Sami Uotila, 51 ja Kerttu Rissanen, 26; rakkautemme ei ole pois keneltäkään
Rakkaus ei katso ikää.
https://hymy.fi/uutiset/sami-uotilan-ja-kerttu-rissanen-ovat-onnellinen…
Kommentit (22)
Niin, ei ole pois muilta. Mutta nuoren naisen nuoruusaika kuluu pois itseään vanhemman kanssa tavallaan. Jokainen voi tottakai tehdä mitä haluaa elämällään, muutkin "vanhenevat" koko ajan. No ikä on numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Sami on kaappihomo. Kaikki tietää.
Tuo selittää. Platoninen suhde ei katso ikää.
Onnea heille kihlauksesta. Ihana ja valoisa pari.
Mikä tuossa itsestäänselvyydessä oli uutisoimisen ja aloituksen arvoista`?
Vierailija kirjoitti:
Sami elää jokaisen miehen unelmaa. Vielä tuossa iässä käytännössä priimaikäinen kaunis timmi nainen sängyssä.
Itse en saa 26v naisia vaikka olen vasta 36v...
Näin se vaan on, kaikille ei riitä nuoria naisia, sinäkin olet jo tukevasti keski-iän kynnyksellä. Oma muna vaan käteen.
Vähemmän ikäeroa kuin presidenttiparilla ja silti hirveä öyhötys päällä vain tästä parista. Maksaako nuo ap:lle itsensä mainostamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami elää jokaisen miehen unelmaa. Vielä tuossa iässä käytännössä priimaikäinen kaunis timmi nainen sängyssä.
Itse en saa 26v naisia vaikka olen vasta 36v...
Ei vaan koska olet 36v eli kakara vielä, nuoret naiset haluavat aikuisen miehen ja mies alkaa olemaan mies vasta viisikymppisenä.
Eli odotan vielä 15 vuotta että nuori nainen tipahtaa syliini?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Kerttu jossain vaiheessa haluaa äidikdi? Tunne voi tulla täysin yllättäen, kokemusta on. Siinä vaiheessa, eli tässä vaiheessa jo mies on yli 50 vuotias ...
Mikä ongelma siinä on?
t. Sauli, 73
Vierailija kirjoitti:
Toisella isäkompleksi ja toinen tykkää muutenvaan nuoresta soivasta pelistä. Win win
Tai sit ihan vaan tykkäävät toisistaan ja viihtyvät yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Kerttu jossain vaiheessa haluaa äidikdi? Tunne voi tulla täysin yllättäen, kokemusta on. Siinä vaiheessa, eli tässä vaiheessa jo mies on yli 50 vuotias ...
No sitten Kerttu yrittää hankkiutua raskaaksi. Muun muassa Arvo Ylppö teki lapsia vielä lähes kasikymppisenäkin.
Eräänä päivänä Sami ja Antti Tuisku on hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Eräänä päivänä Sami ja Antti Tuisku on hyvä pari.
Kuka on Sami Tuisku?
En vaan voi käsittää mikä näissä hiertää ihmisiä niin paljon. Vaikuttavat mukavilta ihmisiltä ja tosissaan rakastuneilta, toivon kaikkea hyvää heille. Ei se ole pois keneltäkään muulta, just niin kun Sami sanoikin. Miksi ei kritisoida meidän presidenttiparia joilla enemmän ikäeroa, Saulikin sai lapsen vielä melkein 70 vuotiaana, jos nämä vaikka lapsia hankkivat niin Samin on silloin taatusti nuorempi kun Sauli tullessaan vielä isäksi. Ja onhan olemassa paljon muitakin ikäeropareja mut jostain syystä näiden suhde vaan menee tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Toisella isäkompleksi ja toinen tykkää muutenvaan nuoresta soivasta pelistä. Win win
Ja toiset jää lehdellä soittelemaan.
Toisten onni on kai itseltä pois?
Vierailija kirjoitti:
Sami ja Kerttu harrastaa varmaan kuumaa seksiä. Sami on alfa. 😉
Tuskin.
Sannihan tapettiin Salkkareista, kun Uotila oli mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäkö vaivaa? Säälimme nuorta naista.
Ei ole mitään säälimistä aikuisessa ihmisessä joka on itse valinnut kumppaninsa ja vaikuttaa vielä olevan onnellinen.
Älykäs nuori nainen, tajuaa että jonnet ei vaan osaa...
Ei ole ei. Paitsi siltä kateelliselta joka jatkuvasti tekee aloituksia heistä.