Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapailunainen pihtaa ja mitään muuta ei ole tarjolla

Vierailija
19.06.2022 |

Olen tapaillut kivaa ja hyvännäköistä blondia pari kuukautta. Ainoa mitä hänellä on tarjota on kauneutensa ja seksi, köyhä duunari mikä sinällääm ei ole mulle turn-off, jos kaikki muu toimisi. On lisäksi osoittautunut vaikeaksi ihmiseksi eli pitäisi tehdä jotain taikatemppuja aina, että sitä seksiä sitten tulisi. Raha, lahjat ja hauskanpito mun kustannuksella kelpaa. Taitaa olla lähtölakskennan aika... Kaikki ystäväni ovat jo sanoneet, että tuo ei tule kauaa kestämään... Annoin kuitenkin mahdollisuuden.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa viiden tähden palvelua antamalla vastineeksi kasan paskaa. Ero olisi naisen onni.

Eli p*llulla on aina hintansa.

Vierailija
62/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aloittajalla olla tahmea ja haiseva pieni vehje. Kukaan nainen ei halua sellaista miestä. 😊

Haluaa, jos on pätäkkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kuvottava ja saa just sitä mitä ansaitsee. Haluaa naisesta vain kauneuden ja seksin, ihan oikein, ettei onnistu tavoitteessaan tosta vaan.

Ja nainen miehestä vain elatukseen, rahat ja lahjat ja eron tullessa puolet omaisuudesta.

Vierailija
64/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko ap tarkemmin tästä raha, lahjat ja hauskanpito sun kustannuksella" -kohdasta. Oletko siis antanut kuknka paljon käteistä naiselle? Mitä kalliita lahjoja olet antanut? Mitä hauskanpito sinulle maksaa ja mitä se sisältää? Olitteko siis tapailleet vasta pari kuukautta?

Ilmaiset illanvietot. Kaikki juomat 2 kuukautta mun piikkiin. Ravintolasyömisiä mun piikkiin. Muutakin. En avaa enempää ettei tunnisteta.

Onko nainen pyytänyt? Vai oletko niitä miehiä, jotka itse tarjoutuvat ehdottomasti maksamaan kaiken ja sitten jälkikäteen kitisevät asiasta?

Yks mun tapailumies kuittaili mulle jälkikäteen rivien välistä kalliista viinilasista jonka olin ravintolassa ottanut, vaikka oli itse ehdottanut ravintolatreffejä ja vapaaehtoisesti tarjoutunut maksamaan kaiken. Ei ollut asettanut mitään rajaa, kuinka paljon juoma ja ruoka saa maksaa. Vinkkinä miehille: jos on rahasta pulaa, silloin ei kannata ehdottaa treffejä ravintolaan. Puistopicnic omilla eväillä tulee huomattavasti edullisemmaksi.

Tyypillinen nainen. Jos mies maksaa niin silloin pitää ottaa kaikista kalleinta.

Ottaisitko itse sitä kaikkein kalleinta jos itse maksaisit? Jos et niin tekisi niin miksi olettaisit, että mies maksaa vaikka olisi lupautunut maksamaan treffit. Gold digger.

Se viini ei ollut kaikkein kalleinta. Ilmeisesti kuitenkin liian kallista hänen kukkarolleen, vaikka otti samaa itsekin. Toki olisin ottanut vesilasin jos olisin tiennyt että sanomista tulee. Valitsemani ruoka-annos oli listan edullisin. Että se siitä.

Vierailija
65/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Tuo nainen ei ole sisäistänyt SINUN sääntöjäsi.

Sinun sääntösi ovat, että sinä saadaksesi seksiä, ostat naiselle kaikkea. Eli oletat, että saadessaan rahaa, nainen avaa haaransa vaikka naista ei huvittaisi.

Suosittelisin tosiaan, että alkaisit käyttämään maksullisia seuralaisia. He pelaavat sinun säännöilläsi.

Tuo nainen, niin upea ja tasokas kuin onkin, ei tunne sinua kohtaan kemiaa. Häntä vain imartelee se, että sinä käytät niin paljon aikaa ja resursseja häneen.

Sinulla on kuitenkin mahku saada hänet suosiollisemmaksi.

Tee näin: Jätä hänet huomiotta! Älä soita hänelle, älä sovi treffejä älä vastaa hänen tekstareihin heti vaan vasta seuraavana päivänä ja silloinkin lyhyesti mutta ystävällisesti.

Ole siis ehdottoman ystävällinen ja kohtelias, Älä sarkastinen tai katkera. Jos hän ehdottaa jotain ravintolailtaa, anna ymmärtää, että olet sopinut jo jotain muuta.

Hän oli tottunut siihen, että kohtelet häntä kuin kuningatarta. Hän alkaa kaivata sitä tunnetta.

Eli ikään kuin vaihdat asetelmaa. Annat HÄNEN kaivata seuraasi ja ikävöidä ja jahdata sinua.

Anna hänen nähdä vaivaa ja keksiä, miten saisi sinut hurmattua takaisin. Näin teet myös hänelle palveluksen. Hän ei löydä tunteitaan sinua kohtaan niin kauan kun viestität olevasi hänelle itsestäänselvyys, häntä palvova kynnysmatto, jonka elämä pyörii hänen ympärillään.

Vierailija
66/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Tuo nainen ei ole sisäistänyt SINUN sääntöjäsi.

Sinun sääntösi ovat, että sinä saadaksesi seksiä, ostat naiselle kaikkea. Eli oletat, että saadessaan rahaa, nainen avaa haaransa vaikka naista ei huvittaisi.

Suosittelisin tosiaan, että alkaisit käyttämään maksullisia seuralaisia. He pelaavat sinun säännöilläsi.

Tuo nainen, niin upea ja tasokas kuin onkin, ei tunne sinua kohtaan kemiaa. Häntä vain imartelee se, että sinä käytät niin paljon aikaa ja resursseja häneen.

Sinulla on kuitenkin mahku saada hänet suosiollisemmaksi.

Tee näin: Jätä hänet huomiotta! Älä soita hänelle, älä sovi treffejä älä vastaa hänen tekstareihin heti vaan vasta seuraavana päivänä ja silloinkin lyhyesti mutta ystävällisesti.

Ole siis ehdottoman ystävällinen ja kohtelias, Älä sarkastinen tai katkera. Jos hän ehdottaa jotain ravintolailtaa, anna ymmärtää, että olet sopinut jo jotain muuta.

Hän oli tottunut siihen, että kohtelet häntä kuin kuningatarta. Hän alkaa kaivata sitä tunnetta.

Eli ikään kuin vaihdat asetelmaa. Annat HÄNEN kaivata seuraasi ja ikävöidä ja jahdata sinua.

Anna hänen nähdä vaivaa ja keksiä, miten saisi sinut hurmattua takaisin. Näin teet myös hänelle palveluksen. Hän ei löydä tunteitaan sinua kohtaan niin kauan kun viestität olevasi hänelle itsestäänselvyys, häntä palvova kynnysmatto, jonka elämä pyörii hänen ympärillään.

Jos itse tapailisin enkä olisi täysin varma tunteistani toiseen, niin tuosta käytöksestä toteaisin, että turha enää jatkaa jos ei toistakaan enää kiinnosta.

Vierailija
67/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku monoo vaan pihtarille, kyllä niitä anteliaitakin on.

Vierailija
68/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa ap. Hän ei taida olla kiinnostunut susta vaan lahjoistasi, sorry. Tai hän ei vaan ole seksuaalisesti halukas (ainakaan sun kanssasi).

Vierailija
69/69 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kerkesit häneen rakastumaan, arvasinko oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi