Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdenyön juttuja muualta kuin baarista tai Tinderistä/netistä?

Vierailija
19.06.2022 |

Mistä muualta olette löytäneet hetkellistä seksiseuraa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulta. Miehenä en ole meetoon jälkeen tohtinut lähestyä naisia ainakaan korvessa, mutta tämä nainen lyöttäytyi seuraani.

Vierailija
2/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastosta.

Kerro tarkemmin.

Vierailija
4/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuskina ja kun olin aamuyöllä heittänyt kuskattavat kotiin näin puolitutun naisen kävelemässä kotiin. Tarjosin kyydin ja kun naisen lapset olivat isällään, pyysi hän sisälle pitämään hauskaa.

Vierailija
5/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikasta (koulu)

Vierailija
6/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin pojan (6 v) kanssa meidän lähiömme uimarannalta, äiti oli jäänyt kotiin. Heinäkuu oli lopuillaan, kello oli yhdeksän, ja ilmassa vielä väreili päivän helle. Kolmekymppinen nainen lyhyessä kesämekossa tuli vastaan, ihasteli iltaa, kertoi niin haluavansa mennä uimaan, mutta on jo niin pimeää ettei yksin uskalla.

Mehän voisimme lähteä seuraksi, sanoin pojalleni. "Vai mitä?"

Niin mentiin, vähän sivummalle, kun uimarillamme ei ollut uimapukua. Niinpä ei meilläkään, vaan nautittiin pulahdus vedessä au naturel.

Nainen kiitteli avusta, katseli meitä, minua, ja ilman muuta sillä silmällä, että jos ei minulla olisi ollut poikaamme esiliinana, yhden illan juttuhan siitä olisi tullut.

Vierailija
7/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilta. Festareilla kainaloon päätyy aina joku mimmi. Viime viikonloppuna ei onneksi päädytty sänkyyn ja homma jäi halailuun, sillä kotimatkalla selvisi että nainen oli erään julkkiksen vaimo. Läheltä silti piti ja saa nähdä mitä tapahtuu jos joskus vielä tavataan.

8/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareilta. Festareilla kainaloon päätyy aina joku mimmi. Viime viikonloppuna ei onneksi päädytty sänkyyn ja homma jäi halailuun, sillä kotimatkalla selvisi että nainen oli erään julkkiksen vaimo. Läheltä silti piti ja saa nähdä mitä tapahtuu jos joskus vielä tavataan.

Mitä sitten vaikka olikin julkkiksen vaimo? Sähän oisit voimu tienata 5€ juoruamalla seiskaan! :D

Vierailija
9/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua satoja euroja tuhlailla festarilippuun ja ylikalliisiin juomiin on seuran löytäminen todella vaikeaa

Vierailija
10/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä naisen kanssa joka myi vaatteita, puistossa naiselta joka tuli mun viereen penkille syömään jäätelöä, ratikassa, joka jäi seisomaan jonkin esteen takia, jäin juttelemaan tuntemattoman naisen kanssa ja leirintäalueen keittokatoksessa

Vierailija
11/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppikseltä naisen kanssa joka myi vaatteita, puistossa naiselta joka tuli mun viereen penkille syömään jäätelöä, ratikassa, joka jäi seisomaan jonkin esteen takia, jäin juttelemaan tuntemattoman naisen kanssa ja leirintäalueen keittokatoksessa

Aika vastaavia juttuja kun olin nuori. Silloin ei ollut tinderiä tms, ja baareissa en viihtynyt. Sen sijaan leirintäalueilla oli montakin kertaa kivoja telttavierailuja.

Vierailija
12/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vastaavia juttuja kun olin nuori. Silloin ei ollut tinderiä tms, ja baareissa en viihtynyt. Sen sijaan leirintäalueilla oli montakin kertaa kivoja telttavierailuja.

Nykyään kukaan ei enää telttaile. On airbnb.

Vierailija
13/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöjunasta, Mäkkärin maustepisteeltä, bussipysäkiltä, kadulta ja Sompasaunalta olen ajautunut tuollaiseen.

Rannalla tutustuu myös helposti miehiin, mutta ei ole vielä toistaiseksi ainakaan johtanut intiimimpään kanssakäymiseen.

Tinder on mielestäni aika tylsä tapa hankkia kevyttä seuraa, kun ei siinä ole ollenkaan sitä jännnitystä, huumaa ja kiimaa mitä tuollaisissa autenttisissa tilanteissa kun katseet kohtaa kesäyössä jonkun seksikkään kanssa, ja asiat johtaa luontevasti muutamien tuntien sisällä ensikatseesta toiseen.

Baarista en ole ikinä löytänyt ketään.

Vierailija
14/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies46Espoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka olikin julkkiksen vaimo? Sähän oisit voimu tienata 5€ juoruamalla seiskaan! :D

Ois tiennnannu, sillä kun googlasin naisen nimeä, niin hän on ollut jo kerran lööpeissä. Mutta se on tutun tuttu, niin ei viitsi alkaa pilaamaan toisten elämiä. Nainen oli sen verran humalassa että passasin, sillä humalaiset naiset ei kiinnosta. Tavattiin seuraavana päivänä sattumalta kaupungilla selvinpäin ja vastaanotto oli edelleen sen verran lämmin että odotan mielenkiinnolla mitä tapahtuu jos/kun seuraavan kerran tavataan :)

Vierailija
15/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt välillä Keltaisessa Ruusussa ja Kirkkonummen gb illoissa. Ei tartte itse iskeä.

Vierailija
16/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikasta (koulu)

Oliko kollega? Mies vai nainen?

Vierailija
17/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin ja Tepon keikoilta, ne kiihottaa naisia.

Vierailija
18/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin ja Tepon keikoilta, ne kiihottaa naisia.

Siitä en tiedä, mutta ainakin vauhti kiihtyy

Vierailija
19/26 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikasta (koulu)

Oliko kollega? Mies vai nainen?

Oli. Nainen.😘

Vierailija
20/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huumaa ja kiimaa mitä tuollaisissa autenttisissa tilanteissa kun katseet kohtaa kesäyössä jonkun seksikkään kanssa, ja asiat johtaa luontevasti muutamien tuntien sisällä ensikatseesta toiseen.

Baarista en ole ikinä löytänyt ketään.

Kertokaapa moisesta kokemattomalle mutta innokkaalle miten tollanen yleensä etenee?