lisätä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Lopeta stressaaminen ja hyväksy muotosi.
Mä olen vain kolmen kilon päässä alipainosta ja mulla toi alaosasto on silti aika muhkea. On persettä ja reittä ja myös hoikka uuma.
Mullakin meni 20 vuotta hukkaan kun murehdin näitä mun "läskejä" ja rääkkäsin itseäni mutta oikeasti. Ketään ei kiinnosta, kuin korkeintaan katsoo että hitto miten hyvät muodot mimmillä on.
Oon varmaan suunnilleen ikäisesi. Oon suunnilleen saman ajan angstannut asiasta.
Juustohöylällä lähtee ihan hyvin.
Niin no kun tuollainen pistelaihdutus ei edelleenkään onnistu. Ota nyt uusi asenne itseesi ja hyväksy naiselliset muotosi. Iloitse siitä, että se rasva siellä persiissä ja reisissä ei ole haitaksi, kuten ns. viskeraalirasva, joka rasvoittaa maksan ja tekee sairaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ongelma on ollut koko elämäni ajan teini-iästä lähtien. Eli kroppani on vain väärän muotoinen luontaisesti. Mulle riittäisi se yksi ainoa mies maapallolta; ei tarvitse miellyttää koko miessukupuolta.
Eihän sun tarvitse miellyttää yhtään ketään. Jos lähdet liikkeelle siitä että sun pitää olla mieliksi edes yhdelle jollekin, niin olet hakoteillä. Ainoa kenen kanssa sun pitää tulla loppuelämäsi toimeen ja ketä miellyttää, on sinä itse. Omaa luonnollista tervettä kehoa ei tarvitse hävetä siksi että se ei sovi johonkin muiden tuntemattomien ihmisten mielipiteisiin.
Siis olet muuten hoikka, mutta peba on iso, ja haluaisit PIENEMMÄN pyllyn ja lantion pariutuaksesi?
Deittailetko kenties 90-luvulla? Kai tajuat että tuo on nykyään kuuminta hottia?
Lahtivalaatkin pariutuu Suomessa onnistuneesti. Tietenkin ihminen helposti yrittää nähdä sen mitä voisi muuttaa, kun se on aika masentavaa huomata että se mikä karkottaa kumppanit on oma persoonallisuus, se kun on haastava muokattava.
Jaa pois. Mitenhän sen saa takaisin? Olen (tahtomattani) laihtunut reippaasti ja takapuoli on ihan tyhjä. Ei hyvä juttu. Eikä korvaudu lihaksilla, vaikka kuinka kyykkäisi.
En ole edes nyt niin älyttömän laiha, mutta näköjään tuolta lähti ensiksi. Ole ihan tyytyväinen perääsi vaan.
Toisella on liian muhkea takamus ja toisella liian lätty. Kumpikaan ei ole tyytyväinen. Toivottavasti pylly ei ole mielessänne koko ajan, jotta ehditte nauttia kesästä pyllyinenne. Tuohon on onneksi tulossa helpotusta iän myötä, kun oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Saattaa siinä teillä vielä parikymmentä vuotta vierähtää, mutta varmaankin yllätytte sitten ja toteatte, että olipa turhaa stressata perseestä kymmeniä vuosia. Sitä odotellessa.
Oikotietä onneen ei ole.